Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ☺️
Jeg og samboeren min var nylig flyttet sammen i en leid leilighet, og har to soverom. Han har en sønn som er hos oss annenhver uke på eget rom. Vi ønsker å prøve å få barn men kommer ikke til å ha råd til å bygge det huset vi planlegger før om 3-4 år og har fått en veldig bra deal mtp på pris her vi bor nå. Er det noen som har erfaring med å få baby og ha denne på samme soverom? Jeg har alltid tenkt at når jeg skal ha barn skal det være et eget soverom til barnet men nå løper tiden fra oss, både med tanke på min alder og økonomi. Noen med råd eller tips?

Anonymkode: f52c2...ea6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går gravid 9 mnd og etter det er barnet lite frem til dere har fått bygget hus.

Men barn koster så det vil gå tregt med huset når dere må ut med 3500 i bhg i mnd +++

Anonymkode: f1ec9...d1a

Skrevet

Våre to barn lå begge på foreldresoverommet fra 0-3 år. Gikk helt fint, hadde ingen spesielle utfordringer med det. Frem til 3-4 år var ingen av de noe interessert i å leke i fred eller med venner på eget rom heller, så jeg tenker vi hadde klart oss fint nesten uansett hvor liten plass vi hadde hatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har god plass, men minsta som blir 3 år om et par måneder sover fortsatt i seng som står inntil vår.

Anonymkode: 683c6...7f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen hans og det nye barnet kan dele rom, evt kan barnet ligge på stua når sønnen er hos dere.

Anonymkode: 5511d...d44

Skrevet

Hallo, DET er da det minste problemet slik du skisserer 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...