AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Skal jeg droppe å kjøpe en leilighet fordi det ikke er plass til å henge TV på veggen i stuen eller ha den stående på et tv-bord? Anonymkode: 0049a...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 Er det ingen mulighet for å henge på veggen? Finnes jo veggfester hvor en kan vri på og dra ut TV-en. Da må ikke TV-en nødvendigvis henge på den veggen hvor man skulle ønske det var naturlig å ha den. Finnes også mange nette og fine TV-er, feks disse frame, slik det tar seg bedre ut på veggen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 Hadde ikke bodd en plass jeg ikke kan ha tingene mine, så jeg tenker dropp. Dukker helt sikkert opp noe bedre. Anonymkode: be950...a64 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 Leiligheten er liten og har kun én hel vegg uten dører, vindu eller kjøkken Ts Anonymkode: 0049a...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 Er det mulig å sette opp en reol som romavdeler, og så henge TVen på den? Anonymkode: 8d758...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det mulig å sette opp en reol som romavdeler, og så henge TVen på den? Anonymkode: 8d758...f57 Nei det er egentlig ikke det Ts Anonymkode: 0049a...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brødskalle Skrevet 30. mars 2022 #7 Del Skrevet 30. mars 2022 (endret) Jeg brukt datamaskin som tv før jeg kjøpte hus, så hadde ikke trengt en vegg for TV. Om du skal bo der midlertidig, så trenger det ikke bety noe. Vet ikke om akkurat nå er riktig tid å kjøpe bolig mtp at nordmenn kommer til å oppleve merkbar redusert kjøpekraft fremover. Ville ventet og se hva som skjer innen slutten av året. Kanskje kan du få en bolig på "tilbud". Endret 30. mars 2022 av brødskalle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Del Skrevet 30. mars 2022 Hvis du synes det er greit å ikke ha tv, så er fungerer det vel fint det. Hvis du ikke har plass til det du ønsker å ha plass til, så sier det seg jo selv at du må gjøre noen valg. Anonymkode: 9d9b0...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Del Skrevet 30. mars 2022 hvis det er viktig for deg så velger du noe annet. Vi har TVen hengende fra taket for det ikke var noen vegg å henge tven på eller plass til møbel for å sette tven på. Anonymkode: bb3a1...8fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Del Skrevet 30. mars 2022 Dette er jo 100% avhengig av hvordan du personlig vil synes det er å ikke ha en tv. Hvordan i all verden skal vi kunne svare på det?? Anonymkode: 1e0da...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Del Skrevet 30. mars 2022 Og du har jo ikke engang skrevet hva du selv tenker om det. Anonymkode: 1e0da...fe0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #12 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg er godt voksen og har aldri hatt TV hengende på veggen, så dette er ikke et problem i min verden. Også liker jeg å ommøblere, og har ikke lyst til å ende opp med masse hull i veggene. Anonymkode: dc421...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er godt voksen og har aldri hatt TV hengende på veggen, så dette er ikke et problem i min verden. Også liker jeg å ommøblere, og har ikke lyst til å ende opp med masse hull i veggene. Anonymkode: dc421...9c6 Det er ikke plass til tvbenk Ts Anonymkode: 0049a...f47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 30. mars 2022 #14 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skal jeg droppe å kjøpe en leilighet fordi det ikke er plass til å henge TV på veggen i stuen eller ha den stående på et tv-bord? Anonymkode: 0049a...f47 Den beste løsningen er jo å bare droppe å ha TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 30. mars 2022 #15 Del Skrevet 30. mars 2022 Har bodd ulike steder og har aldri hatt behov for å henge TV'n opp på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Del Skrevet 30. mars 2022 Alauda skrev (3 minutter siden): Har bodd ulike steder og har aldri hatt behov for å henge TV'n opp på veggen. Men det har ts. Hvis du vil ha tv, så må du finne en annen leilighet. Det blir ikke magisk plass til den. Men kanskje en projektor kunne vært noe? Anonymkode: f7a56...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Del Skrevet 30. mars 2022 Det spørs jo hvor sterkt du selv ønsker å ha en tv. Min tv gikk dunken her i sommer, og har ennå ikke erstatta den. Viser seg at jeg liker godt å se både nyhetene og kose meg med serier på nettbrett. Var nok mer vanen med å slå på tv’n, som fort blir surrende å gå. Men nå savner jeg den ikke. Blitt mer bevisst valg hva jeg ser på, og hvor lenge. Hører mer lydbøker og musikk nå Anonymkode: 27288...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Del Skrevet 30. mars 2022 Ts her Har droppet å kjøpe leiligheten pga elendig planløsning. Kun én vegg uten dører eller vinduer og umulig å få plass til tingene mine. Leiligheten er kun 43 kvm Anonymkode: 0049a...f47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 30. mars 2022 #19 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ts her Har droppet å kjøpe leiligheten pga elendig planløsning. Kun én vegg uten dører eller vinduer og umulig å få plass til tingene mine. Leiligheten er kun 43 kvm Anonymkode: 0049a...f47 Ikke uvanlig med tre av fire vegger med dører og/eller vinduer, så dårlig planløsning tror jeg må skyldes noe annet og mer. Men helt enig i at planløsning er viktig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå