AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Jeg vurderer veldig å oppgradere, men klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal slå til nå, eller vente til 14 kommer. Dere som har 13 pro, er dere fornøyde? Så like viktig. Hvilken farge? Anonymkode: e2691...9dc
Million Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Kjøp den grønne! ❤️ Jeg har en iphone 12 mini kjøpt i fjor, så for meg er det altfor tidlig å bytte den ut og kjøpe ny. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg kjøpt den mini-utgaven av iphone 13 i den nydelige grønnfargen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 4 minutter siden, Million said: Kjøp den grønne! ❤️ Jeg har en iphone 12 mini kjøpt i fjor, så for meg er det altfor tidlig å bytte den ut og kjøpe ny. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg kjøpt den mini-utgaven av iphone 13 i den nydelige grønnfargen. Jeg svinger mellom den og gull! Har 11 pro nå, så jeg tror jeg vil merke oppgraderingen ganske greit 😄 Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 3 minutter siden, Lacuna said: Har 13 pro. Superfornøyd! Gå for grønn! Ja det er virkelig en nydelig og behagelig farge! Innser at jeg ser jo uansett ikke fargen siden jeg bruker deksel Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Har 13 Pro Max. Superfornøyd, spesielt med batteritid. Anonymkode: 8e514...2d6
powerpuffen Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er virkelig en nydelig og behagelig farge! Innser at jeg ser jo uansett ikke fargen siden jeg bruker deksel Anonymkode: e2691...9dc Kjøp et gjennomsiktig et! otterbox er å anbefale!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 2 minutter siden, Lacuna said: Kjøp et gjennomsiktig et! otterbox er å anbefale! Hm, jeg skal tenke på det. Jeg pleier alltid å gå for sort eller mørkebrun, klassisk og fint. Derfor jeg også tenkte gull var fint til Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #9 Skrevet 29. mars 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har 13 Pro Max. Superfornøyd, spesielt med batteritid. Anonymkode: 8e514...2d6 Herlig, ja kanskje jeg bare slår til da. Må jo spørre deg også da, hvilken farge? Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #10 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hm, jeg skal tenke på det. Jeg pleier alltid å gå for sort eller mørkebrun, klassisk og fint. Derfor jeg også tenkte gull var fint til Anonymkode: e2691...9dc Jeg går for svart fordi jeg bruker deksel og svart matcher med alle fargedegkslene. Anonymkode: a42f4...0d6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #11 Skrevet 29. mars 2022 Vent til 14 kommer ut. No brainer da 14 skal ha massive oppgraderinger. Anonymkode: ef21a...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #12 Skrevet 29. mars 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg går for svart fordi jeg bruker deksel og svart matcher med alle fargedegkslene. Anonymkode: a42f4...0d6 Fremkanten på tlf er jo sort uansett hvilken farge man velger, så det er kun baksiden ved kameraet hvor fargeforskjell vises Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #13 Skrevet 29. mars 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Vent til 14 kommer ut. No brainer da 14 skal ha massive oppgraderinger. Anonymkode: ef21a...ddc Hm, ja det var det jeg lurte på. Men spørsmålet er hva de oppgraderingene vil være (det vet jo ingen enda), og om de er viktige nok for mitt bruk. Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #14 Skrevet 29. mars 2022 Jeg synes ikke den grønnfargen er så fin… Jeg venter til 14 kommer. Håper bare min 8 holder så lenge! Hadde vært kjipt å måtte bytte en måned før 14 kommer, liksom. 🤪 Anonymkode: 57aa2...015
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes ikke den grønnfargen er så fin… Jeg venter til 14 kommer. Håper bare min 8 holder så lenge! Hadde vært kjipt å måtte bytte en måned før 14 kommer, liksom. 🤪 Anonymkode: 57aa2...015 Jeg syns den er fin, men jeg føler at det blir en farge "alle" velger. Mulig jeg går for den gullfargede, siden de allerede har den inne. Jeg vil jo sjeldent se fargen mtp at jeg enten bruker sort eller brunt deksel 🤔 Haha, ja får håpe den holder! Var det jeg også vurderte, å vente litt. Men jeg tror at 13 pro holder mer enn nok til mitt bruk Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns den er fin, men jeg føler at det blir en farge "alle" velger. Mulig jeg går for den gullfargede, siden de allerede har den inne. Jeg vil jo sjeldent se fargen mtp at jeg enten bruker sort eller brunt deksel 🤔 Haha, ja får håpe den holder! Var det jeg også vurderte, å vente litt. Men jeg tror at 13 pro holder mer enn nok til mitt bruk Anonymkode: e2691...9dc 13 Pro holder også helt sikkert til mitt bruk, siden jeg jo har en 8 nå som jeg i og for seg er fornøyd med. 13 Pro ser ut som en fantastisk telefon! Men når det nå engang ikke er såååå lenge til 14 Pro kommer, så venter jeg heller litt. Dessuten tenkte jeg å spare opp først, og jeg er bare halvveis. Ellers er jeg enig i at fargen ikke er så viktig, den vises ikke med dekselet jeg bruker uansett. Jeg pleier også å gå for gull eller rosegull. Kjenner jeg gleder meg til ny telefon etterhvert! Ikke noe er som en ny iPhone. 😍 Anonymkode: 57aa2...015
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: 13 Pro holder også helt sikkert til mitt bruk, siden jeg jo har en 8 nå som jeg i og for seg er fornøyd med. 13 Pro ser ut som en fantastisk telefon! Men når det nå engang ikke er såååå lenge til 14 Pro kommer, så venter jeg heller litt. Dessuten tenkte jeg å spare opp først, og jeg er bare halvveis. Ellers er jeg enig i at fargen ikke er så viktig, den vises ikke med dekselet jeg bruker uansett. Jeg pleier også å gå for gull eller rosegull. Kjenner jeg gleder meg til ny telefon etterhvert! Ikke noe er som en ny iPhone. 😍 Anonymkode: 57aa2...015 Det er sant! Jeg tenker jeg går for 13 pro, kommer nok til å merke enormt forskjell fra 11 pro. Og du som går fra 8 kommer til å bli overveldet Har alltid kun hatt sort eller hvit iPhone tidligere, så jeg føler meg veldig vågal som går for gull 😜 Anonymkode: e2691...9dc
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 Jeg er veldig fornøyd med min pro. Usikker hva nytt og bedre som kommer med 14..? Jeg valgte blå, men fargen for min del spiller ikke noen rolle, da jeg har slik lommebok deksel, og man ser ikke fargen på tlf uansett. Anonymkode: 6273c...546
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Jeg er fornøyd med min. Jeg valgte sølv. Den ser hvit ut. Anonymkode: b5f93...ac1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 Jeg fikk min i går faktisk, hvit med sølvramme. Så blå og grønn i butikken for en stund siden og syntes ikke de var noe fine, de virket så triste i fargen. Så det sto mellom gull og sølv. Gull har jeg alltid så blandede meninger om, syntes det alltid er fint først, men så får jeg samtidig litt sånn "juggel" følelse av det. Og siden baksiden er lys beige istedet for hvit tror jeg at jeg ville blitt lei av den. Så jeg gikk for sølv og hvit, var redd for at den skulle bli litt kjedelig, men syntes faktisk den er drit fin. Den hvite baksiden ser nesten litt perleaktig ut og sølvrammen er veldig klassisk. Jeg oppgraderer fra 11 pro, skjermen er faktisk MYE bedre, den bare ser bedre ut, skarpere, klarere.. og smoothere animasjon/frame rate. iPhone 13 pro er mye tyngre (føles ganske bra ut, da det kjennes ut som kvalitet, men usikker på hvor bra det er for håndleddene), liker de nye "skarpe" kantene, elsket det da jeg hadde iphone 4 back in the days. Gadd ikke å vente på 14, føler ikke den årlige upgraden er SÅ annerledes fra modellen før. Jeg venter alltid et par modeller før jeg oppgraderer (denne gangen var jeg ekstra tidlig fordi jeg ønsket magsafe funksjonen). Magsafe er digg, da den lader trådløst så "snapper" den på plass slik at den alltid lader, også sykt digg å kunne kjøpe trådløs batteri med magsafe for reise. Så jeg sier go for it. Anonymkode: f6f8c...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå