AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Hvor langt er du kommet i skrivingen? Når har du innlevering? Hvor stor må oppgaven din være? Satser du på toppkarakter eller bestått? Har du hatt mye veiledning til nå, og hva har den gått ut på? Jobber du ved siden av? Skriver du på faste tider eller når du kjenner deg motivert? Anonymkode: 2bb97...f03
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 - Har kommet ganske langt. Kunne i teorien levert allerede og sikkert bestått, men mye som gjøres før jeg er helt fornøyd. - Innlevering i midten av mai - 5500 ord - Håper jeg skal klare en B - Har hatt litt veiledning til nå, men ikke veldig mye. Kunne nok ha fått litt mer om jeg hadde villet. Skal benytte meg av det mer fremover, for å finne ut hva jeg bør gjøre videre med oppgaven min. - Jobber litt på siden av. Mellom 5-10 timer i uka. - Har satt opp en plan for når jeg skal skrive, men skriver også hvis jeg føler meg spesielt motivert. Anonymkode: d4829...38d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Heisann Har ikke kommet så langt enda dessverre! Innlevering 15.mai, minimum 30 - maks 50 sider. Jeg blir svært fornøyd med B eller A, men det er kort tid igjen, så jeg er redd for å få C. Men det går bra, det også! :) Veiledningen har vært grei, frem til nå har det gått mest i idemyldring og har staket meg inn på riktig retning. Har ikke jobb ved siden av, men tar et emne som går parallelt med bachelor nå. Sliter en del med motivasjonen, opplever også å ha lite energi. Noe som er veldig dumt med tanke på hvor kort tid som er igjen frem til frist. Prøver å sette meg mål for dagene, men sliter med å komme i gang. Lykke til dere! 🥰 Anonymkode: cf935...e48
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åssen det? Anonymkode: 27cce...d08 Sammenligningsgrunnlag. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): - Har kommet ganske langt. Kunne i teorien levert allerede og sikkert bestått, men mye som gjøres før jeg er helt fornøyd. - Innlevering i midten av mai - 5500 ord - Håper jeg skal klare en B - Har hatt litt veiledning til nå, men ikke veldig mye. Kunne nok ha fått litt mer om jeg hadde villet. Skal benytte meg av det mer fremover, for å finne ut hva jeg bør gjøre videre med oppgaven min. - Jobber litt på siden av. Mellom 5-10 timer i uka. - Har satt opp en plan for når jeg skal skrive, men skriver også hvis jeg føler meg spesielt motivert. Anonymkode: d4829...38d Så stor forskjell det er på bachelor oppgavene! Her må det skrives 12000 ord, +\- 10%. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Heisann Har ikke kommet så langt enda dessverre! Innlevering 15.mai, minimum 30 - maks 50 sider. Jeg blir svært fornøyd med B eller A, men det er kort tid igjen, så jeg er redd for å få C. Men det går bra, det også! Veiledningen har vært grei, frem til nå har det gått mest i idemyldring og har staket meg inn på riktig retning. Har ikke jobb ved siden av, men tar et emne som går parallelt med bachelor nå. Sliter en del med motivasjonen, opplever også å ha lite energi. Noe som er veldig dumt med tanke på hvor kort tid som er igjen frem til frist. Prøver å sette meg mål for dagene, men sliter med å komme i gang. Lykke til dere! 🥰 Anonymkode: cf935...e48 Frisk luft og trening/aktivitet kan hjelpe på energinivået. Lykke til, ja🤞🏻 Anonymkode: 2bb97...f03
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Det finnes vel bachelor som gir både 30 og 15 stp, sikkert derfor? Anonymkode: cf935...e48 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 Hvor langt er du kommet da, TS? Anonymkode: cf935...e48
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 Dere som skriver nå, hvor lang tid har dere hatt? Er stor forskjell på folk. Da jeg skrev for noen år siden fikk vi ikke startet før i slutten av mars og levere inn i begynnelsen av juni. Men det var mye undervisning hver uke. Så ble knapp med tid. Sykepleie. 10 000 ord. Anonymkode: 7a46b...085
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #9 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som skriver nå, hvor lang tid har dere hatt? Er stor forskjell på folk. Da jeg skrev for noen år siden fikk vi ikke startet før i slutten av mars og levere inn i begynnelsen av juni. Men det var mye undervisning hver uke. Så ble knapp med tid. Sykepleie. 10 000 ord. Anonymkode: 7a46b...085 Har knapt hatt tid, har et krevende emne samtidig og det har tatt mye energi. Men snart ferdig med det heldigvis. Anonymkode: cf935...e48
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #10 Skrevet 29. mars 2022 Hvor langt er du kommet i skrivingen? Null ord på word, men har noen a3-ark med ideer og kaos Når har du innlevering? 13. Mai Hvor stor må oppgaven din være? 7500 ord, 15 stp Satser du på toppkarakter eller bestått? Hadde blitt velsig glad for A og B, passe fornøyd med C Har du hatt mye veiledning til nå, og hva har den gått ut på? Ingenting, bortsett fra et 5-minutts møte med veileder i plenum. Får vel et møte når jeg har skrevet et utkast. Jobber du ved siden av? Noen få dager i uka maks, tilkallingsvikar, er også alenemor Skriver du på faste tider eller når du kjenner deg motivert? Prøver egentlig å sette av dagen til å skrive hele dagen når barna er borte Anonymkode: 52d44...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå