Gå til innhold

Strongbody - Erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har erfaring med coachene fra Strongbody? Er det noen dere vil anbefale som kan hjelpe meg på veien til å gå ned 30 kg? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ene coachen der ble vel dømt til fengsel for å ha vært med i et doping-nettverk, så for min del ville jeg valgt noen andre enn de. Ville heller brukt penger på en lokal PT eller ernæringsfysiolog som følger deg opp på plassen, ikke via nett :) 

Anonymkode: 69902...fa1

Skrevet

Fungerte ikke for meg.. og veldig dyrt

Skrevet

Jeg prøvde vanlig PT med kostholdsrådgivning og funket litt, men klarte å gå ned 20 kg alene uten " hjelp". Kuttet ut mye karbohydrater og sukker. Blant annet brød, byttet ut med knekkebrød som var grovere/sunnere. Mindre ris og poteter, mer grønnsaker på middagstallerken. Handler til syvende og sist om kalorier inn og ut. Lese hva som står på ingrediens lista på vanlige ting de fleste tror er sunt eller greit. Sparte masse kalorier på taco bare ved å bytte ut rømme med kesam, kutte ut lefsen og bytte ut osten med en magrere. Det blir mer salat og andre smaker, men det vender man seg til. Jeg beholdt vekten når jeg spiste mer igjen, men det handler om balanse og mengde. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...