Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og samboeren min har hatt litt problemer i det siste,  Hun har også kjæreste, så vi er oftest med hverandre som vennepar i helgene, men hun er en del med meg i hverdagen også. 

Vi er ganske like utseendemessig, men jeg er litt sjalu på hvordan hun ser ut. Jeg er også sjalu på at de alltid ler så godt sammen, og at hun er så avslappet i forhold til meg. Og hun har dessverre skjønt det, fordi samboeren min en dag tok det opp 'casually'. Jeg sliter en del med meg selv, og er redd for å bli forlatt. Det er en del ting begge to av de har sagt og gjort gjennom tiden, som jeg ikke har vært komfortabel med. F.eks å skifte klær (ikke undertøy) foran hverandre, og en del drøye samtaler.

Jeg har snakket med han, og jeg vet, og han har sagt at det er ingen som har den kontakten som vi har. Og påstår at han kun ser på henne som venner, men at hun er en pen jente. Så jeg er fortsatt usikker på utseendet, og er så redd for at han er tiltrukket av henne... Eller synes hun er penere...

Men jeg har bestemt meg for å stole på kjæresten min 100%, og jobbe med meg selv når følelsen av sjalusi kommer. Og håper jeg kommer til et punkt hvor jeg ikke føler på det mer overhodet. Tror dere at dette overhodet er mulig?

Jeg er så redd for at jeg har "dyttet" han mot henne ved å snakke så mye om dette temaet. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få han til å fokusere tilbake på kun meg igjen?

Anonymkode: fd6cc...b5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager for mangelfulle setninger i starten av innlegget.. Det er min venninne og min samboer jeg er sjalu på

Ts

Anonymkode: fd6cc...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at samboeren din ikke synes at du er den peneste kvinnen i verden? Du vet at han ikke kommer til å bytte deg ut så fort han får sjans på ei som er penere?

Du vet at han er sammen med deg fordi han elsker deg, og at han ikke elsker venninnen din, selv om han kanskje synes at hun billedlig sett er penere enn deg?

Anonymkode: f3404...ed9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...