Gå til innhold

Både «TV 2 hjelper deg» og God kveld Norge» vil bli tatt av skjermen fra høsten 2022.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like greit for min del. Verden er på vel på vei mer og mer mot at "vanlig TV" blir borte uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh nei, elsker tv2 hjelper deg, og mange eldre og min foreldregenerasjon setter veldig pris på det!

Anonymkode: 2cf2a...256

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Elysion skrev (6 minutter siden):

Like greit for min del. Verden er på vel på vei mer og mer mot at "vanlig TV" blir borte uansett.

Jeg har altibox så jeg mister tv2 uansett 🤣

Anonymkode: 4e39b...d7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser aldri på GKN, men TV2 hjelper deg ser jeg på av og til. Ikke alltid like spennende det heller egentlig.

Anonymkode: 98ebb...15a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=89580

ikke noe tap for min del, men tenker på dem litt eldre

Helt greit med noe nytt ja :) kunne gått tatt vekk greys og home and away også i samme slengen for min del

Anonymkode: 6d8d4...4d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det forsvinner jo kun fra lineær tv, fortsetter digitalt. 

Anonymkode: 820b7...a6b

Skrevet

sofie elise ødelegger hele God kveld norge, ved å sitte å poserer med merklige blikk og stillinger hele tiden.
Håper marte er tilbake snart.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Tv2 hjelper deg er et super program synes jeg. God kveld Norge burde vært tatt av for lenge siden, det finnes ikke noe mindre interessant enn hva c-kjendiser gjør på. 

Anonymkode: 98565...a05

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har altibox så jeg mister tv2 uansett 🤣

Det er ikke sikkert.
Det jobbes visst med å komme til enighet om en ny avtale.

Anonymkode: 7ff6e...9a4

Gjest Ghostface
Skrevet

De blir vel ertsattet av kjendisprogrammer ...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke sikkert.
Det jobbes visst med å komme til enighet om en ny avtale.

Anonymkode: 7ff6e...9a4

dette er feil

Gjest lurven
Skrevet

Har ikke sett på de på over 19 år

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

dette er feil

Har du noe info?

• Liker 1
Skrevet

Synes det er utrolig trist at TV2-hjelper deg blir tatt av. Det er jo et program som har gått i årevis og som mange fremdeles ser på. Er jo enda en del mennesker som ser på lineær TV, selv om jeg selvsagt ser hvilken retning utviklingen går. Kanskje det er litt for tidlig... 

• Liker 9
Skrevet
Ghostface skrev (3 timer siden):

De blir vel ertsattet av kjendisprogrammer ...

Ja, med Niklas Baarli som deltaker eller programleder. 

Ellers så gjør kanskje TV2 plass til enda mer repriser. 

Det har blitt en kjendis-, reprise- og reklamekanal. TV2 er ikke å kjenne igjen. 

• Liker 4
Skrevet

Synes for øvrig det er rart at TV2 Hjelper Deg forsvinner ut. Greit nok at dem er i sesong 1875, men aktualitetsprogrammer har aldri vært mer interessant og i vinden enn nå. Samme med Matkontrollen som de valgte å fjerne. 

Mye mer interessant å se på enn Kjendismelkeri eller reprise av 15. reprise av Huskestue.

• Liker 7
Skrevet

Mye innlegg fra meg nå 😅 

Men God Kveld Norge ødela dem med Sophie og Niklas og dette "ungdommelige" preget de omgjorde programmet med. Tror jeg så kun én episode av det skvipet før jeg la programmet på hylla for godt. Så flott at dét fjernes. 

• Liker 9
Skrevet
Ctrl skrev (37 minutter siden):

Synes for øvrig det er rart at TV2 Hjelper Deg forsvinner ut. Greit nok at dem er i sesong 1875, men aktualitetsprogrammer har aldri vært mer interessant og i vinden enn nå. Samme med Matkontrollen som de valgte å fjerne. 

Mye mer interessant å se på enn Kjendismelkeri eller reprise av 15. reprise av Huskestue.

Matkontrollen og helsekontrollen tror jeg ble "innlemmet" i TV2-hjelper deg. Mulig jeg tar feil. Men er enig med deg likevel om disse to! 

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...