Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 21.02):

Jeg angrer på at jeg fikk mer enn ett barn.

Anonymkode: 787d0...bd5

Hemmeligheten min er at jeg ikke vil ha et barn til... Men tør ikke si det.

Anonymkode: 4450b...065

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Spurte de ikke deg om hvor er inntekten din? ???

Anonymkode: 0bbb9...6bc

de spurte vel ikke om å se lønnsslippene liksom. 

dessuten lot de meg fremdeles bo hjemme en stund, så jeg slapp selvfølgelig å betale noe "husleie" og elektrisitet,  eller lignende.     

Anonymkode: 87ea6...72e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg får sinnsykt lett soppinfeksjoner og det påvirker livet mitt i stor grad. 

Anonymkode: eb42b...237

Du har sikkert prøvd det meste, slik man gjør i din situasjon (jeg har vært der, og er nå litt bedre), men jeg skriver ned et tips likevel i tilfelle: spis melkesyrebakterietabletter. Aller helst den dyre fra helsekostbutikk som står kaldt og heter et eller annet med «femi» - den inneholder alle bakteriestammene som har blitt vitenskapelig bevist at hjelper med å gjenopprette balansen i underlivet. 

Anonymkode: 48b43...0d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har førerkort men ikke bil, bevist, med tanke på min psykiske helse (redd jeg kjører meg ihjel på en tung dag) 

nå snakker samboer på at vi/jeg må ha egen bil så ting blir lettere for oss. Han ser på finn og fb hver dag etter bil til meg.

han vet jeg har gått i behandling, men ikke hvorfor, han tror jeg er "kurert" for det som plagde meg.

Anonymkode: 3f046...3ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har førerkort men ikke bil, bevist, med tanke på min psykiske helse (redd jeg kjører meg ihjel på en tung dag) 

nå snakker samboer på at vi/jeg må ha egen bil så ting blir lettere for oss. Han ser på finn og fb hver dag etter bil til meg.

han vet jeg har gått i behandling, men ikke hvorfor, han tror jeg er "kurert" for det som plagde meg.

Anonymkode: 3f046...3ed

Huff, jeg skjønner deg. Av samme grunn vil jeg ikke ha koden til våpenskapet, selv om jeg har jegerprøven. 

Anonymkode: 4450b...065

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt forelska i en jeg gikk på skole med for 15 år siden. Jeg er gift og har barn, men tenker på denne fyren hver dag. 

Anonymkode: 3a491...692

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er tredje dagen jeg har på samme truse. Også har jeg eggløsning nå, så en del utflod. 

Anonymkode: b85c6...c0b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en hemmelighet. 

Anonymkode: ec35c...825

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har du snakket med fastlegen din? Jeg har også hatt det samme problemet, men jeg ble satt på Diflucan. 1 tbl hver uke i 6 mnd.  

Anonymkode: dcad8...771

AnonymBruker
Skrevet

Har en samboer og 1 barn, men er fortsatt utrolig betatt av en studievenn.. Fingrer ofte til bildene hans på sosiale medier.🤭

Anonymkode: b8145...1aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har sikkert prøvd det meste, slik man gjør i din situasjon (jeg har vært der, og er nå litt bedre), men jeg skriver ned et tips likevel i tilfelle: spis melkesyrebakterietabletter. Aller helst den dyre fra helsekostbutikk som står kaldt og heter et eller annet med «femi» - den inneholder alle bakteriestammene som har blitt vitenskapelig bevist at hjelper med å gjenopprette balansen i underlivet. 

Anonymkode: 48b43...0d1

Det gjør jeg, tre ganger om dagen, og går på dietter 👍 🤷‍♀️

Bruker også melkesyre vaginalt og det hjelper en del, men det blir liksom aldri borte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du snakket med fastlegen din? Jeg har også hatt det samme problemet, men jeg ble satt på Diflucan. 1 tbl hver uke i 6 mnd.  

Anonymkode: dcad8...771

Ja, har prøvd det også. 1 tablett i uka holder ikke. Jeg tar heller kosttilskudd jeg kjøper på iherb 2 ganger om dagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Synest søsknene min er økonomisk uansvarlige og blir irritert når jeg tenker tilbake/fremover. Vi har alle like «dårlig»råd, men mine foreldre har hjulpet min søster i tre år med å la henne bo gratis hjemme (mot at hun skulle spare, noe hun ikke gjorde), og betaler diverse utgifter. Det samme med min bror. Fordi jeg har måttet lære den harde måten når jeg var studen ‘klarer jeg meg så bra» i følge dem, og trenger ingenting. Ja, jeg klarer meg bra, men synest dette er yrettferdig. JMin mor forteller ofte om hvor urettferdig hun selv ble behandlet som ung, men ser ikke at hun gjør det samme selv. Hemmelig må det forbli at jeg føler det sånn, for jeg orket ikke å bli utfryst og stemplet som den vanskelige.. 

Anonymkode: 3b893...13f

Skrevet

Som 19-åring skulle jeg ta opp tysk muntlig eksamen som privatist. Jeg møtte aldri opp, men sa hjemme at jeg hadde strøket. Tok den opp senere og bestod.

Jeg bodde fremdeles hjemme første gang jeg hadde sex. Jeg snek meg ut til en jente som bodde noen hundremeter unna som hadde spurt meg rett ut om vi skulle ha sex, mens jeg sa til familien at jeg skulle til en kamerat (som også bodde nærme oss). Jeg gjorde det samme noen dager senere.

AnonymBruker
Skrevet

Tidlere kollega kontaktet meg for sex, vi er begge gift og han har baby i hus🙈

Anonymkode: e6aa7...996

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater dyretolker. Ekle utnyttende mennesker. 

Anonymkode: 65ea2...31c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 23.00):

Har du vært hos fastlegen? Høres ut som du kan ha diabetes eller cushings, hilsen en med en de samme problemene ;)

Anonymkode: b7a88...d93

Gjest Suzanne
Skrevet

Jeg jobbet på et "high class" horehus i mine yngre dager. Sluttet da det gikk opp for meg at jeg egentlig var en hallik (etter 3 vakter)😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker store damepupper, blir våt av å se på de...... er dame selv :)

Anonymkode: 53849...181

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 19.05):

Jeg har vært utro mot min samboer mens jeg og hunden gikk Norge på langs. Jeg møtte på en vakker jente som var alene på telttur. Hunden vår som var redd for de fleste elsket henne. Jeg tenker ofte på henne og hadde forlatt min samboer om det ikke var for at vi arver gård sammen. 

Anonymkode: b069a...c5a

🖕

Anonymkode: cd5b0...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...