AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Noen som har brukt det? Noe annet man kan gjøre? Anonymkode: 81e31...6cb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Betakaroten farger fettet under huden brunt, og det er derfor man vil se litt brunere ut. Men det vil aldri bli det samme som en solbrun kropp. Og det vil heller ikke hjelpe mot soleksem, grunnfarge eller noe annet. Anonymkode: 36107...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Trodde lenge dette hjalp min soleksem. Så skjønte jeg at det hadde sammenheng med hvilken type solkrem jeg brukte. Byttet til Cliniderm, helst faktor 30, ikke hatt soleksem en dag siden! Anonymkode: 4d946...850
enkefru Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Jeg får lett farge og blir sjelden solbrent, men de senere 6-8 årene har jeg fått litt soleksem i perioder med mye sol, både her hjemme og i syden. Ble tipset om betakaroten, og tar det nå i sommermånedene, og har ikke fått soleksem siden 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Trodde lenge dette hjalp min soleksem. Så skjønte jeg at det hadde sammenheng med hvilken type solkrem jeg brukte. Byttet til Cliniderm, helst faktor 30, ikke hatt soleksem en dag siden! Anonymkode: 4d946...850 Oppdaget i fjor da jeg hadde ekstremt mye at det var solkremen jeg ikke tålte, som kom fra cliniderm. Kjempesynd for jeg likte den. Så tilbake til la roche posay og vichy. Har ikke noe annet råd enn å starte forsiktig og gradvis. Men jeg kan få soleksem når jeg er kjempebrun også Anonymkode: afb8f...ae3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 For meg så merker jeg stor forskjell i soleksem når jeg bruker betakaroten! Så etter jeg oppdaget at det hjalp mot det så tar jeg det hver eneste sommer og ferietur. Sverger til Biolife sin. Har prøvd flere forskjellige, men denne fungerer best for meg og min hud. Anonymkode: 25851...177 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Eller bare bruke solkrem med høy faktor... Anonymkode: fe55c...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå