Gå til innhold

Skriv en hemmelighet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Foreldrene mine trodde jeg skulle på skolen, men jeg dro ikke fra festene.  Jeg sluttet på skolen det andre året.(Jus)

Mann, 30.

Anonymkode: 0bbb9...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har vært utro mot min samboer mens jeg og hunden gikk Norge på langs. Jeg møtte på en vakker jente som var alene på telttur. Hunden vår som var redd for de fleste elsket henne. Jeg tenker ofte på henne og hadde forlatt min samboer om det ikke var for at vi arver gård sammen. 

Anonymkode: b069a...c5a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært utro mot min samboer mens jeg og hunden gikk Norge på langs. Jeg møtte på en vakker jente som var alene på telttur. Hunden vår som var redd for de fleste elsket henne. Jeg tenker ofte på henne og hadde forlatt min samboer om det ikke var for at vi arver gård sammen. 

Anonymkode: b069a...c5a

Har du gått Norge på langs sånn helt seriøst? Hvordan var det? Fikk du skyss eller hjelp underveis? 

Anonymkode: 42758...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er biseksuell. Det har jeg aldri fortalt til noen. 

Anonymkode: 6146d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så forelska i en kollega at jeg tenker på ham hele tiden. 

Anonymkode: 5d510...e3b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er forelsket i en KG bruker. 

Anonymkode: 83575...ba1

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er redd for å ikke klare elske barnet i magen min lile høyt som jeg elsker sønnen min. 

Anonymkode: d8e72...6e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg angrer på at jeg fikk mer enn ett barn.

Anonymkode: 787d0...bd5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle egentlig ha brukt tiden min på å jobbe med studier akkurat nå, men sitter heller her og leser på Kvinneguiden😂

Anonymkode: 8750d...fda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fortsatt en spiseforstyrrelse, har hatt det siden jeg var 14-15 år, nå er jeg 38. 

Kvinne. 

Anonymkode: 8a398...af5

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg later ovenfor andre at jeg har dårlig råd siden jeg er uføretrygdet, og mottar derfor mye sympati og støtte for at jeg klarer å leve i min økonomiske situasjon. 

Men fakta er at jeg har 400 000 på bok, og sparer i snitt 7000 hver måned. 

Anonymkode: cd015...9f4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

rett etter at jeg var ferdig på videregående, så sleit jeg veldig med å finne fast arbeid. Men foreldrene mine lot meg bo hjemme en stund. Men de ble mer og mer irriterte, ettersom jeg ikke klarte å finne noen steder å arbeide. 

så jeg påstod at jeg hadde fått en jobb ved en restaurant. Selv om jeg egentlig ikke hadde det. Så hver dag reiste jeg til denne byen, men bare gikk rundt i denne byen, satt på en benk eller noe. Gikk rundt på ett kjøpesenter, eller lignende. I flere timer hver eneste dag, og når jeg kom hjem til foreldene mine igjen om ettermiddagen så kunne jeg late som om jeg hadde vært på "jobb" ved denne restauranten. 

men i tillegg måtte jeg selvfølgelig finne på ett eller annet som jeg liksom hadde drevet med "arbeidsoppgaver" i tilfelle foreldrene mine lurte på hva jeg hadde drevet med. For eksempel dekke bord, lage en sjokoladekake / marsipankake eller lignende. Lage rundstykker, eller what ever. I tillegg lurte dem på hva sjefen min heter, hvor mange kollegaer jeg hadde, og så videre. Sånn at jeg hele tiden måtte finne på ett eller annet, og hele tiden huske på hva jeg hadde sagt tidligere.       

Anonymkode: 87ea6...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

rett etter at jeg var ferdig på videregående, så sleit jeg veldig med å finne fast arbeid. Men foreldrene mine lot meg bo hjemme en stund. Men de ble mer og mer irriterte, ettersom jeg ikke klarte å finne noen steder å arbeide. 

så jeg påstod at jeg hadde fått en jobb ved en restaurant. Selv om jeg egentlig ikke hadde det. Så hver dag reiste jeg til denne byen, men bare gikk rundt i denne byen, satt på en benk eller noe. Gikk rundt på ett kjøpesenter, eller lignende. I flere timer hver eneste dag, og når jeg kom hjem til foreldene mine igjen om ettermiddagen så kunne jeg late som om jeg hadde vært på "jobb" ved denne restauranten. 

men i tillegg måtte jeg selvfølgelig finne på ett eller annet som jeg liksom hadde drevet med "arbeidsoppgaver" i tilfelle foreldrene mine lurte på hva jeg hadde drevet med. For eksempel dekke bord, lage en sjokoladekake / marsipankake eller lignende. Lage rundstykker, eller what ever. I tillegg lurte dem på hva sjefen min heter, hvor mange kollegaer jeg hadde, og så videre. Sånn at jeg hele tiden måtte finne på ett eller annet, og hele tiden huske på hva jeg hadde sagt tidligere.       

Anonymkode: 87ea6...72e

Spurte de ikke deg om hvor er inntekten din? ???

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er veldig tiltrengt av en som jobber i bhg til barnet mitt. Han er så sexy og fin!!

Anonymkode: 46ec8...e56

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er veldig tiltrengt av en som jobber i bhg til barnet mitt. Han er så sexy og fin!!

Anonymkode: 46ec8...e56

Tiltrengt? 

For min del så hadde jeg ikke kjent det en plass om svigermor tok kvelden. Men jeg hadde nok kjent på at det ville vært veldig trist for mann og barn da. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ligget med en prostituert i utlandet, jeg skammer meg og vet ikke om det kommer frem i dagslys noen gang

Anonymkode: f2d70...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ønsker igrunn att bestemor dør snart, hun tærer på kreftene til alle rundt seg er kravstor. Hele familien blir slitne av å være rundt henne og flere har begynt å fjærne seg helt fra henne.

Anonymkode: f2d70...823

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får sinnsykt lett soppinfeksjoner og det påvirker livet mitt i stor grad. 

Anonymkode: eb42b...237

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender jeg runker mens jeg tenker på en av de sexy lærerne som jobbet på skolen jeg gikk på. Hun var bare så søt.

Anonymkode: 910e6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/29/2022 at 5:51 PM, AnonymBruker said:

Foreldrene mine trodde jeg skulle på skolen, men jeg dro ikke fra festene.  Jeg sluttet på skolen det andre året.(Jus)

Mann, 30.

Jeg kalte sjeldent universitetet for skolen. Men hyyysj!

Anonymkode: 6212b...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...