AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Er 20 år og jeg skammer meg over å ha en mulig fetisj av bleier. Blir kinda tent av det. Har gjordt det i 2-3 år nå. Har da veldig lyst å kjøpe for å bruke bleier. Anonymkode: c7137...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 Ok Anonymkode: 35c08...44c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 Det er jo en fetisj som ikke skader andre, så kjør på om du har lyst 🤷🏼♀️ Men hadde vært litt tilbakeholden med å fortelle det til andre, da det nok for de fleste er fullstendig turn-off. Anonymkode: 7809a...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo en fetisj som ikke skader andre, så kjør på om du har lyst 🤷🏼♀️ Men hadde vært litt tilbakeholden med å fortelle det til andre, da det nok for de fleste er fullstendig turn-off. Anonymkode: 7809a...81c Om det ikke er noen en tenker å ha forhold til. Da kanskje greit å være ute før en flytter inn sammen, forlovelse mm. Anonymkode: 9c495...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 Ok takk for informasjonen. Godt for deg å få det ut Anonymkode: c3d4c...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok takk for informasjonen. Godt for deg å få det ut Anonymkode: c3d4c...874 Ja. Men skammer meg veldig å bli tent av bleier Anonymkode: c7137...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja. Men skammer meg veldig å bli tent av bleier Anonymkode: c7137...1da Det gjør nok de fleste av oss. Enten får du søke opp proff hjelp, eller leste på andre medier hvor der er folk med samme sinn Anonymkode: 9c495...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 29. mars 2022 #8 Del Skrevet 29. mars 2022 Det er vel nettopp pga. dustete kommentarer fra andre du skammer deg. Jeg ser ikke noe galt i å ha en kink som ikke skader noen som helst. Kan opplyse om at du får bestilt bleier av ulike typer på nett hos apoteket. Der står det også litt om hvilke mål du må ta og hvor mye væske hver bleie kan ta imot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #9 Del Skrevet 29. mars 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Det er vel nettopp pga. dustete kommentarer fra andre du skammer deg. Jeg ser ikke noe galt i å ha en kink som ikke skader noen som helst. Kan opplyse om at du får bestilt bleier av ulike typer på nett hos apoteket. Der står det også litt om hvilke mål du må ta og hvor mye væske hver bleie kan ta imot. Men er det normalt å ha bleie fetisj Anonymkode: c7137...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 29. mars 2022 #10 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det normalt å ha bleie fetisj Anonymkode: c7137...1da Vet ikke hva det er. Vet bare at noen har det, så fullstendig unormalt er det jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #11 Del Skrevet 29. mars 2022 Blåjojo skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva det er. Vet bare at noen har det, så fullstendig unormalt er det jo ikke. Bør jeg skamme meg over at jeg vil gå med bleier Anonymkode: c7137...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 29. mars 2022 #12 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bør jeg skamme meg over at jeg vil gå med bleier Anonymkode: c7137...1da Nei det synes jeg ikke. Finnes mange ting man kan gjøre som er verre enn det. Ser på det som en relativt uskyldig ting å ville gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #13 Del Skrevet 29. mars 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Nei det synes jeg ikke. Finnes mange ting man kan gjøre som er verre enn det. Ser på det som en relativt uskyldig ting å ville gjøre. Hva skal jeg gjøre mens jeg fremdeles bor hjemme og vil bruke bleier? Skal flytte ut om noen månder elns. Anonymkode: c7137...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 29. mars 2022 #14 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er det normalt å ha bleie fetisj Anonymkode: c7137...1da Normalt eller ikke.. Ikke ulovlig i hvert fall. Tror ikke du finner noen statistikk dessverre. . ( selv kunne jeg være fristet til å melde;" hva i alleste dager driver du med"? ) Men det skal jeg selvsagt ikke gjøre..😇 Kiwi har mye tilbud forøvrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 29. mars 2022 #15 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skal jeg gjøre mens jeg fremdeles bor hjemme og vil bruke bleier? Skal flytte ut om noen månder elns. Anonymkode: c7137...1da Kommer ann på hva du ser for deg. Skal du bruke det på dagtid eller kun natt? Evt døgnet rundt? Begynn med å bestille en pakke fra apoteket. De kommer i anonym eske, så det er uansett ingen som kan se at det er bleier du har bestilt. Og kast bleiene rett i søppla ute slik at de ikke blir liggende å lukte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #16 Del Skrevet 29. mars 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Kommer ann på hva du ser for deg. Skal du bruke det på dagtid eller kun natt? Evt døgnet rundt? Begynn med å bestille en pakke fra apoteket. De kommer i anonym eske, så det er uansett ingen som kan se at det er bleier du har bestilt. Og kast bleiene rett i søppla ute slik at de ikke blir liggende å lukte. Kommer det i posten eller på hente sted? Hva med navn å det Anonymkode: c7137...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 29. mars 2022 #17 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer det i posten eller på hente sted? Hva med navn å det Anonymkode: c7137...1da Kommer nok på hentested. Og det står kun at det er fra et apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #18 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg leste om ei som sto fram med denne fetisjen. Hun handla så mye bleier på apoteket at apotekteknikeren skulle være grei og tipset henne om at hun kunne få dem på blå resept…🙂 Anonymkode: e4ce8...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #19 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg leste om ei som sto fram med denne fetisjen. Hun handla så mye bleier på apoteket at apotekteknikeren skulle være grei og tipset henne om at hun kunne få dem på blå resept…🙂 Anonymkode: e4ce8...931 De fleste er flinke hos apotekene. Har skjedd flere ganger hvor jeg har fått beskjed om at jeg burde få resept Anonymkode: 9c495...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
side-cut Skrevet 29. mars 2022 #20 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er det normalt å ha bleie fetisj Anonymkode: c7137...1da "Normal" er et ord jeg helst unngår da det gjerne er ladet negativt ved at alt som ikke regnes som normalt er unormalt og dermed "feil". Når det er sagt vil jeg si at jeg har bleie fetisj og for meg er det normalt, hvis jeg først skal bruke det ordet. Mitt inntrykk er at det ikke nødvendigvis er den vanligste fetisjen men du er ikke alene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå