AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Jeg fikk positiv digital test søndag, og er idag 13 dpo. Tok en clearblue test igår som enda var svak, men så tok jeg en idag midt på dagen, 2 timer siden forrige dobesøk og med å ha drukket, og fikk en ekstra sterk test, så var glad for en god stigning! Legger ved bilde, bilde 1 er fra igår, bilde 2 er fra idag. Men, nå gikk jeg på do og der var det ferskt blod på papiret 🥺 det minnet ikke helt om slik min mens begynner (det begynner med litt mørk blod spotting), mens dette var tynt ferskt utvannet blod. Jeg har lest om festeblødning, men ble likevell veldig veldig redd. Har noen opplevd dette rett rundt IKM, og det gikk bra? Hvor lenge varte det? Skal til lege om 2 dager. Anonymkode: 3a296...ebd
Laura80 Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Ikke festeblødning for det skjer ca 6dpo når egget fester seg. Man kan som regel teste positivt 2-3 dager etter en festeblødning. De færreste opplever festeblødning. hormonell blødning kan det være. Hadde selv hormonell blødning på nr 2. trodde jeg fikk mensen men det blødde kjempelite bare 1 dag; litt på nr 2. trodde det var en kort mens så det tok flere uker før jeg skjønte jeg var gravid. hvis det begynner blø mye kan det dessverre være en abort. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Gratulerer, nå er det bare å starte med gravid tabletter. Det går nok bra ikke stress med det. Prøv å ta det med ro. Anonymkode: b3ac1...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Etter det friske blodet den ene gangen på do, kom det litt brunt i liiiiiten grad og nå er det ingenting, så dette gikk over etter noen timer. Jeg håper jo på at det er et positivt tegn, men blir veldigveldig redd da det er 9’ende pp🥺 skal få målt hcg torsdag og neste mandag, håper det er oppløftende! - ts Anonymkode: 3a296...ebd 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Jeg hadde hormonelle blødninger rundt IKM i begge de to svangerskapene som endte med barn. Første gang var det så mye at jeg måtte bruke bind, og jeg var sikker på at det gikk galt. Men kan være normal. Selv om jeg vet godt hvor fortvilende det er å se blod når en har fått en etterlengtet positiv test. Lykke til Anonymkode: 73661...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Takk for betryggende ord! Jeg setter stor pris på det. Gratulerer med dine to fine. Anonymkode: 3a296...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå