AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Dere som har opplevd medisinsk abort, SA eller MA, har dere fått tilbake eggløsning mens dere fremdeles blødde, eller er dette veldig usannsynlig? Anonymkode: c84db...80c
SuzsuZ Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Jeg har opplevd SA 2 uker siden og nå spotter jeg bare litt, kommer litt lyserosa/Lysebrunt ved dobesøk. Jeg har veldig svak positiv graviditetstest. Har ikke lyst å gå glipp av en eggløsning og tror den kan komme veldig snart. Skal i hvertfall oppdatere her når jeg vet mer. Ellers er jeg også interessert i å høre andres erfaringer rundt dette
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 SuzsuZ skrev (På 30.3.2022 den 15.11): Jeg har opplevd SA 2 uker siden og nå spotter jeg bare litt, kommer litt lyserosa/Lysebrunt ved dobesøk. Jeg har veldig svak positiv graviditetstest. Har ikke lyst å gå glipp av en eggløsning og tror den kan komme veldig snart. Skal i hvertfall oppdatere her når jeg vet mer. Ellers er jeg også interessert i å høre andres erfaringer rundt dette Tester du med graviditetstest for eggeløsning? Anonymkode: da3e8...559
SuzsuZ Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Tester du med graviditetstest for eggeløsning? Anonymkode: da3e8...559 Jeg testa både med graviditets tester og eggløsning tester, el testene var sterkere men ikke positive så lenge det var tydelig strek på graviditets testen. Etter blenda graviditets test begynte jeg å teste med eggløsnings tester hver dag og EL kom ca 6 uker etter SA
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 SuzsuZ skrev (På 30.3.2022 den 15.11): Jeg har opplevd SA 2 uker siden og nå spotter jeg bare litt, kommer litt lyserosa/Lysebrunt ved dobesøk. Jeg har veldig svak positiv graviditetstest. Har ikke lyst å gå glipp av en eggløsning og tror den kan komme veldig snart. Skal i hvertfall oppdatere her når jeg vet mer. Ellers er jeg også interessert i å høre andres erfaringer rundt dette Virker som kroppen din kommer i rute igjen snart. Her spotter jeg fremdeles, over 7 uker senere, snart 8. Tar jo aldri slutt. Var til og med til gynekolog forrige uke, målte slimhinne til 11 mm. Sa det så ut som mens kommer snart, men ingenting. Kun den irriterende spottingen hver eneste dag. Da jeg fikk cytotec blødde jeg veldig mye mens jeg var på sykehuset, og noe neste dag. Men blødde ekstremt lite i to uker, og så spotting i mer enn fem uker til nå etter det. Er det kanskje slik at slimhinnen aldri ble ordentlig redusert? Spotting reduserer vel ikke slimhinnen så mye, om i det hele tatt siden den vel bygges opp også samtidig? Jeg har fått positiv eggløsningstest den 18.april, og så igjen på fredag, lørdag og søndag. Veldig frustrende. Negative gtester rundt 18.april, men kanskje noe rester som gir utslag på eggløsningstestene? Anonymkode: c84db...80c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 SuzsuZ skrev (På 3.5.2022 den 16.07): Jeg testa både med graviditets tester og eggløsning tester, el testene var sterkere men ikke positive så lenge det var tydelig strek på graviditets testen. Etter blenda graviditets test begynte jeg å teste med eggløsnings tester hver dag og EL kom ca 6 uker etter SA Hadde du helt sluttet å spotte også da du fikk eggløsning igjen? Anonymkode: c84db...80c
SuzsuZ Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Hadde du helt sluttet å spotte også da du fikk eggløsning igjen? Anonymkode: c84db...80c Ja jeg sluttet å spotte 2 uker før EL. Jeg hadde en rar blødning på noen dager 3 uker etter SA, trodde det var rester, for tidlig for mensen etter det jeg leser. Så jeg trodde EL skulle være 2 uker etter det men det tok litt lengre tid. Så akkurat 6 uker etter SA at jeg fikk EL
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 SuzsuZ skrev (3 timer siden): Ja jeg sluttet å spotte 2 uker før EL. Jeg hadde en rar blødning på noen dager 3 uker etter SA, trodde det var rester, for tidlig for mensen etter det jeg leser. Så jeg trodde EL skulle være 2 uker etter det men det tok litt lengre tid. Så akkurat 6 uker etter SA at jeg fikk EL Her går jeg altså inn i uke 7 etter aborten, og ingen mens ennå. Jeg ringte sykehuset, men de mener at så lenge gravidtetstestene er negative, er det bare å vente.... Hos gynekolog i forrige uke, så han noen rester nederst i livmoren, og han mente de kommer ut med første mens. Nå lurer jeg jo på om det er pga. disse små restene av mens ikke kommer? selv om gtester er negative? Er det mulig? Blir alvorlig bekymret, og sykehuset bare mener jeg skal vente... Anonymkode: c84db...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå