Gå til innhold

Plastisk kirurgi erfaring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal opereres denne uken! Ikke de samme problemene som ts, jeg er 30år og har pga stor vektøkning ødelagt armene mine. Har gått ned meste av vekten, men nå har jeg skikkelig grevinneheng. Skal derfor fettsuge og fjerne ekstra hud. Veldig spent og så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har aldri blitt operert før.. skal i samme slengen fettsuge under haken, selv på mitt tynneste har jeg alltid hatt litt ekstra der.

Håper selvfølgelig på fint resultat, legen har fått gode anmeldelser på legelisten og virker veldig hyggelig :)

Hvis andre har noen erfaringer så vil jeg gjerne høre om det også! Særlig hvordan er det med narkose? 

Anonymkode: 591c0...b89

Narkosen er jo det deiligste med heile greiene😅 

Husk at du ikke må få sol på arrene første året 😀

Anonymkode: d7c47...26c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Narkosen er jo det deiligste med heile greiene😅 

Husk at du ikke må få sol på arrene første året 😀

Anonymkode: d7c47...26c

Takk! Det gjorde meg litt mindre nervøs haha! Jeg føler jeg kommer til å få panikk i det øyeblikket de gir meg narkosen😂 men da høres det ikke så ille ut.

takk! Litt dumt å gjøre det på sommeren, men jeg er vant til å dekke armene mine uansett, håper det blir verdt det!😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk! Det gjorde meg litt mindre nervøs haha! Jeg føler jeg kommer til å få panikk i det øyeblikket de gir meg narkosen😂 men da høres det ikke så ille ut.

takk! Litt dumt å gjøre det på sommeren, men jeg er vant til å dekke armene mine uansett, håper det blir verdt det!😊

Du må gå med kompresjonstøy. Det er baksiden ved disse plastikkoperasjonene. Men som regel veldig verdt det. Lykke til. 

Anonymkode: 6da7a...bb6

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Ble du fornøyd? Jeg nærmer meg 50 og har fryktelig lyst til å gjøre dette, da jeg brått føler meg fryktelig gammel.

Anonymkode: 82c58...a9e

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å gjøre det samme. Håper det ble vellykket, TS :) 

Anonymkode: 8c277...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen vil dele erfaring? 

Anonymkode: 17ef4...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...