AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Etter match...hvor lenge gidder du chatte før det renner ut i sanden? Det er liksom noen samtaler som aldri eskalerer....på stedet hvil med hverdagsprat og litt annet. Spør dere rett ut hva det blir til? Anonymkode: a9942...7e8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Jeg gidder ikke fortsette hvis det ikke kommer svar etter to meldinger på to dager. Da er det over. Jeg skulle ønske man bare kunne møtes med en gang. Synes det er rart at det liksom skal være så vanskelig å møte en fremmed person ute blant folk? Mye lettere å finne ut om man har kjemi da. Chat er så kunstig. Anonymkode: 63972...991 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Hvis chatten ikke flyter mister jeg all lyst på å møtes så da lar jeg det bare renne ut i sanden. Når chatten flyter så kan jeg godt chatte i en måned eller to før jeg får behov for å møtes, jeg rusher ikke og foretrekker mye heller å bli godt kjent over tid på tekst enn å møtes på en overfladisk øl hvor man egentlig ikke snakker noe sammen annet enn overfladiske ting. Anonymkode: 33a68...aa5 3
Gjest AprilRyan Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Det spørs litt hvor han bor. Om vi bor i samme by så ønsker jeg å møtes relativt kjapt, men kan chatte i opp til en uke. Om han bor litt lenger unna så kunne jeg ha chattet lenger, men forventer at vi burde få til et møte om ikke altfor lang tid om man finner ut at man er interessert. Men jeg har merket tidligere at jeg har blitt drittlei av chatting etter noen uker. Det er begrenset hvor lenge man kan holde det gående og enkelte skal bare chatte og chatte. Så blir det liksom bare sånn pjatt tilslutt. Dessverre er det også sånn at man kan få et inntrykk via tekst og et annet i virkeligheten så det er bare tull å chatte i en evighet.
Ænema Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 for meg utgår date om han vil møtes i 3 meldingen og ikke har spurt om noe annet enn høyde og vekt. date utgår også om han ikke er interessert i å bli kjent med meg, jo kjappere mas om møter jo mindre sjans. jeg vil snakke med mennesket og bli kjent først. men kan gjerne snakke på cam vs melding. min erfaring med de som skal møtes fort er pule-pule-pule. kjappe møte for å sjekke om det er noe håp for pule/sjekke om du er pulbar. 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Jeg kan fint chatte/ringes i noen måneder før møte. Har ganske travle dager selv, så har ikke noen hastverk med å få noen inn i hverdagen min. Synes det er koslig å leve litt i den bobla at alt er spennende, og man gleder seg til å møtes ettervert. Også greit å bli godt kjent først Synes jeg. Anonymkode: 85cf2...407 11
Ænema Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan fint chatte/ringes i noen måneder før møte. Har ganske travle dager selv, så har ikke noen hastverk med å få noen inn i hverdagen min. Synes det er koslig å leve litt i den bobla at alt er spennende, og man gleder seg til å møtes ettervert. Også greit å bli godt kjent først Synes jeg. Anonymkode: 85cf2...407 helt enig
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 KrXs skrev (38 minutter siden): for meg utgår date om han vil møtes i 3 meldingen og ikke har spurt om noe annet enn høyde og vekt. date utgår også om han ikke er interessert i å bli kjent med meg, jo kjappere mas om møter jo mindre sjans. jeg vil snakke med mennesket og bli kjent først. men kan gjerne snakke på cam vs melding. min erfaring med de som skal møtes fort er pule-pule-pule. kjappe møte for å sjekke om det er noe håp for pule/sjekke om du er pulbar. Helt enig! Anonymkode: 33a68...aa5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #9 Skrevet 29. mars 2022 43 minutter siden, KrXs said: for meg utgår date om han vil møtes i 3 meldingen og ikke har spurt om noe annet enn høyde og vekt. date utgår også om han ikke er interessert i å bli kjent med meg, jo kjappere mas om møter jo mindre sjans. jeg vil snakke med mennesket og bli kjent først. men kan gjerne snakke på cam vs melding. min erfaring med de som skal møtes fort er pule-pule-pule. kjappe møte for å sjekke om det er noe håp for pule/sjekke om du er pulbar. Er god nok menneskekjenner og sosialt oppegående nok til som regel å finne ut om vi har noe å snakke om i løpet av 4–5 meldingsutvekslinger. Gidder ikke skrive mer enn det med mindre jeg er veldig, veldig nysgjerrig. Kjemi er alfa omega, og den finner man uansett ikke ut av før man møtes, så ingen grunn til å utsette det og få for høye forventninger. Det har absolutt ingenting med at jeg bare vil ha meg å gjøre, men så er jeg ikke så harry at jeg spør om kvinners høyde eller vekt heller. Anonymkode: 5324d...cc7 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Chatting er forferdelig, så faller fort ut nesten uansett etter et par-tre dager. Unntaket er dersom personen bruker stemmeopptak i stedet for tekst. Da blir alt fort mye bedre og kan chatte over lang tid dersom vi ikke får til et møte av diverse grunner. Anonymkode: 7d629...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er god nok menneskekjenner og sosialt oppegående nok til som regel å finne ut om vi har noe å snakke om i løpet av 4–5 meldingsutvekslinger. Gidder ikke skrive mer enn det med mindre jeg er veldig, veldig nysgjerrig. Kjemi er alfa omega, og den finner man uansett ikke ut av før man møtes, så ingen grunn til å utsette det og få for høye forventninger. Det har absolutt ingenting med at jeg bare vil ha meg å gjøre, men så er jeg ikke så harry at jeg spør om kvinners høyde eller vekt heller. Anonymkode: 5324d...cc7 Ingen vet nok om noen på 5 meldinger til å vite om det er et godt og passende partneremne for seg. Skryt så mye du vil av at du liksom er en god menneskekjenner men ethvert menneske kan utgi seg for å være noen de ikke er på meldinger og det er umulig å kjenne et menneske på så lite tid. Det som er harry er å kalle seg god menneskekjenner på fem meldinger lol Anonymkode: 33a68...aa5 3
Måneskinn Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 Liker ikke chatte lenge, mer enn en uke+ er for lenge, så sant det ikke er omstendigheter som gjør at det er vanskelig å treffes fort. Det å skulle chatte i månedsvis funker ikke for meg, jeg må se og oppleve personen så fort som mulig - det er først da jeg kan danne meg et ordentlig inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 7 hours ago, KrXs said: for meg utgår date om han vil møtes i 3 meldingen og ikke har spurt om noe annet enn høyde og vekt. date utgår også om han ikke er interessert i å bli kjent med meg, jo kjappere mas om møter jo mindre sjans. jeg vil snakke med mennesket og bli kjent først. men kan gjerne snakke på cam vs melding. min erfaring med de som skal møtes fort er pule-pule-pule. kjappe møte for å sjekke om det er noe håp for pule/sjekke om du er pulbar. Evt at de som vil møtes like ordentlige interaksjoner mellom mennesker, og sitte å hjemme seg bak en skjerm hvor man kan velge sine ord med omhu. Anonymkode: c9cd9...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen vet nok om noen på 5 meldinger til å vite om det er et godt og passende partneremne for seg. Skryt så mye du vil av at du liksom er en god menneskekjenner men ethvert menneske kan utgi seg for å være noen de ikke er på meldinger og det er umulig å kjenne et menneske på så lite tid. Det som er harry er å kalle seg god menneskekjenner på fem meldinger lol Anonymkode: 33a68...aa5 For en merkelig definisjon du bruker av begrepet «harry»! Synes du skal lese meldinger skikkelig før du svarer på dem. Jeg sa ikke at jeg var en god menneskekjenner, men «god nok» til «som regel å finne ut om vi har noe å snakke om». Selvsagt kan det tenkes at de jeg melder med utgir seg for å være noen de ikke er, men etter noen titalls dater opp gjennom åra må jeg bare konstatere at disse så langt har styrt unna meg. Kall meg gjerne uvøren og risikovillig, men det funker for meg. Forresten er dårlig skriftlig språkføring en av de tingene jeg siler på, så jeg tror neppe vi hadde endt på date sammen, noe vi sikkert begge kan være glade for. Anonymkode: 5324d...cc7 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For en merkelig definisjon du bruker av begrepet «harry»! Synes du skal lese meldinger skikkelig før du svarer på dem. Jeg sa ikke at jeg var en god menneskekjenner, men «god nok» til «som regel å finne ut om vi har noe å snakke om». Selvsagt kan det tenkes at de jeg melder med utgir seg for å være noen de ikke er, men etter noen titalls dater opp gjennom åra må jeg bare konstatere at disse så langt har styrt unna meg. Kall meg gjerne uvøren og risikovillig, men det funker for meg. Forresten er dårlig skriftlig språkføring en av de tingene jeg siler på, så jeg tror neppe vi hadde endt på date sammen, noe vi sikkert begge kan være glade for. Anonymkode: 5324d...cc7 Man kan finne noe å snakke om med alle mennesker. Hensikten med dating er å se om man er aktuelle som kjærester, ikke å se om man finner noe å snakke om med de. Aner meg at du er typen som blir satt i vennesonen nettopp av den grunn fordi du misforstår hva dating er Anonymkode: 33a68...aa5
lillevill Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Etter match...hvor lenge gidder du chatte før det renner ut i sanden? Det er liksom noen samtaler som aldri eskalerer....på stedet hvil med hverdagsprat og litt annet. Spør dere rett ut hva det blir til? Anonymkode: a9942...7e8 vet du hva, jeg er en ganske opptatt dame. Og disse mennene vil snakke og snakke. og de lurer på om jeg kan fortelle om meg selv. og om jeg vil reise. og hva jeg ser etter.. spør meg heller ut på et glass vinn. Jeg er utslitt, hent meg gjerne. ta en date. sjekk om dere har KJEMI. finn ut om dere er tiltrukket av hverandre. denne chattingen er så grusomt kjedelig når man har datet en stund. kunne tatt copy paste på svarene mine. Endret 30. mars 2022 av lillevill 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Man kan finne noe å snakke om med alle mennesker. Hensikten med dating er å se om man er aktuelle som kjærester, ikke å se om man finner noe å snakke om med de. Aner meg at du er typen som blir satt i vennesonen nettopp av den grunn fordi du misforstår hva dating er Anonymkode: 33a68...aa5 Hehe, da tror du nok feil. Nå må du snart lære deg å lese meldingene du svarer på. Jeg snakker om hva jeg gjør før en date for å sikre at den ikke er helt bortkastet tid. Det er ingen vits, for min del, å skrive i evigheter, for så å finne ut at vi ikke har kjemi i virkeligheten. Det er hva jeg vil kalle bortkastet tid. Anonymkode: 5324d...cc7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Chatting er forferdelig, så faller fort ut nesten uansett etter et par-tre dager. Unntaket er dersom personen bruker stemmeopptak i stedet for tekst. Da blir alt fort mye bedre og kan chatte over lang tid dersom vi ikke får til et møte av diverse grunner. Anonymkode: 7d629...c1d Stemmeopptak? En skikkelig turn OFF for meg Anonymkode: 3f050...647 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, da tror du nok feil. Nå må du snart lære deg å lese meldingene du svarer på. Jeg snakker om hva jeg gjør før en date for å sikre at den ikke er helt bortkastet tid. Det er ingen vits, for min del, å skrive i evigheter, for så å finne ut at vi ikke har kjemi i virkeligheten. Det er hva jeg vil kalle bortkastet tid. Anonymkode: 5324d...cc7 enig. chatting er ikke en realistisk måte å bli kjent på, mye bedre å møtes. Anonymkode: 7f764...21e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 Måneskinn skrev (1 time siden): Liker ikke chatte lenge, mer enn en uke+ er for lenge, så sant det ikke er omstendigheter som gjør at det er vanskelig å treffes fort. Det å skulle chatte i månedsvis funker ikke for meg, jeg må se og oppleve personen så fort som mulig - det er først da jeg kan danne meg et ordentlig inntrykk. Enig. 1 uke - 10 dager. Hvis vedkommende vil bare chatte og spør ikke om å møtes, er det ha det bra med en gang. Anonymkode: 3f050...647 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå