monja Skrevet 1. november 2005 #1 Del Skrevet 1. november 2005 Hva bruker dere som tilbehør til pannekaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia Skrevet 1. november 2005 #2 Del Skrevet 1. november 2005 Vi bruker...Syltetøy, (sjelden blåbær, men det står nå i kjøleskapet), og både hvit og brunt sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2005 #3 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker og blåbærsyltetøy Har stekt bacon eller flesk ved siden av innimellom, men blir ikke så ofte. Det hender også at jeg lager pannekakerøre uten sukker, også lager jeg en kjøttdeigsaus til som jeg har inni. Det er også godt en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 1. november 2005 #4 Del Skrevet 1. november 2005 Vi bruker jordbær og blåbærsyltetøy, sukker og bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #5 Del Skrevet 1. november 2005 Jordbærsyltetøy, krem, sukker, muligens vaniljeis. Ja, jeg spiser pannekaker som dessert, og ikke middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. november 2005 #6 Del Skrevet 1. november 2005 Blåbærsyltetøy, sukker, bacon og lønnesirup. Ikke alt på en gang, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #7 Del Skrevet 1. november 2005 Blåbærsyltetøy, sukker, bacon og lønnesirup. Ikke alt på en gang, da! ← Jeg bruker dette, OG alt på en gang. Vel, sirup blir ganske sjelden kjøpt inn... Men jeg lager ofte pannekaker med grønnsaker og hvitost som smelter, det er godt å ha på mais, champignon, paprika. Nam! Bruker samme pannekakeoppskrift som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #8 Del Skrevet 1. november 2005 Blåbærsyltetøy og sukker, av og til lønnesirup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. november 2005 #9 Del Skrevet 1. november 2005 Blåbærsyltetøy, sukker, rømme, brunost og noen ganger fylte gratinerte pannekaker, gjerne en soppsaus med ost og skinke f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 1. november 2005 #10 Del Skrevet 1. november 2005 Vi pleier å ha ertesuppe som "forrett", og til pannekakene spiser jeg blåbærsyltetøy, smør og sukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 1. november 2005 #11 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker og stekt bacon (på samme pannekaka). Liker ikke syltetøy på. Kan bruke bare sukker også. Ellers, kald pannekake med nugatti er mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. november 2005 #12 Del Skrevet 1. november 2005 Vi pleier å ha ertesuppe som "forrett", og til pannekakene spiser jeg blåbærsyltetøy, smør og sukker! ← Til vanlige pannekaker (ikke flyte og gratinerte) pleier vi også å ha suppe til, betasuppe, ertesuppe, tomatsuppe eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #13 Del Skrevet 1. november 2005 blåbær syltetøy mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 1. november 2005 #14 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg bruker sukker eller syltetøy (diverse typer) på pannekakene. Og spiser gjerne pannekaker til middag.... mmm..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #15 Del Skrevet 1. november 2005 Enten: 1:Blåbærsyltetøy og bacon eller 2:Tomatsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Aurora_* Skrevet 1. november 2005 #16 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker og sitron. Det er sinnsykt godt. Man deler en sitron i to og klemmer saften over pannekaken og tar sukker på så det blir søtt. Nam nam. Det lærte jeg av verstfamilien min i England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. november 2005 #17 Del Skrevet 1. november 2005 Stort sett bare sukker og sitronsaft. Spiser jeg dem kalde har jeg smør og sukker på. Liker ikke pannekaker med "salt" fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 1. november 2005 #18 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Vi lager aldri vanlige pannekaker, men bokhvetepannekaker. Dette melet er svært grovt og proteinrikt, og har en karakteristisk smak som passer best til salt tilbehør. Fyller dem med mye rart, feks røkt skinke, div. oster, spinatstuing, stekt sopp, tomater, speilegg... Syltetøy er ikke noe godt til bokhvete, men litt lønnesirup på den siste pannekaken går godt an. Endret 6. september 2007 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2005 #19 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg liker best pannekakene med sukker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 1. november 2005 #20 Del Skrevet 1. november 2005 Sukker og bacon/flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå