Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Million skrev (17 timer siden):

Kjøp den grønne! ❤️ Jeg har en iphone 12 mini kjøpt i fjor, så for meg er det altfor tidlig å bytte den ut og kjøpe ny. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg kjøpt den mini-utgaven av iphone 13 i den nydelige grønnfargen.

Er du fornøyd med minien? Jeg skal bestille meg den nå. Har iPhone 7 nå som har blitt ekstreeemt treig i det siste og har ønsket meg 12'ern siden den kom, men da hadde jeg nesten nettopp kjøpt 7, så var litt tidlig enda. Liker ikke for store telefoner og minien har jo faktisk større skjerm enn 7'ern selv om selve tlf er mindre. Hvilken farge har du? Jeg tror jeg vil ha den lilla. 

Skrevet
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Er du fornøyd med minien? Jeg skal bestille meg den nå. Har iPhone 7 nå som har blitt ekstreeemt treig i det siste og har ønsket meg 12'ern siden den kom, men da hadde jeg nesten nettopp kjøpt 7, så var litt tidlig enda. Liker ikke for store telefoner og minien har jo faktisk større skjerm enn 7'ern selv om selve tlf er mindre. Hvilken farge har du? Jeg tror jeg vil ha den lilla. 

Jeg er strålende fornøyd med min iphone 12 mini 🙂 Jeg kjøpte hvit, for den fantes ikke i grønn da, og jeg tenkte også at hvit er lettest å selge senere kanskje? Til trøst kjøpte jeg meg grønt (mørkegrønt) Apple silikon-cover til telefonen da, så den ser grønn ut likevel, hehe!

Det blir mini neste gang jeg skal ha ny iphone også. Jeg fikser bare ikke de andre, som er noen svære flak av noen telefoner! De går jo knapt ned i lommene! Jeg liker bare ministørrelsen best!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 13 pro. Oppgraderte fra iPhone 5s. Det var som en annen verden. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: 2d1d3...a7f

Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Jeg er strålende fornøyd med min iphone 12 mini 🙂 Jeg kjøpte hvit, for den fantes ikke i grønn da, og jeg tenkte også at hvit er lettest å selge senere kanskje? Til trøst kjøpte jeg meg grønt (mørkegrønt) Apple silikon-cover til telefonen da, så den ser grønn ut likevel, hehe!

Det blir mini neste gang jeg skal ha ny iphone også. Jeg fikser bare ikke de andre, som er noen svære flak av noen telefoner! De går jo knapt ned i lommene! Jeg liker bare ministørrelsen best!

Så bra! 👍🏻 Jeg falt helt for den med en gang den kom. Hvit er kanskje lettest å selge videre, ja. Den grønne er kjempefin, men favorittfargen min er lilla og jeg har ønsket meg at iPhone skal komme i lilla siden iPhone 4, haha! Så føler meg nesten litt bønnhørt 😂 Hvor stort minne har du på din? Jeg har 250 gb på iCloud, så tror jeg greier meg med 64 gb. Eller skal jeg heller ta 128? Men 64 er 700 kr billigere da 🤔 Er ikke interessert i spilling eller noe, hos meg er det bilder og musikk som tar plass. 

Helt enig, fikser ikke sånne svære flak jeg heller. Er så upraktisk og går som du sier knapt ned i lommene.

AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Så bra! 👍🏻 Jeg falt helt for den med en gang den kom. Hvit er kanskje lettest å selge videre, ja. Den grønne er kjempefin, men favorittfargen min er lilla og jeg har ønsket meg at iPhone skal komme i lilla siden iPhone 4, haha! Så føler meg nesten litt bønnhørt 😂 Hvor stort minne har du på din? Jeg har 250 gb på iCloud, så tror jeg greier meg med 64 gb. Eller skal jeg heller ta 128? Men 64 er 700 kr billigere da 🤔 Er ikke interessert i spilling eller noe, hos meg er det bilder og musikk som tar plass. 

Helt enig, fikser ikke sånne svære flak jeg heller. Er så upraktisk og går som du sier knapt ned i lommene.

Forøvrig tror jeg hvit farge er det smarteste om du skal la den ligge mye i sola. En mørk farge absorberer sollyset, blir glovarm, og sliter batteriet ut. 

Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Min har 64 GB, og det har alltid holdt lenge for meg på mine telefoner. 12 mini som jeg har nå, er akkurat ett år gammel, kjøpt i mars i fjor, og jeg har bare brukt 21,6 av 64 gb minne på den.  

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Min har 64 GB, og det har alltid holdt lenge for meg på mine telefoner. 12 mini som jeg har nå, er akkurat ett år gammel, kjøpt i mars i fjor, og jeg har bare brukt 21,6 av 64 gb minne på den.  

Det har holdt lenge for meg også, men hadde det ikke vært for iCloud måtte jeg hatt større minne. Jeg elsker å ta bilder og har 15.000 (!) bilder på telefonen min. Skulle egentlig bestille på power, men de får den ikke inn i lilla før 18/4, men komplett har den inne til samme pris, så da bestiller jeg der. Iiiiih, gleder meg! Håper de sender raskt, har aldri bestilt derfra før. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forøvrig tror jeg hvit farge er det smarteste om du skal la den ligge mye i sola. En mørk farge absorberer sollyset, blir glovarm, og sliter batteriet ut. 

Det er sant, men jeg soler meg aldri og lar aldri tlf ligge i sola, så tror nok det går greit :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Million said:

1 hour ago, jukkapalme said:

Selg til Greenphones.no, de bryr seg ikke om farger, og gir en grei pris. Jeg får 4600 kr for min 11 pro :) 

Anonymkode: e2691...9dc

AnonymBruker
Skrevet

Har 13 pro Max. Gull 🤗

Anonymkode: 130fa...025

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Har 13 pro Max. Gull 🤗

Fornøyd? :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med min☺️. Filmatisk mode på kameraet er ganske kult 😎

Anonymkode: 23dc9...ca9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er sant! Jeg tenker jeg går for 13 pro, kommer nok til å merke enormt forskjell fra 11 pro. Og du som går fra 8 kommer til å bli overveldet :lol: 

Har alltid kun hatt sort eller hvit 
iPhone tidligere, så jeg føler meg veldig vågal som går for gull 😜 

Ja, jeg kommer nok til å bli helt overveldet! 🤣 Men samtidig er jeg fornøyd med at jeg har hatt samme telefon (og vært fornøyd!) så lenge. Det at jeg planlegger å ha neste telefon lenge også er en grunn til å velge toppmodellen, da tar det lengre tid før den blir utdatert. 🤪

Anonymkode: 57aa2...015

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (8 timer siden):

Skal ikke Apple slutte med mini framover? Mener å ha lest det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Fornøyd? :)

Veldig! 😀👍🏻 Viktigst for meg var batteritid og kamera, begge deler er 👌 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er ikke fargen på topp 3 av viktighet altså? 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er ikke fargen på topp 3 av viktighet altså? 🤣

Nesten 🤓

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Samme her. Batteri og kamera var noe av det som veide mest. Rask og stor skjerm var heller ingen ulempe. Når en først kjøpte telefon med såpass bra kamera så valgte jeg å kjøpe en med noe mer lagringskapasitet, så gikk for den med 256gb. Filmer en i 4K så krymper den ledige plassen ganske så fort. Har filmet en del samt tatt endel bilder. Blir stadig overrasket over hvor godt kamera filmer, mer imponert over det enn bildene. 

Kan forstå meg på de som vil ha noe mindre telefon også. For det er litt som murstein vs postkort. Ingen tvil om at den er litt tung. 

Men det er jo behovene mine den skal dekke og det gjør den ganske så bra. 

Eneste ulempen jeg kan komme med er at den har hatt en tendens til å lukke nettleseren når jeg skal skrolle ned. En stund siden sist det har skjedd når jeg nå tenker meg om. Men det var ganske irriterende. Om problemet er isolert til kun å gjelde med er noe usikkert 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skal ikke Apple slutte med mini framover? Mener å ha lest det. 

Det vet jeg ikke, men 12 og den siste, 13, finnes i mini-versjonen i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 13 Pro i gull. Hadde XR før det. For å være ærlig så synes jeg ikke det er noe revolusjonerende med den. Jeg er jo fornøyd, men hadde håpet den skulle skille seg mer ut fra tidligere. Har svart skinndeksel med gulldetaljer fra ideal of sweden med tilhørende kortholder. 

Anonymkode: 6836b...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...