Gå til innhold

Doen går tett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet i ny leilighet der toalettet er såpass lite og smalt nederst at det har gått tett flere ganger nå. Jeg hiver alltid litt papir nedi doen for å unngå at det spruter, og noen ganger er det nok til at avføringen tetter doen når jeg skyller ned med én gang. Noen råd for å unngå det? Flere som opplever det samme? Hva gjør dere?

Anonymkode: 9b723...c61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spis mindre og drit oftere...

Sånn helt seriøst så kan det være at sisterna på toalettet ikke fylles helt opp eller at kranen inne i sisterna ikke åpner helt når man trekker opp. 

Anonymkode: f6ed5...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Du bør få en rørlegger til og sjekke dette, sånn skal det ikke være. Høres ut som feil med rør. Du sier dette er en ny leilighet? i såfall kan du klage til de som har bygd. 

Anonymkode: 0e823...97d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du bør få en rørlegger til og sjekke dette, sånn skal det ikke være. Høres ut som feil med rør. Du sier dette er en ny leilighet? i såfall kan du klage til de som har bygd. 

Anonymkode: 0e823...97d

Det er utformingen av selve toalettet som er problemet, at det er så lite nedi bunnen at avføringsmiddel i seg selv er nok til å tette det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er utformingen av selve toalettet som er problemet, at det er så lite nedi bunnen at avføringsmiddel i seg selv er nok til å tette det

Ville kjøpt nytt toalett. Kjøpte nytt selv for 2 år siden porsgrund trevi basic med sete og montering kom det på 4500kr

Anonymkode: 5fe2b...512

• 5 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 23.06):

Spis mindre og drit oftere...

Sånn helt seriøst så kan det være at sisterna på toalettet ikke fylles helt opp eller at kranen inne i sisterna ikke åpner helt når man trekker opp. 

Anonymkode: f6ed5...2c1

Jo mindre jeg spiser jo mindre dobesøk har jeg. 

Anonymkode: dd313...1d0

Skrevet

Ville kjøpt en bidét, det er som et sittebadekar så slipper du det problemet 

Anonymkode: 5d8c0...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...