Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å bli klissvåt i trusa når en er sammen med den en er forelska i?

Anonymkode: 25a16...f47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja,  ville nok heller gått på do.

Anonymkode: ce792...6bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke hvor normalt det er men husker at hadde et crush på jobben og tenkte at jeg måtte ta med ekstra truse fordi jeg kom til å bli våt gjennom. 😅

Anonymkode: b789e...4f5

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt med utflod som produseres uavhengig av om man er kåt og noen har mer utflod enn andre. Man får også mye mer utflod når man har eggløsning og mange må bruke truseinnlegg fordi det blir så vått. 

Men det er også vanlig å bli våt når man er tent og når man er forelsket kan det hende man er veldig tent på personen også. 

Så sikkert ikke noe galt med deg :)

Anonymkode: 184cf...45a

Skrevet

Er du kåt så blir du våt i trusa og gutter får stiv penis og kan komme lit drypp av den å

Gjest Drigo
Skrevet

Ja, det brukte kona å bli i den første tiden. Det hender nå også. Helt normalt når du er forelska. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er normalt å være kåt, er det hver dag. Altså våt og kåt. 

Anonymkode: 8c60e...c58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det normalt å bli klissvåt i trusa når en er sammen med den en er forelska i?

Anonymkode: 25a16...f47

Ja. Også normalt at gutta også får ståkuk. Man bare sitter der og sitrer. Vil bare knulle den dama..

Anonymkode: 5e174...7cc

Skrevet

Kvinner og menn er nok like på det feltet når vi er forelsket, men fuktigheten i trusa er litt avhengig på hva du tenker på. Så normalt vil vi ikke bli opphisset, bare av å se på det fine ansiktet. Så fuktigheten er nok skapt av "Dirty Minds"😅

Skrevet

Det tror jeg nok. Jeg kan være sammen med kjæresten min, vi prater vanlig, og så betrakter jeg ham, kjenner på at han er mannen for meg, og da er det greit å ha rene truser tilgjengelig. :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...