AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 I januar bestilte jeg brudestyling hos en frisør. På nettsiden oppga dem pris på rundt 3100-3800 (altså en til og fra pris), noe jeg likte da jeg skal ha en helt enkel frisyre og makeup og derfor regna med at det blir mindre enn maksprisen. Andre salonger jeg har sjekket har en fastpris "uansett" hvor lite/mye eller enkelt du vil ha det.. Men nå når jeg sjekka pris igjen ser jeg at prisen er blitt endret til over 4200 (fastpris)... Har jeg noe jeg kan si til det, siden jeg egentlig booket time hos dem på det grunnlaget nevnt ovenfor? Anonymkode: 90d7e...c66
Lyxros Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Nja, spørs kanskje når timen din er. Om de har endret lenge før. Men uansett så kan du vel bare ringe å høre? Si du hadde et budsjett på x. En god salong vil gi deg prisen du bestilte til uten problem. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 1 minutt siden, Lyxros said: Nja, spørs kanskje når timen din er. Om de har endret lenge før. Men uansett så kan du vel bare ringe å høre? Si du hadde et budsjett på x. En god salong vil gi deg prisen du bestilte til uten problem. Usikker på når de har endret siden jeg bestilte i januar og ikke har sjekket igjen før nå. Jeg skal gifte meg om ikke lenge, så får vel spørre på prøvetimen. Selv om jeg synes slikt er ubehagelig Anonymkode: 90d7e...c66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå