AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Hei! Jeg har PCOS, og har lenge innsett at jeg må ned i vekt for å oppnå drømmen om barn. Har til nå gått ned 4 kg, men trenger hjelp på veien! Er det noen som har erfaring med coachene på Strongbody, som ønsker å dele? Gjerne erfaringer ift. PCOS? 😇 Anonymkode: fd9ff...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepl. Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Hei! Kristine Weber er en erfaren coach, som har fått tre barn via Ivf? Hun har vært åpen om hvor tøff prosessen var, og virker som hun er veldig opptatt av (hormon)balanse. Ville tatt kontakt med henne😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 Ida Austberg har vært overvektig med pcos selv. Hadde valgt hun. Sjekk instragrammen hennes Anonymkode: 54971...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 10. juni 2022 #4 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg har PCOS og startet prøvingen i januar. Jeg valgte Ida Austberg som coach for å få hjelp på veien! Angrer ikke et sekund. Mye god mat som er enkelt å lage. Hun motiverer og kommer med gode tips! Gikk ned 4 kg på 4 uker, og har akkurat kjøpt nye uker med oppfølging 🤩 Et annet tips om du ser at vekten går veldig raskt opp, men saaaakte ned: medisinen Glucophag. Den har hjulpet meg veldig! Tidligere gikk jeg ned 0-300 gram med kostholdsplan på 1500 kcal, og gikk lett opp 1-3 kg ila. ei helg med litt utskeielser. Etter oppstart med Glucophag holder vekten seg stabil og det er lettere å gå ned i vekt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå