Gå til innhold

Hadde avtale om levering av hvitevare i dag, de kom ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle komme mellom 16 og 22, ringte 2140 sa de ikke rakk.

Hva har jeg krav på her? 

Anonymkode: 2b45d...3db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be om kompensasjon. 

Anonymkode: 7bb3b...155

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Be om kompensasjon. 

Kompensasjon for hva?

Anonymkode: 99ae4...059

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva har jeg krav på her? 

Absolutt ikke krav på en dritt.

Anonymkode: 092ab...44b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ikke krav på en dritt.

Anonymkode: 092ab...44b

Så hvis en tar seg fri fra jobb så er det ens egen feil? Så litt i lovverket og en har krav.

Skrevet

Jeg fikk gratis frakt når det skjedde meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ringte de nå. De skulle sende ny link om ny dag. Maken til frekkhet!! Ba dem levere denne nå. For en kundeservice. Venter på tlf fra sjåfør, men  skal på jobb etterhvert også.

Frister å kansellere hele kjøpet og kjøpe fra ett annet sted.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville i hvert fall bedt om gratis frakt. Og avslag i pris hvis jeg hadde tatt fri fra jobb for å motta varen. 

Anonymkode: 5a9e1...a25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ville i hvert fall bedt om gratis frakt. Og avslag i pris hvis jeg hadde tatt fri fra jobb for å motta varen. 

Anonymkode: 5a9e1...a25

Er bare frem og tilbake nå. Skal ikke handle der mer ihvertfall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg krevde kompensasjon og fikk fri frakt når det skjedde meg.

Anonymkode: 4359e...97d

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med butikken. Fortell at enten kompenseres du pga. avtalebrudd (for tapt arbeidsinntekt dersom du måtte ta fri fra jobb, eller rett og slett at du får frakten gratis) eller så hever du kjøpet. 

Anonymkode: ada60...6ca

AnonymBruker
Skrevet
On 3/29/2022 at 10:05 PM, AnonymBruker said:

Hva har jeg krav på her? 

Nei du har ikke krav på noe så sant det ikke sår noe om det i avtalen du inngikk

Anonymkode: 8f481...908

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avtalen var levering i går mellom 16 og 22. Kom ikke. Ringte kl 09 i dag de skulle sjekke det opp og lage en sak på det. Jeg ringte tilbake 1230, han hadde glemt å lage sak og sjekke det opp. Nå skulle han lage sak og melde meg innen kl 14. Hørte aldri noe. Jeg ringte sjåfør han hadde gitt det til en annen fikk nr. Ringte han og han skulle høre med kundeservice og ringe meg. Ringte aldri jeg ringte, men tlf avslått!!

Ringte første sjåfør igjen som skulle sjekke og ringe meg, ringte meg aldri.

Men, butikken sa at den kommer i dag, den kom aldri.

Hvordan kundeservice er dette? Gjorde avtale om at den blir avbestilt i morgen og tilbakeføring av hele beløpet om den ikke kom i dag. 

Dette er den verste kundeservicen jeg har opplevd!!

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Avtalen var levering i går mellom 16 og 22. Kom ikke. Ringte kl 09 i dag de skulle sjekke det opp og lage en sak på det. Jeg ringte tilbake 1230, han hadde glemt å lage sak og sjekke det opp. Nå skulle han lage sak og melde meg innen kl 14. Hørte aldri noe. Jeg ringte sjåfør han hadde gitt det til en annen fikk nr. Ringte han og han skulle høre med kundeservice og ringe meg. Ringte aldri jeg ringte, men tlf avslått!!

Hvordan kundeservice er dette? Gjorde avtale om at den blir avbestilt i morgen og tilbakeføring av hele beløpet om den ikke kom i dag. 

Power?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Relax Karen, this is not good for your heart.

Anonymkode: 99ae4...059

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Power?

Yes. Er de kjent for dette?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Rart folk har høyt stressnivå 😅

Jeg hadde sagt ok, lagt på. Og rolig ventet på ny beskjed. Når beskjeden kom ville jeg bare avtalt et tidspunkt der jeg uansett var hjemme, og ikke tenkt mer på saken. 

Anonymkode: 86c64...9d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Rart folk har høyt stressnivå 😅

Jeg hadde sagt ok, lagt på. Og rolig ventet på ny beskjed. Når beskjeden kom ville jeg bare avtalt et tidspunkt der jeg uansett var hjemme, og ikke tenkt mer på saken. 

Anonymkode: 86c64...9d4

Da er du kanskje ikke så avhengig av varen? Så det hadde bare vært ok at de ikke kom? Nå to dager på rad. Lover å gi beskjed, men hører ikke noe.

Problemet er at hverken varen eller beskjeden kommer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ringte de nå. De skulle sende ny link om ny dag. Maken til frekkhet!! Ba dem levere denne nå. For en kundeservice. Venter på tlf fra sjåfør, men  skal på jobb etterhvert også.

Frister å kansellere hele kjøpet og kjøpe fra ett annet sted.

Hvilket selskap var dette? Jeg vil gjerne unngå dem.

Anonymkode: 2b802...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med forbrukerinspektørene. Tv2 hjelper deg. Facebook. Her inne. Nettsiden til butikken. Under vurdering av varen. Spre informasjon så godt du kan om hendelsen(e) slik at folk blir informert og velger å avstå fra å handle hos dem. Det er det verste som kan skje dem, det å miste potensielle kunder. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...