Gå til innhold

IKEA kjøkken med kjøleskuff - noen som har gjort det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har Ikea kjøkken og installert kjøleskuff i innredningen istedenfor integrert kjøleskap?

Anonymkode: d8cba...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har det ikke hjemme, men leide en feriebolig med kjøleskuffer en gang. Jeg syntes det var så upraktisk! Skuffene var for lave til at brus og vinflasker kunne stå oppreist så de måtte ligge i skuffen og da var det vanskelig å få noe system.

Anonymkode: 50091...63f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde de ikke hadde det lengre på IKEA? Men tror de er veldig upraktiske.

Anonymkode: 13ee3...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har familie som har dette, og de har angret siden dag 1. veldig upraktisk sier de.

Anonymkode: c3d72...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kollega av meg har kjøleskuffer i kjøkkenet. De var der da hun kjøpte leiligheta, vet ikke hvilken leverandør. Leiligheta var litt ombygd fra originalt; det var fjernet en halvvegg mellom kjøkken og stue og ble veldig lyst og luftig i forhold til de andre i samme bygg. Prisen å betale var at kjøkkenet måtte endres slik at et vanlig høyt kjøleskap ikke fikk plass. Man kunne jo valgt et lite kjøleskap som passer under benk, men det var to kjøleskuffer.

Jeg syns de så ganske praktiske ut, med 'miniskuff/brett' til pålegg i ene av de to skuffene. Men selv hun som bor alene måtte ha ekstra kjøleskap i boden fordi brusflasker ikke kunne stå oppreist i skuffa. Det er også vanskeligere å plassere boller/evt kasseroller med middagsrester rett inn. 

Så jeg har full forståelse for fascinasjon og fristelse, men særlig praktisk er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kjøleskuffer og elsker det! Våre er fra rørøshetta med mye ulike muligheter når det kommer til innredningen, brus og vinflasker kan ligge i den nederste skuffen i egen holder. Melk og andre ting står fint i nederste skuff. Pålegg, grønt ++ i øverste skuff. Vi har kjøleskap i kjelleren og, men det er bare til backup ved selskaper, for å ha kaker i osv. Det bør man altså ha hvis man driver med slikt, men i hverdagen er kjøleskuffer tipp topp. Men jeg likte ikke utformingen til norcool, så anbefaler å sjekke ut begge. 

Anonymkode: 8efbd...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...