AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg har en smartklokke Jeg ikke kan bruke fordi det er nikkel i låsen på reimen. Noen her som har funnet en reim helt uten nikkel? Anonymkode: adff2...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 Har kjøpt borrelås-reim på sportband.no, de har reimer til de fleste merker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en smartklokke Jeg ikke kan bruke fordi det er nikkel i låsen på reimen. Noen her som har funnet en reim helt uten nikkel? Anonymkode: adff2...754 Lykke til for deg. Er i ganske samme situasjon. Kjøpte en ganske dyr/kul klokke med gummiaktig rem. Det var visst latex i den, og i låsen var det nikkel, som i ditt tilfelle. Jeg er allergisk mot begge deler. Så det er bare å gratulere med kjøpet. Makan til idiot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Jag hadde en i kun gummi ( ?) Og plast. Men den holdt bare 1 år eller noe. Anonymkode: 86011...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 Hvilken klokke er det til? Anonymkode: 86011...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 Kjøp en klokke hvor du kan bytte reim. Anonymkode: c586f...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Del Skrevet 15. april 2022 Er du sikker på at det er nikkelallergi? Jeg vet om flere som får rødlig utslett av for stramme klokker som blir fuktig under "urskiven" på natten. Selv bytter jeg arm på nettene og av og til under trening. Anonymkode: a7974...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. april 2022 #8 Del Skrevet 15. april 2022 Har en elastisk reim til Fitbit som jeg kjøpte på amazon. Det er en slags spenne på den for å regulere lengden men den er plassert slik at den ikke kommer i kontakt med huden. Tror det finnes liknende for en del andre klokkemerker også. Har ikke nikkelallergi selv så jeg gir ingen garantier for at det er bra nok. Jeg kjøpte reima for jeg syntes silikonreima som fulgte med klokka ble for tett så huden fikk ikke puste - pluss at den var vanskelig å tilpasse til mitt håndledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #9 Del Skrevet 15. april 2022 Titan er godt alternativ om man har nikkelallergi! Det er dyrt men holder ofte bedre, eller så er vell plastikk nestbeste for allergi. Enig med den over at fukt kan føre til at man får rødlig utslett, og da er det viktig å vaske gummireimen med vann og såpe. Viktig å også tørke den godt etter man har vasket hender, trent osv. Anbefaler generelt ikke å sove med klokker da det er fint at hånda får puste og klokkereima lever lengre, men skjønner at folk måler søvn osv. Anonymkode: db265...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg har nikkelallergi og kan bruke reimer hvor metallet i spenna er plastbelagt. Dette belegget slites dog bort etter hvert, og jeg har måttet skifte reim noen ganger på min fitbit pga det. Liker også og veksle mellom ulike farger, i tillegg til at gummien blir misfarget etter mye bruk, så greit å skifte uansett. Sølvøredubber har jeg skjønt at oftest bare har sølvbelegg, slik at jeg har fått mange utslett etter litt bruk av dette. Selv litt dyrere sølvøreringer opplevde jeg dette med... Har derfor gått over til rustfritt stål. Titan er også et alternativ, men er ganske dyrt. Anonymkode: eca65...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå