AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #41 Skrevet 31. mars 2022 Million skrev (1 time siden): Det vet jeg ikke, men 12 og den siste, 13, finnes i mini-versjonen i alle fall. Jeg vet det, men tror det er slutt på mini fra og med 14. Men det kan jo komme tilbake igjen, som iPad mini. 😉 Anonymkode: 57aa2...015
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #42 Skrevet 31. mars 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har 13 Pro i gull. Hadde XR før det. For å være ærlig så synes jeg ikke det er noe revolusjonerende med den. Jeg er jo fornøyd, men hadde håpet den skulle skille seg mer ut fra tidligere. Har svart skinndeksel med gulldetaljer fra ideal of sweden med tilhørende kortholder. Anonymkode: 6836b...9c6 Du merket ikke noe særlig forskjell fra XR til 13 pro? Veldig rart syns nå jeg, kamera, skjerm, og batteritid er mye bedre. Kanskje du ikke tar så mye bilder og tenker over den delen. Men forskjellen er jo relativt stor på disse mobilene. Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #43 Skrevet 1. april 2022 On 3/30/2022 at 11:43 PM, Sluttca said: Samme her. Batteri og kamera var noe av det som veide mest. Rask og stor skjerm var heller ingen ulempe. Når en først kjøpte telefon med såpass bra kamera så valgte jeg å kjøpe en med noe mer lagringskapasitet, så gikk for den med 256gb. Filmer en i 4K så krymper den ledige plassen ganske så fort. Har filmet en del samt tatt endel bilder. Blir stadig overrasket over hvor godt kamera filmer, mer imponert over det enn bildene. Kan forstå meg på de som vil ha noe mindre telefon også. For det er litt som murstein vs postkort. Ingen tvil om at den er litt tung. Men det er jo behovene mine den skal dekke og det gjør den ganske så bra. Eneste ulempen jeg kan komme med er at den har hatt en tendens til å lukke nettleseren når jeg skal skrolle ned. En stund siden sist det har skjedd når jeg nå tenker meg om. Men det var ganske irriterende. Om problemet er isolert til kun å gjelde med er noe usikkert 🙂 Er den så mye tyngre enn 11 pro egentlig? Jeg syns den er ganske tung også. Ja der sa du noe, 256 gb vs 128 gb, jeg har slitt med å bestemme meg. Jeg har 256 nå, og har bare brukt 1/3 av det i løpet av et par år. Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #44 Skrevet 7. april 2022 Sånn, da har jeg fått testet 13 pro i noen dager. Helt klart forbedringer fra 11 pro, både med kamera, batteri, og skjerm. Men, herregud den er tung! Det er et skikkelig irritasjonsmoment for de små lankene mine. Anonymkode: e2691...9dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå