AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Vi bor i en leilighet i første etasje, hvor det er VELDIG mye innsyn på de to soverommene. «Stien/gågata» til tunet går like utenfor, så en kan ikke unngå å se inn på soverommet vårt når man går forbi. På natten løser vi jo dette enkelt med å lukke gardinene. Så har vi problemet. Min samboer åpner alltid gardinene på dagtid, fordi han vil ha dagslys inn på rommet. Vi er jo aldri på rommet på dagen, kanskje bare i 2 minutter hvis vi skal skifte klær (og da må vi jo uansett trekke for gardinene igjen), så jeg skjønner ikke helt det argumentet. Jeg synes det er litt ubehagelig at alle i nabolaget kan se så godt inn på soverommet vårt, føler liksom et soverom er vår private sone. Hva tenker dere? Anonymkode: 498d5...4d4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Plissegardiner som slipper inn sollys Anonymkode: c2b26...2ba 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi bor i en leilighet i første etasje, hvor det er VELDIG mye innsyn på de to soverommene. «Stien/gågata» til tunet går like utenfor, så en kan ikke unngå å se inn på soverommet vårt når man går forbi. På natten løser vi jo dette enkelt med å lukke gardinene. Så har vi problemet. Min samboer åpner alltid gardinene på dagtid, fordi han vil ha dagslys inn på rommet. Vi er jo aldri på rommet på dagen, kanskje bare i 2 minutter hvis vi skal skifte klær (og da må vi jo uansett trekke for gardinene igjen), så jeg skjønner ikke helt det argumentet. Jeg synes det er litt ubehagelig at alle i nabolaget kan se så godt inn på soverommet vårt, føler liksom et soverom er vår private sone. Hva tenker dere? Anonymkode: 498d5...4d4 Jeg er enig med deg. Men hva med halvåpne persienner istedenfor gardiner? Minimalt med innsyn samtidig som dere får dagslys? Anonymkode: 01e46...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Folier vinduet; https://www.lindasdekor.no/products/reflektiv-vindusfolie2?gclid=Cj0KCQjw3IqSBhCoARIsAMBkTb0nOINBSG-BeTNjUruLk6Jy4wARS6O0FPU-t6p0f983bjFGhbhHMUEaArpAEALw_wcB da kan ingen se inn på dagtid. Funker ikke når det er mørkt ute og lyst inne vel og merke. Anonymkode: bc7f3...887 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Tynne gardiner om dagen og tykke gardiner om natten. Anonymkode: 23a00...b52 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå