AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Har vært sammen med en fyr i litt over ett år. Han har gjort det slutt x 2 i løpet av denne perioden. Sist det var slutt så var likevel sammen hver dag så sier han i januar at han anså meg som kjæreste likevel. 2 uker etterpå så gjorde han ikke det. Han vil være med meg i ett udefinert forhold. Han sier han er glad i meg. men jeg hører han sier det. Men hvordan viser en person som FAKTISK er glad i en at man bryr seg. vi har vært av og på siden han sa han ville ha en udefinerbar relasjon. Han er hos meg av og til. Først ville han ikke fokusere på å være intime men den biten har han glemt nå. så dro han på gutte tur før helgen. Jeg hørte ikke noe fra han i helgen. Forventet ikke heller så mye da jeg visste han var opptatt. Han forteller om nach med jenter og har vært «syk» siden helgen. Han sov halve søndagen etter helgen når vi var sammen, igår orket han ikke snakke fordi han var fortsatt sliten, og idag samme. kan man virkelig være så sliten at man ikke kan vise at man er glad i en person. jeg spurte nemlig igår hva jeg betydde for han. Han sa «hva vil du jeg skal si» jeg sa det du føler. Han sa bare at han orket ikke snakke. Var sliten. Jeg måtte vente til torsdag. Men så sa jeg at jeg var veldig lei meg inni meg pga måten han oppfører seg på. Da sa han at jeg måtte bare holde ut til torsdag når han orket. Vi har vært sammen idag men han snakker ikke, hører ikke når jeg snakker om dagligdagse ting. Det er så kjedelig å ikke kommunisere. Jeg spør om en klem men det er han for sliten til osv. jeg forstår ikke greia hans. Hvorfor er han med meg hvis han ikke vil definere, og ikke orker å være snill, orker ikke vise at han bryr seg. jeg ble litt såret etter helgen. Gråt bitte litt. Og han bare sovnet. Anonymkode: 5f266...50d
Populært innlegg Gekko Skrevet 29. mars 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 29. mars 2022 Du vil ha ham som kjæreste, han har dumpet deg to ganger og han orker ikke gi deg en klem. Kom deg bort så fort som mulig og bryt kontakten. Han vil ikke være kjæreste med deg, men klarer ikke si det rett ut. 58 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Kjekt å ha noen å ligge med iblandt, uten å måtte gi noe mer. Du kan kreve mer, vettu. Anonymkode: 4e0bb...ece 25 2
girlie93993 Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Hvor gamle er dere? Ut fra egne erfaringer ( er selv 21) virker det som han leker med deg, han vil ha deg samtidig som han ikke vil binde seg, han vet at du liker han og tar utnytte av det. Når du trekker deg tilbake, så kommer han til å komme til deg - så lenge du er på han, så vil han leke katt og mus hvor du må prøve å jage han. Et forhold skal ikke være noe lek hvor du må spørre hva du betyr for han, hva han føler for deg, nærmest tvinge han til å skulle ha en samtale med deg eller få noen meldinger. Kommunikasjon er alt i et forhold og om han ikke vil kommunisere, så er det ikke noe du kan endre på, dessverre. De vokser ikke opp før de selv har lyst til det, og om jeg kan gi deg et råd, IKKE vent på at han skal vokse opp, for du kan ende opp med å vente i mange år hvor det kan ødelegge deg mentalt med masse overtenking og usunne tanker på hva et forhold er og ikke er, kom deg heller ut før du sitter helt fast. Det er lettere å forlate nå, enn å ha det vondt i 2 år til hvor det kommer til å være enda vanskeligere å forlate han. Det dere har, er en usunn relasjon, hvor han ikke gir deg det du trenger. Det er ikke noe fasit på hva man skal gi eller forvente i et forhold, det er noe du selv bestemmer. Hva trenger du fra han, og hva trenger han fra deg? Hvor går dine grenser, osv. 8 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Jeg har jo forsøkt å uttrykke ting. Krevd mer. Men han sier hver gang vi skal snakke «er sliten» «tom i hodet» «tørst» «varm» altså det er helt umulig å ha en samtale. han sier ikke noe. Eneste han sier er «glad i deg» så sier jeg men handlingene dine er jo motsatt. Han orker gutteturer, fest osv. men å henge med meg er slitsomt. Da kan vi ikke snakke. Han sier han ikke vet hva man svarer på sånt. Han sa han var tom for batteri på den hytte turen men så forsnakket han seg og viste seg at han hadde batteri så kunne kontaktet meg. Og han sa de jentene var med tilbake på hytta men han «nei jeg snakket ikke med de» jeg bare du kan fortelle hele sannheten når du først sier noe. Jeg føler på meg at han har gjort noe men han vil så klart ikke si det Anonymkode: 5f266...50d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Han vil ha noen, men ingen forpliktelser. Han har nok ikke funnet den han er villig til å gå inn i noe forpliktende med. Du fortjener bedre enn å være en mellomstasjon, som han faktisk behandler nokså likegyldig. Anonymkode: 5e545...f6b 10 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 He's just not that into you. Anonymkode: 7fdb3...e79 16 1 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 ja. Vet. Men i starten var jeg jo bra nok. Han fortalte hva han følte og fikk meg til åpne meg. Jeg hadde ingen planer om å gå inn i ett forhold på den tiden. Men han var sååå på. Så etter sommeren så dabbet han av. Nå kan han ikke åpne munnen. Alt føles bare så feil. Jeg føler meg nesten litt dum som gjør så mye, gir så mye men får ikke noe tilbake. Hvorfor stopper jeg ikke?!!🤯🤯 han svarer meg aldri. Og hvorfor jeg spør er jo av den grunn fordi jeg føler ikke han bryr seg i form av oppførsel eller handlinger. Så lurte derfor på hans definisjon på hva er jeg for han Anonymkode: 5f266...50d
AprilLudgate Skrevet 29. mars 2022 #9 Skrevet 29. mars 2022 Han dumper deg 2 ganger, vil ikke ha sex en lengre periode (eventielt fysisk nærhet) og vil ikke gi klem? Du har da virkelig klart å grave lengst neddi søppelkassa etter det mugneste rasket. Herlighet 😅 Dette her kvalifiserer til en solid KG DUMP HAM. Han her er ikke interessert, ikke nevneverdig respekt har han for noen heller. Og han høres minimalt attraktiv ut rent sosialt sett. Seriøst. Gå videre, ikke vær SÅ dørmatte. 32 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #10 Skrevet 29. mars 2022 Han vil ikke forplikte seg til deg som kjæreste og bruker deg bare når han har behov. Dette ødelegger deg, bryt kontakt og finn en som elsker deg nok til å ta vare på deg og ville være med deg Anonymkode: d5179...fe4 5
Scorpio Skrevet 29. mars 2022 #11 Skrevet 29. mars 2022 Han her elsker deg ikke, det er helt åpenbart. Han vil nok bare ha i pose og sekk. Det er jo veldig behagelig og greit å ha en dame å ligge med og kose med, ikke noe merkelig der. Helt vanlig for oss menn å ikke koble sex med følelser. Men så vil han gå på guttetur, og siden han sier rett ut at han vil ha en udefinert relasjon så betyr det at han ikke vil være bundet til å være trofast. Dette er ikke et sunt forhold for deg. Han synes det er greit sånn for han bryr seg egentlig ikke så mye om dine følelser. En som er forelsket i deg og bryr seg om deg oppfører seg ikke slik. 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #13 Skrevet 29. mars 2022 Altså, hvis du er i tvil og usikker på hva han føler for deg så sier det seg selv. Du skal føle deg elsket og bra i et forhold, ikke tvile på om han i det hele tatt liker deg. Ha litt respekt for deg selv, vær så snill. Du kan få så mye bedre om du bare tillater deg selv å gå og gi slipp på det som er dårlig. Hadde du hørt en venninne av deg fortelle deg om at dette skjedde med henne, så hadde du sett hvor lite sannsynlig det er at han faktisk likte henne. Han liker deg ikke og er ikke klar for et forhold, han vil ha det gøy. Jeg har ut fra egen erfaring hatt en gutt jeg var slik med, jeg ville bare være med andre men jeg likte oppmerksomheten han ga meg, så jeg holdt han rundt lillefingeren min. Sekundet han stakk, ville jeg plutselig ha han utrolig nok. Anonymkode: dac05...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #14 Skrevet 29. mars 2022 Scorpio skrev (7 minutter siden): Han her elsker deg ikke, det er helt åpenbart. Han vil nok bare ha i pose og sekk. Det er jo veldig behagelig og greit å ha en dame å ligge med og kose med, ikke noe merkelig der. Helt vanlig for oss menn å ikke koble sex med følelser. Men så vil han gå på guttetur, og siden han sier rett ut at han vil ha en udefinert relasjon så betyr det at han ikke vil være bundet til å være trofast. Dette er ikke et sunt forhold for deg. Han synes det er greit sånn for han bryr seg egentlig ikke så mye om dine følelser. En som er forelsket i deg og bryr seg om deg oppfører seg ikke slik. at han ikke elsker meg vet jeg. Fordi det har han sagt. Anonymkode: 5f266...50d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #15 Skrevet 29. mars 2022 Jeg lurer også på hvor gamle dere er? Jeg synes dette høres ut som et klassisk tilfelle av umoden gutt. Aka en player. Han liker deg, er glad i deg, men ute av stand til å forplikte seg. Det er mulig han tilhører den type gutt som ikke helt er i stand til å ivareta et forhold fordi han er ikke der enda. Mulig han ville det i starten, da dere møttes. Fordi han var nysgjerrig. Fordi han ville - men nå vil han ikke mere. Nå vil han være ung og singel og holde mulighetene åpne. Leke seg, utforske. Men når han ikke får interesse fra andre jenter så dulter han hjem til deg. Det du sier antyder at han ikke liker deg godt nok til å være kjæresten din. Ingenting av det du skriver stemmer overens med hvordan en mann oppfører seg når de virkelig elsker noen. Er nesten brennsikker på at med en gang du gjør det slutt og andre gutter begynner å vise interesse for deg, da kommer han nok løpende og tryglende tilbake med masse fine ord. Men det skal du uansett drite i - fordi DU fortjener bedre enn dette. ALLE fortjener bedre enn dette. Så svaret er: nei, dette er ikke normalt. Anonymkode: 5b24b...d1f 4 1
Virrevirrevapp Skrevet 29. mars 2022 #16 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har jo forsøkt å uttrykke ting. Krevd mer. Men han sier hver gang vi skal snakke «er sliten» «tom i hodet» «tørst» «varm» altså det er helt umulig å ha en samtale. Anonymkode: 5f266...50d Ingen kommunikasjon, intet forhold. Du kan si at dette ikke holder. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #17 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lurer også på hvor gamle dere er? Jeg synes dette høres ut som et klassisk tilfelle av umoden gutt. Aka en player. Han liker deg, er glad i deg, men ute av stand til å forplikte seg. Det er mulig han tilhører den type gutt som ikke helt er i stand til å ivareta et forhold fordi han er ikke der enda. Mulig han ville det i starten, da dere møttes. Fordi han var nysgjerrig. Fordi han ville - men nå vil han ikke mere. Nå vil han være ung og singel og holde mulighetene åpne. Leke seg, utforske. Men når han ikke får interesse fra andre jenter så dulter han hjem til deg. Det du sier antyder at han ikke liker deg godt nok til å være kjæresten din. Ingenting av det du skriver stemmer overens med hvordan en mann oppfører seg når de virkelig elsker noen. Er nesten brennsikker på at med en gang du gjør det slutt og andre gutter begynner å vise interesse for deg, da kommer han nok løpende og tryglende tilbake med masse fine ord. Men det skal du uansett drite i - fordi DU fortjener bedre enn dette. ALLE fortjener bedre enn dette. Så svaret er: nei, dette er ikke normalt. Anonymkode: 5b24b...d1f Han er 33 og jeg er 38. jeg har sagt til han at jeg har mange som er interessert i meg. Han virker ikke som han bryr seg om det. Han sa vel for 2 uker siden at han syns det er slitsomt å være snill mot meg. Vet ikke hvorfor han velger da å bli hos meg. Han er veldig av og på. i helgen var han jo på gutte tur men den delen med de jentene vil han ikke dele noe mer om. Han sier bare «jeg gjorde ikke noe galt» så sa jeg men vi er jo udefinerbare så praktisk sett kan du gjøre hva du vil men er fint å være ærlig på det. Jeg sa jeg ble litt såret men han brydde seg ikke. Han sa bare at han var sliten. Idag hadde han hjemme kontor. Når han har pauser eller ser på tv så syns jeg det er greit å ha en samtale eller bare fortelle ting. Han svarer ikke. Sier jeg er slitsom. Jeg er bare helt vanlig. Skal man bare sitte i stillhet? Ikke noe samtaler. Han skal til Vestlandet før påske så spurte jeg om vi skulle være sammen en kveld. Jeg sa en kveld før han dro. Han svarte først ikke. Også sa han «jeg har ikke planlagt noe» jeg sa ja det er jo derfor jeg spør. Det er ett ja og nei spørsmål. Han svarte ikke. han er som en vegg. Jeg får ikke noe noe ut av han. Jeg spurte om han kunne gi meg 5 min istad. Nope Anonymkode: 5f266...50d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #18 Skrevet 29. mars 2022 At han ikke elsker meg vet jeg. Han sa i mai at han elsket meg. Men han trakk det tilbake i september fordi han ikke følte det likevel og ikke sagt det siden Anonymkode: 5f266...50d
Scorpio Skrevet 29. mars 2022 #19 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): at han ikke elsker meg vet jeg. Fordi det har han sagt. Anonymkode: 5f266...50d Men hvilken framtid ser du for deg med han her? Du trives jo ikke med et så udefinert forhold, og det er vel ikke noe som tyder på at han plutselig vil forandre seg til drømmemannen. Til ditt første spørsmål: nei. Du er ikke for krevende. Dere er jo ikke på samme side. Det er klart du kan kreve forpliktelse. Høres ærlig talt ut som at han bare er med deg mens han venter på at en annen skal dukke opp. Noen menn kan oppføre seg slik som dette, og så treffe en dame han virkelig faller for, og da skal du se han forandrer seg og kan tom få ring på fingeren. Selv om du skulle ønske det så bryr han seg ikke nok om deg. Da hadde han ikke vært slik som dette. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #20 Skrevet 29. mars 2022 Scorpio skrev (3 minutter siden): Men hvilken framtid ser du for deg med han her? Du trives jo ikke med et så udefinert forhold, og det er vel ikke noe som tyder på at han plutselig vil forandre seg til drømmemannen. Til ditt første spørsmål: nei. Du er ikke for krevende. Dere er jo ikke på samme side. Det er klart du kan kreve forpliktelse. Høres ærlig talt ut som at han bare er med deg mens han venter på at en annen skal dukke opp. Noen menn kan oppføre seg slik som dette, og så treffe en dame han virkelig faller for, og da skal du se han forandrer seg og kan tom få ring på fingeren. Selv om du skulle ønske det så bryr han seg ikke nok om deg. Da hadde han ikke vært slik som dette. Jeg er ikke klar for Å være samboere. Så ønsker bare gjensidig respekt og kjærlighet. Ærlighet og godhet. Kommunisere med hverandre. Han sier han helst vil møtes en gang iblant men ikke kommunisere mellom treffene. Anonymkode: 5f266...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå