Gå til innhold

Seksuell dominans i seriøse forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kvinne, kunne du akseptert å vært i et BDSM forhold hvor den eneste seksuelle nytelsen du fikk av mannen var å bli tatt analt?

Endret av artigmedsex
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er du sikker på at du ikke er homo?

Anonymkode: 71262...a0c

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man elsker anal er det sikkert ok, men jeg personlig føler ikke på nærheten så mye nytelse fra anal som vaginal, så for min del hadde det vært uaktuelt og bare ha anal sex

Anonymkode: ded39...d1a

• Liker 2
Skrevet
artigmedsex skrev (23 minutter siden):

Kvinne, kunne du akseptert å vært i et BDSM forhold hvor den eneste seksuelle nytelsen du fikk av mannen var å bli tatt analt?

Du skal nok slite litt med å finne sånne

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe imot analt generelt, men eneste kvinnen du får til å være med på det er nok en transkvinne

Anonymkode: db6cf...866

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Med mindre han var fornøyd med å ikke ha det så ofte. Det er ikke noe jeg ønsker å gjøre spontant eller hyppig. Hadde nok savnet vanlig samleie. 

Anonymkode: 401b6...76e

Skrevet

Nei overhodet ikke. Jeg liker anal innimellom også, men sex er jo det beste som finns, ville aldri ha begrenset det til så lite variasjon. Oral, vaginal.. Kunne ikke levd uten det. Og mye mer. 

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, Ernest said:

Du skal nok slite litt med å finne sånne

Har du erfaring?

Og man trenger ikke mer enn en. 

AnonymBruker
Skrevet
artigmedsex skrev (1 time siden):

Nei, kunne du tenkt deg en dildo bak som eneste seksuelle nytelse? 😉

Anonymkode: 94d4c...2bf

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, kunne du tenkt deg en dildo bak som eneste seksuelle nytelse? 😉

Anonymkode: 94d4c...2bf

Hva har mine preferanser med partners preferanser å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke akseptert et forhold hvor sexen var avgrenset til bare en handling punktum, men kanskje "bare anal" er en av de minst aktuelle av alle uaktuelle alternativer. Et merkelig premiss, og om det finnes noen der ute som stiller dette kravet for sexlivet i et seriøst forhold er de meget spesielle. 

Anonymkode: 440df...cee

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kunne ikke akseptert et forhold hvor sexen var avgrenset til bare en handling punktum, men kanskje "bare anal" er en av de minst aktuelle av alle uaktuelle alternativer. Et merkelig premiss, og om det finnes noen der ute som stiller dette kravet for sexlivet i et seriøst forhold er de meget spesielle. 

Noen tenner på dominansen. 

Skrevet

Seksuell dominans kan være spennende, men analsex har jeg aldri hatt noe til overs for. For meg er det bare vondt og har ingenting med seksuell nytelse å gjøre. For meg.

Men vi har hatt andre former for seksuell dominans der bare han får lov til å få orgasme. Der jeg alltid må være på tilbudssiden. Der vi kun har sex i stillinger han liker ekstra godt. Der jeg er bundet og han kan forsyne seg som han vil. Osv. (Eller motsatt dersom det er jeg som er den dominerende). For meg er det mye mer spennende alternativer. 😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei 0 interesse. Min sexuelle nytelse finnes overhode ikke der. Skal jeg ha sex, vil jeg da ha noe ut av det jeg også. Ellers kan det være. 

Anonymkode: e5790...df3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
artigmedsex skrev (1 minutt siden):

Noen tenner på dominansen. 

Ja, men det er da titalls andre måter å være den dominante parten i en seksuell relasjon hvor sexen ikke blir så enformig og avgrenset. Handler ikke spenningen i BDSM for de fleste som driver med det også om utforsking, eksperimentering og variasjon i sexlivet?

Scenarioet ditt er sikket artig for spesielt interesserte i en avgrenset periode. Men på ubestemt tid... Tror de fleste hadde utviklet vegring før 1 året med bare analsex hadde passert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri! Jeg hadde ikke akseptert en mann som ville meg vondt og ha anal i livet vårt i det hele tatt. Og et forhold som kun innebærer anal og hvor mannen vil ta fra meg vaginal nytelse og klitoris orgasmer er rent sadistisk så NEI! Menn med sånt kvinnesyn burde sendes til en øde øy uten en eneste kvinne! 

Anonymkode: 15e24...02d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei aldri! Jeg hadde ikke akseptert en mann som ville meg vondt og ha anal i livet vårt i det hele tatt. Og et forhold som kun innebærer anal og hvor mannen vil ta fra meg vaginal nytelse og klitoris orgasmer er rent sadistisk så NEI! Menn med sånt kvinnesyn burde sendes til en øde øy uten en eneste kvinne! 

Det har aldri vært snakk om å ta fra noen orgasmer eller stimulering. Partneren vil bare ikke få det fra meg.   Kan jo være at man gjør unntak på bursdager og slik, eller som belønning i spesielle tilfeller.  

AnonymBruker
Skrevet
artigmedsex skrev (31 minutter siden):

Det har aldri vært snakk om å ta fra noen orgasmer eller stimulering. Partneren vil bare ikke få det fra meg.   Kan jo være at man gjør unntak på bursdager og slik, eller som belønning i spesielle tilfeller.  

Når du skriver

artigmedsex skrev (3 timer siden):

Og nå mener at hun kunne fått seksuell nytelse av andre enn deg så må du spesifisere det i første posten. Svaret mitt om at det er uaktuelt å ha en sadistisk partner som deg er fortsatt det samme. Dessuten å snakke om seksuell nytelse som en belønning ved spesielle anledninger som du tillater henne er ekstremt kontrollerende og undertrykkende, helt seriøst er menn som deg en fare for kvinners helse og liv og du burde søke terapi før du havner i fengsel pga det store maktbehovet og undertrykkelsesbehovet du har mot kvinner som når som helst kan ende fatalt 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
artigmedsex skrev (1 time siden):

Hva har mine preferanser med partners preferanser å gjøre? 

Ganske mye hvis dere skal ha det fint sammen

Endret av Ernest
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. En sadist er en sadist. Det er ikke en bra ting. Og sadister like anal. 

Screenshot_20220329-181716__01.jpg

Anonymkode: ef4b3...e3b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...