Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode tips til steder å telte i Østfold området? Må være barnevennlig - gjerne ved vannet og ikke langt å gå fra bilen (alene med to barn så mulig jeg må gå to runder til/fra bilen for å få med meg alt. Har tidligere teltet på kirkeøya (?) på Hvaler - det var veldig fint! Men gøy å prøve et nytt sted 😊

Anonymkode: 4a391...fd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har gode tips til steder å telte i Østfold området? Må være barnevennlig - gjerne ved vannet og ikke langt å gå fra bilen (alene med to barn så mulig jeg må gå to runder til/fra bilen for å få med meg alt. Har tidligere teltet på kirkeøya (?) på Hvaler - det var veldig fint! Men gøy å prøve et nytt sted 😊

Anonymkode: 4a391...fd1

Mye ulv i Østfold, så vet ikke om det er helt trygt for barn å sove i telt ute. 

Anonymkode: 7f899...ef0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller ha spurt på https://www.fjellforum.no/ enn KG. Mange som er godt vant ute i naturen der. 

Anonymkode: 643da...c0c

Gjest Gratinara
Skrevet

Børtevann er ubeskrivelig vakkert. Du kan leie kano ved flere utgangspunkt og reise langt med kano oppover vann og elver om du liker en fysisk utfordring... Mye gjedde og abbor hvis du liker fiske. Eneste plagen er tuneflua og mygg i høysesong. Ellers er det bare vakkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...