Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke fiskekaker bruker dere? Tenker på saltinnhold, hvilke er innafor? Og steker dere dem i panna med smør? 

Og er det de hvite fiskebollene på hermetikkboks som brukes fremdeles til barn? Samme som ble brukt på 90 tallet da jeg var barn? 😀 Må jo plutselig lage denne type mat selv nå. 

Anonymkode: d0685...7a1

AnonymBruker
Skrevet

Øh. Kjøp fisk. Ren fisk. Fiskeboller?? For noe ræl!

Anonymkode: 4a450...330

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker alle typer fiskekaker og fiskeboller. Helt fin mat til en ettåring. 

Anonymkode: 0eaa6...a29

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi bruker alle typer fiskekaker og fiskeboller. Helt fin mat til en ettåring. 

Anonymkode: 0eaa6...a29

Samme her :) 

Anonymkode: a5062...85a

Skrevet

Vi bruker litt forskjellig av fiskekaker, men prøver å se etter at det er mest mulig fisk i, og ikke bare "fyllstoff" 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk first price fiskekaker idag. Den hadde faktisk mindre salt enn den Lofoten fiskekaker greia.. Burde vel være mest mulig fisk, men han spiser mye fisk ellers, og da ren fisk.. 

Anonymkode: 77c67...5e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kjøpte faktisk first price fiskekaker idag. Den hadde faktisk mindre salt enn den Lofoten fiskekaker greia.. Burde vel være mest mulig fisk, men han spiser mye fisk ellers, og da ren fisk.. 

Jeg verdsetter faktisk fisk i maten, mer enn mindre salt. Så lenge man ikke tilsetter salt til maten selv så går det helt fint at mat inneholder salt.

Anonymkode: 751bc...c94

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min elsker fiskekaker, jeg ser ikke så mye på merke/innholdslista men velger som regel matvarer med nøkkelhull.😊 Jeg har også kjøpt noen pakker på kiwi med minifiskekaker i som kan spises kalde. De elsker hun, og spiser det til kveldsmat/lunch av og til. Hun er dog 18 mnd.

Anonymkode: 62b54...542

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper de som har mest fisk - uavhengig av saltinnhold.

Anonymkode: 06839...fca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Takk for tips! Var faktisk det jeg lurte på, om det var noen som var litt snillere på saltinnhold. Så på to forskjellige  pakninger i dag, var veldig dyre fiskekaker og altfor mye salt. Får gå på kiwi da og se etter de fra First Price. Takker 👍😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Datteren min elsker fiskekaker, jeg ser ikke så mye på merke/innholdslista men velger som regel matvarer med nøkkelhull.😊 Jeg har også kjøpt noen pakker på kiwi med minifiskekaker i som kan spises kalde. De elsker hun, og spiser det til kveldsmat/lunch av og til. Hun er dog 18 mnd.

Anonymkode: 62b54...542

Ja det var lurt, se etter nøkkelhull 😀 takk for tips!! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg verdsetter faktisk fisk i maten, mer enn mindre salt. Så lenge man ikke tilsetter salt til maten selv så går det helt fint at mat inneholder salt.

Anonymkode: 751bc...c94

Ja, beste er jo å lage selv eller kjøpe den med mest fisk. Vi har såpass sjeldent fiskekaker, fordi barna spiser vanlig fisk. Og det var litt budsjett middag i dag, så da ble det first price 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Øh. Kjøp fisk. Ren fisk. Fiskeboller?? For noe ræl!

Barnet mitt er litt kresen. Så jeg må prøve flere ting. Ikke alle har den luksusen at barnet høvler ned ren fisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Barnet mitt er litt kresen. Så jeg må prøve flere ting. Ikke alle har den luksusen at barnet høvler ned ren fisk. 

Du vet vel at du kan lage fiskekaker selv? 😅🙈

Anonymkode: 93bb1...4ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for tips! Var faktisk det jeg lurte på, om det var noen som var litt snillere på saltinnhold. Så på to forskjellige  pakninger i dag, var veldig dyre fiskekaker og altfor mye salt. Får gå på kiwi da og se etter de fra First Price. Takker 👍😃

Bare hyggelig 😊 synes ikke Fp sine var så ille. De har 57 prosent fisk tror jeg, og var mye billigere enn de som heter 60 prosent fisk.. I tillegg hadde den mindre saltinnhold enn Lofoten sine, og mye billigere...så hvor er 16 kr kontra 60,70,80 liksom.. Samme greine.. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare hyggelig 😊 synes ikke Fp sine var så ille. De har 57 prosent fisk tror jeg, og var mye billigere enn de som heter 60 prosent fisk.. I tillegg hadde den mindre saltinnhold enn Lofoten sine, og mye billigere...så hvor er 16 kr kontra 60,70,80 liksom.. Samme greine.. 😅

Ja det var en av de pakkene jeg tittet på, Lofoten. Kjempedyre, for dyre spør du meg! First Price har mye bra, de skal jeg teste i morgen 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du vet vel at du kan lage fiskekaker selv? 😅🙈

Anonymkode: 93bb1...4ed

Altså...Hehe..  hadde du kjent meg hadde du aldri foreslått at jeg skulle stå og lage fiskekaker selv. 🤭 Stakkars de som må spise dem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja det var en av de pakkene jeg tittet på, Lofoten. Kjempedyre, for dyre spør du meg! First Price har mye bra, de skal jeg teste i morgen 😉

Vi kjøper masse first price, særlig grønnsaker og frukt, corn flakes etc.. De har mye bra. Men ikke smøreosten.. Styr unna 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Herregud........ du kjøper ren fisk og lager fiskekaker og fiskeboller selv

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud........ du kjøper ren fisk og lager fiskekaker og fiskeboller selv

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...