AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Jeg skal på et arrangement senere i vår hvor dresskoden er pent/bunad. Bunaden er for trang og jeg er på kjoleleting. Jeg liker kjoler som ikke er helt tettsittende, gjerne med elastisk strikk eller knyting i midjen, ettersom jeg er eple-fasong med store bryst og det fungerer fint med å markere midjen. Hva tenker dere er passende kjole til dresskode pent? Fungerer lengde rett over knærne? Jeg ser ikke for meg at maxikjole vil se pent ut på en eplefasong som strekker seg 160 cm over bakken. Kunne en vid dressbuske med høye hæler også fungert? Eller blir det for business? Anonymkode: ab74c...6d4
Natta1980 Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Vårkjole i god kvalitet som puster og markert midje. Fra zalando. Dressbukse, ja, en lys en. Med lyse sko. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Søk opp knytekjole. Elastisk kjole med mye vidde og du får markert livet og kan style den forskjellig . Ellers vil jo omslagskjole være fint 😄 Anonymkode: d4c18...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 23.03): dresskoden er pent/bunad De må bestemme seg, er kleskoden pent eller bunad (altså galla)? Anonymkode: 0090f...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå