Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du vant 1 million kroner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg kjøpt eneboligen som jeg og mine barn nå leier! Etter at mannen gikk fra meg for en annen, så har både helse og økonomi gått til h... 

Neste år skal huset selges, og jeg må kanskje tvinge ungene til å bytte skole hvis vi må leie en leilighet lenger unna... Vi bor i et område med lite utleieboliger, så å vinne den millionen hadde tatt bort mange bekymringer for meg 😢

Anonymkode: 3a7c2...258

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Horfor vil så mange betale ned studielån? Det gunstigste lånet som finnes...

Anonymkode: 76447...477

Fordi det går 3000 kr i mnd på det. Så hardt for økonomien selv om det er gunstig.

Anonymkode: c26af...0d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fordi det går 3000 kr i mnd på det. Så hardt for økonomien selv om det er gunstig.

Anonymkode: c26af...0d7

Hadde ikke vært hardt for økonomien med 3000 i mnd hvis man hadde en million til rådighet, da. Viktigste grunnen til å ikke betale ned studielånet er at man kan få det ettergitt hvis man blir ufør. Dobbelt kjipt å ha betalt det ut dagen før man havner i en ulykke da. 

Anonymkode: 03c77...2f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da hadde jeg kjøpt eneboligen som jeg og mine barn nå leier! Etter at mannen gikk fra meg for en annen, så har både helse og økonomi gått til h... 

Neste år skal huset selges, og jeg må kanskje tvinge ungene til å bytte skole hvis vi må leie en leilighet lenger unna... Vi bor i et område med lite utleieboliger, så å vinne den millionen hadde tatt bort mange bekymringer for meg 😢

Spill lotto på lørdag eller kjøp noen flax lodd!! Håper du vinner. Det fortjener du ❤️ Lykke til med alt!

Anonymkode: 0b4e0...be9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pusset opp badet og betalt ned på boliglånet 

Anonymkode: 4402e...663

AnonymBruker
Skrevet

Satt av 500 til bil, 200 til oppussing, 200 nedbetalt på lån og 100 ferie og annet. 

Anonymkode: 33752...3fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er uføretrygdet og har absolutt ikke foten innenfor boligmarkedet så jeg ville nok kjøpt en splitter ny leilighet men levd som vanlig da 1 million kroner ikke er veldig mye :) 

Hva ville du gjort?

Har du søkt startlån ? 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, solietta said:

Har du søkt startlån ? 😄

Nei, ikke enda! Men vurderer det snart. Takk for tips ❤️❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Betalt ned på boliglånet. Ville da blitt gjeldsfri bare et par år etter.

Anonymkode: 3f8d0...4d9

Skrevet (endret)

Ingen kjempesum akkurat, ville ikke hatt særlig påvirkning på livet mitt… kunne bidratt mer i leilighetskjøp til sønn antagelig

Endret av Fjugur
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spill lotto på lørdag eller kjøp noen flax lodd!! Håper du vinner. Det fortjener du ❤️ Lykke til med alt!

Takk 🥰 

AnonymBruker
Skrevet

Betalt ned studielånet først. Betalt ned så pass på huslånet slik at kausjonisten ble fri. Og resten til oppussing.

Anonymkode: 6fbb8...9d9

AnonymBruker
Skrevet

Betalt ned lånet mitt og resten på sparekonto 👍

Anonymkode: 11c17...c0f

AnonymBruker
Skrevet

Betalt ut all gjeld

Anonymkode: 41238...f14

AnonymBruker
Skrevet

Satt det i fond.

Anonymkode: 772d7...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Satt av noe til hver av guttene mine. Frisket opp garderoben, satt noe på sparing og betalt ned litt lån 😄 

Anonymkode: 09ffc...243

AnonymBruker
Skrevet

Har på en måte gjort det- solgte bolig som vi fikk 1,5 millioner over prisantydning på. Som var 1 mill høyere enn vi hadde drømt om. Penger rett inn på konto. Brukte de til å kjøpe ny bil (var allerede bestilt, men slapp lån på den), oppussing av nytt hus og en sel nye møbler og inventar. Og swosh, der var de borte..

Anonymkode: 2e186...78b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kjøpt noen nye klær, investert i aksjefond og betalt ned litt på lånet.

Anonymkode: 62034...65f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt med barna mine til et varmt land vi drømmer om, satt av litt til meg selv og resten til barna 😃 hadde vært moro! 

Anonymkode: 61132...ccb

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (9 timer siden):

1mill er ikke så mye penger.

Nei, men det betyr ikke at man ikke ville brukt pengene dersom man vant de 🤷‍♀️

Anonymkode: 7f4a5...10a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...