AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Spørsmålet er til dere som gjerne har tatt fagene ved UIB. Jeg har veldig lyst å kombinere dette. Og tror faglig at det vil gå bra, men tenker mest på obligatorisk oppmøte. Ser at det er noe obligatorisk seminar første året og er redd det skal krasje med jobben, noen som har erfaringer? Kan man kanskje velge hvilke dager det er? Anonymkode: c12ca...547
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Bumper denne. Håper noen har erfaringer eller innspill. 😊 Anonymkode: c12ca...547
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Det kommer ikke til å gå dersom jobben din er på dagtid, det er en del obligatorisk gjennom hele løpet. Men i ren arbeidsmengde vil jeg si at det går an å jobbe 50 % ved siden av, men det vil nok bli mye til tider... Anonymkode: 87ad0...821 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Du må ha en svært fleksibel arbeidsgiver om det skal gå bra, og ikke minst kunne sjonglere krevende studier med så mye jobbing. Dette er sånt som høres forlokkende ut før man har prøvd, men som blir et mareritt å hanskes med i praksis. Anonymkode: f0cf1...502
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Jeg jobbet 100% ved siden av andre semester på profesjonsstudiet i psykologi, men det var ved et annet universitet. Men det hadde ikke gått under praksis (vi hadde ikke praksis det semesteret). Anonymkode: b4226...3c4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Jeg tenker ikke gjøre det under alle årene. Men under de første 2 til 4 semestrene. Takk for svarene. 😊 Det er også en dagtidsjobb. Må kanskje få en annen jobb ved siden av. Anonymkode: c12ca...547
Michaelhe Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Blir hverdagen for tung, så har du jo alltid noen til å hjelpe deg?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Det går nok fint på første avdeling, om jobben/arbeidsgiver er fleksibel ifht dager der du har obligatorisk oppmøte. Noen uker er det obligatoriske forelesninger hver dag, så da må du kunne jobbe rundt dette. Det var i alle fall før noe praksis de første årene også, da noen uker om gangen, med obligatorisk oppmøte hver dag. Anonymkode: a7b85...8a4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anonymkode: a7b85...8a4 30 timar undervisning høres helt usannsynlig ut. Første semester er det knapt noe obligatorisk oppmøte. Basert på dette ser det egentlig greit ut å vente med å slutte i dagjobben til 3.semester. Ts Anonymkode: c12ca...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå