AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Jeg er desperat etter å kjøpe bolig Men på grunn av sykdom har jeg ikke muligheten til å reise på visning sell.my fin lest prospekt et, snakket med megler og selger og skal sende en venn som er litt handy på visning. Det blir jo ikke det samme som å være der selv, men hva gjør man ikke når man er desperat? Anonymkode: f908c...359
Snedig Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Jeg har kjøpt leilighet som jeg ikke kunne se, da sendte jeg foreldre. Stoler jo på de, men var utrolig nervøs på overtagelsesdatoen husker jeg. Det jeg leter etter på visning er den typiske «her kunne jeg følt meg hjemme» følelsen, og hadde vært kjedelig om det føltes helt feil når jeg allerede hadde kjøpt leiligheten. Det gikk heldigvis bra for min del, men gjør det nok ikke igjen. når det gjelder den tekniske tilstanden hadde jeg ikke vært bekymret for å kjøpe usett pga tilstandsrapport. Men viktig å stille spørsmål dersom man føler det er noe som er uklart.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Mamma, flere ganger. Anonymkode: aacdb...e5b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Ja, men svigerforeldre sjekket leiligheten for oss. Anonymkode: 61231...9ea
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Ts her Det som er vanskelig er å vite hvordan jeg skal få plass til møbler når planløsningen er upraktisk. Hvor bred er stuen, hvor kan bordet stå, tv, sjenk, er det plass til ditt og datt. Bildene i salgsoppgaven lyver litt ofte. Anonymkode: f908c...359
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Ja jeg har kjøpt leilighet usett, kun sett prospekt Anonymkode: 05e27...b6f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Ja. I Sør-Spania for 14 dager siden. Hadde Teams-visning da. Skal reise ned å se den i april. Anonymkode: d3e73...05c
Jdz Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 Var det ikke plantegninger i prospektet? Når er uansett alt dette ting som bør komme i andre rekke, etter du har lest grundig gjennom tilstandsrapporten.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #9 Skrevet 31. mars 2022 Ja vi kjøpte første leilighet uten å gå på visning. Gammel, men i god stand. Vi hadde vært på visning en uke tidligere i naboblokken og sett på en nyoppusset leilighet, den gikk 600k over takst, så vi var desperate (2016 boligmarkedet var hett). Fikk denne gamle, var ikke så bekymret da jeg ønsket å velge kjøkken selv uansett. Visste at badene var renovert av borettslaget året før. Var ikke noe spesielt, men visste da at det var i god stand. solgte i 2020, for 1,5mill mer enn vi kjøpte for. Så det gikk veldig fint. Anonymkode: 07c73...712
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #10 Skrevet 31. mars 2022 Be om å få megler til å vise deg på teams? Har vært på visning hvor megler travet rundt med nettbrettet hvor andre var med i videosamtale Anonymkode: 85136...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå