Gå til innhold

Fikk du mannen du drømte om tilslutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I såfall, hvordan gikk du frem?;)

Jeg er så betatt av en type jeg vet hvem er, men foreløpig så ser vi bare på hverandre og blir flaue 🙈

Anonymkode: 3ae8c...fce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 0e552...9a2

AnonymBruker
Skrevet

Hatt det sånn 3 ganger - ene ble min 😅 Vet ikke helt hva jeg gjorde, men ga på måte ikke så fort opp, også var jeg veldig ærlig på følelsene mine. Ga han det beste av meg og masse oppmerksomhet (uten at det ble creepy).

Anonymkode: cec65...9e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei 

Anonymkode: 0e552...9a2

Hvorfor ikke?:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Det ble for mye drama, han var allerede i forhold og hadde barn. Han forlot henne, men gikk tilbake. Det var nok det mest fornuftige, men skulle ønske vi kunne prøvd litt hardere. 

Mange år siden, men savner han fortsatt. 

Anonymkode: fe257...21c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei

Det ble for mye drama, han var allerede i forhold og hadde barn. Han forlot henne, men gikk tilbake. Det var nok det mest fornuftige, men skulle ønske vi kunne prøvd litt hardere. 

Mange år siden, men savner han fortsatt. 

Anonymkode: fe257...21c

Denne er singel da :) og jeg er singel!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, etter å ha vært stille beundrer i 6 år. Funka dårligere i virkeligheten enn i drømmene mine, da.

Anonymkode: a2667...3b8

• Liker 2
Skrevet

Hvem får det? Kanskje 1 av 15 stk. Og det er i beste fall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg giftet meg med ham, og sto gjennom mange prøvelser og utfordringer. Vi vokste av det begge to. Det var ikke bare han som måtte lære eller endee seg, jeg måtte også det. Nå er han min drømmemannen. 

Sikkert ikke det du mente, men det var min vei til å få drømmemannen likevel. 

Anonymkode: 3ae77...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke slik ut. Vi er begge ulykkelig gift på hver vår kant. Ingen av oss har samvittighet til å gå, så det blir nok aldri oss. 

Anonymkode: 00ed7...a6f

Skrevet

Vet ikke. Det er jo ikke "til slutt" enda.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TinaChristina skrev (2 minutter siden):

Vet ikke. Det er jo ikke "til slutt" enda.

Klokt perspektiv 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vel igrunn aldri drømt om noen mann. Joda, vært forelsket.. hatt forhold, fått barn. Men.. drømt om.. kan ikke si det.

Anonymkode: 31c01...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjorde jeg. Jeg traff han ute på byen. Jeg var ute for å ta en kjapp øl etter jobb, og der var han. Jeg tok kontakt og vi prata hele natta. 

Så dro vi hjem til meg å hadde sex, og han ble værende. Etter ei uke ble vi kjærester. Nå er vi gift. 

Han er akkurat en slik mann jeg ønsket meg pluss litt til. Så jeg hadde flaks der. 

Anonymkode: 67e83...cbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er 39, og finner ikke noen. bor utenfor oslo. Synes bare det er harrytasser, lavt utdannet folk,særinger, utlendinger, evig single ungkarer og viltre kaosmenn som ikke greier å holde på en tanke som sender meg meldinger. Bare golddiggers.

Anonymkode: 1b422...cc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja. Jeg giftet meg med ham, og sto gjennom mange prøvelser og utfordringer. Vi vokste av det begge to. Det var ikke bare han som måtte lære eller endee seg, jeg måtte også det. Nå er han min drømmemannen. 

Sikkert ikke det du mente, men det var min vei til å få drømmemannen likevel. 

Anonymkode: 3ae77...fc8

Hva var det vanskeligste med å endre seg?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, ja jo, jeg synes det er et omfattende spørsmål egentlig. For preferansene endrer seg jo til eldre man blir. Mannen jeg drømte om var nok både penere og slankere enn han jeg er gift med, men så har han bøttevis med andre kvaliteter jeg setter pris på. Som for eksempel å være en stødig pappa som vil finne på ting sammen som en familie, han lager god mat, tar sin del av husarbeidet, lar meg være den jeg er og ikke minst at vi stoler på hverandre. Så posterboy-drømmemannen fra man var ungdom er nok en utopi 😄 

Anonymkode: 37f01...4ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ser ikke slik ut. Vi er begge ulykkelig gift på hver vår kant. Ingen av oss har samvittighet til å gå, så det blir nok aldri oss. 

Det er et større bedrag mot deres ektefeller at dere forblir med de når dere ikke elsker dem men en annen. Hadde dere gjort det slutt kunne de funnet en som faktisk ønsket å være med dem, og fått hverandre. 

Anonymkode: 74a0b...586

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er et større bedrag mot deres ektefeller at dere forblir med de når dere ikke elsker dem men en annen. Hadde dere gjort det slutt kunne de funnet en som faktisk ønsket å være med dem, og fått hverandre. 

Tja, det er en vanskelig avveiing. Hans kone kan ikke bo alene lengre etter hjerneslag i svært ung alder. Min mann vil gå personlig konkurs ved en skilsmisse, noe jeg ikke tror han vil håndtere. 

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Tja, det er en vanskelig avveiing. Hans kone kan ikke bo alene lengre etter hjerneslag i svært ung alder. Min mann vil gå personlig konkurs ved en skilsmisse, noe jeg ikke tror han vil håndtere. 

Det forstår jeg gjør det verre. Fælt for alle parter at man er låst på den måten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...