AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Er 42 år, og har fått ødelagt selvbildet pga tidlig utvikling av løs hud på halsen, under haken og rundt kjevepartiet. Jeg har fått sosial angst pga dette komplekset, og har nå etter flere år med grubling og sjekking av alternativer, bestemt meg for å ta halsløft. Jeg har time for operasjon om 1 mnd, og gleder meg veldig! Er selvsagt spent og nervøs på tiden etter operasjonen, og lurte på om noen av tatt lignende inngrep og vil dele erfaringer med meg 💚 Mye smerter og hevelse etterpå? Så du raskt resultat? Hvor lang tid før endelig resultat? Evt komplikasjoner? Anonymkode: f2093...c89
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Jeg aner ikke, men lurer litt på det samme. Jeg er noen få år eldre enn deg, har ikke en rynke i ansiktet, men er arvelig belastet med slik hals som du nevner. Regner med at du gjør dette privat, kan jeg spørre om hvor? Anonymkode: 784f0...add 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Jeg ønsker også å ta en slik operasjon om noen år. Har en kollega som gjorde nedre ansikt- og halsløft. Hun så helt forferdelig ut de første dagene, men var faktisk på jobb etter 14 dager - riktignok fortsatt litt gul i huden men de som ikke viste noe så det ikke. Resultatet er bare så flott!! Så naturlig og samtidig stor forandring når du ser på bilder fra tidligere. Anonymkode: 328d2...1fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 12.44): Jeg aner ikke, men lurer litt på det samme. Jeg er noen få år eldre enn deg, har ikke en rynke i ansiktet, men er arvelig belastet med slik hals som du nevner. Regner med at du gjør dette privat, kan jeg spørre om hvor? Anonymkode: 784f0...add Skal gjøre det privat ja, på en klinikk i Møre og Romsdal 😊 TS Anonymkode: f2093...c89
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Ingen som har erfaring med dette eller kjenner noen som har gjort det? 😊 TS Anonymkode: f2093...c89
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Er det noen som vet om noen som har ekspertise på ansiktsplastikk i Oslo område? De sier at man ikke skal gå til noen som opererer bryster før lunsj og ansikt etter..... Anonymkode: eff28...3fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Jeg er 46 år og gjorde det i fjor. Det går så fint helt sikkert. (Regner med at du du går til en seriøs og erfarne klinikk.) Smerter og hevelse går bra, man må bare ikke få panikk av hvordan man ser ut de første 1-2 ukene. Hevelsen går ned på forskjellig tidspunkt rundt i ansiktet så man kan tro at ting er gjort skjevt osv men det retter seg. Så utrolig deilig å bli kvitt kalkunhalsen og litt henge kinn. Anonymkode: c38c4...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som vet om noen som har ekspertise på ansiktsplastikk i Oslo område? De sier at man ikke skal gå til noen som opererer bryster før lunsj og ansikt etter..... Anonymkode: eff28...3fa Jeg var hos Akademiklinikken og Dr Tveit, er fornøyd med det. Måtte ta en liten korreksjon etter første operasjon men det gikk fint og kostet ikke noe ekstra. Anonymkode: c38c4...9d1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen som vet om noen som har ekspertise på ansiktsplastikk i Oslo område? De sier at man ikke skal gå til noen som opererer bryster før lunsj og ansikt etter..... Anonymkode: eff28...3fa Kan anbefale Hilde Bjærke. https://cosmoclinic.no/om-oss/leger-sykepleiere/61-hilde-brunvold-bjaerke Anonymkode: 71006...59a 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 Jeg har aldri hatt problemer etter diverse korrigeringer på private klinikker. Helsevesenet som er sponset av staten derimot har ikke gjort annet enn å ødelegge helsa mi. Stoler ikke på en eneste fastlege eller sykehuspersonell. Anonymkode: c4d38...e0a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er 46 år og gjorde det i fjor. Det går så fint helt sikkert. (Regner med at du du går til en seriøs og erfarne klinikk.) Smerter og hevelse går bra, man må bare ikke få panikk av hvordan man ser ut de første 1-2 ukene. Hevelsen går ned på forskjellig tidspunkt rundt i ansiktet så man kan tro at ting er gjort skjevt osv men det retter seg. Så utrolig deilig å bli kvitt kalkunhalsen og litt henge kinn. Anonymkode: c38c4...9d1 Kan du anbefale klinikk? Anonymkode: 784f0...add
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 Takk for alle tips! Anonymkode: eff28...3fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 46 år og gjorde det i fjor. Det går så fint helt sikkert. (Regner med at du du går til en seriøs og erfarne klinikk.) Smerter og hevelse går bra, man må bare ikke få panikk av hvordan man ser ut de første 1-2 ukene. Hevelsen går ned på forskjellig tidspunkt rundt i ansiktet så man kan tro at ting er gjort skjevt osv men det retter seg. Så utrolig deilig å bli kvitt kalkunhalsen og litt henge kinn. Anonymkode: c38c4...9d1 Takk for svar 😊 Jeg bruker Hud og laserklinikken i Ørsta. De er veletablert og såpass populær at de får kunder fra hele landet. Kirurgen min jobber til vanlig på en klinikk i Bergen, og er spesialist på denne typen inngrep, med over 20 års erfaring - så er trygg på at han vil gjøre alt for at resultatet skal bli et naturlig utseende som ikke ser operert ut 😊 Tror kanskje jeg bør droppe fest med venninner da, som er bare 8 dager etter operasjonen, hvis jeg kommer til å se helt jævlig ut enda 🙈 TS Anonymkode: f2093...c89
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #14 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 19.32): Er det noen som vet om noen som har ekspertise på ansiktsplastikk i Oslo område? De sier at man ikke skal gå til noen som opererer bryster før lunsj og ansikt etter..... Anonymkode: eff28...3fa En bekjent har tatt face lift hos Hilde Bjerke på Cosmos og ser flott ut. Det står på hjemmesiden at hun bare gjør ansikts operasjoner og får kunder fra hele Skandinavia. Ville i hvert fall gått til komsultasjon for å høre. Anonymkode: 7c864...bcc
Sunniva K Skrevet 13. juni 2023 #15 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 20.44): Takk for svar 😊 Jeg bruker Hud og laserklinikken i Ørsta. De er veletablert og såpass populær at de får kunder fra hele landet. Kirurgen min jobber til vanlig på en klinikk i Bergen, og er spesialist på denne typen inngrep, med over 20 års erfaring - så er trygg på at han vil gjøre alt for at resultatet skal bli et naturlig utseende som ikke ser operert ut 😊 Tror kanskje jeg bør droppe fest med venninner da, som er bare 8 dager etter operasjonen, hvis jeg kommer til å se helt jævlig ut enda 🙈 TS Anonymkode: f2093...c89 Hvordan gikk det TS?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #16 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 12.35): Er 42 år, og har fått ødelagt selvbildet pga tidlig utvikling av løs hud på halsen, under haken og rundt kjevepartiet. Jeg har fått sosial angst pga dette komplekset, og har nå etter flere år med grubling og sjekking av alternativer, bestemt meg for å ta halsløft. Jeg har time for operasjon om 1 mnd, og gleder meg veldig! Er selvsagt spent og nervøs på tiden etter operasjonen, og lurte på om noen av tatt lignende inngrep og vil dele erfaringer med meg 💚 Mye smerter og hevelse etterpå? Så du raskt resultat? Hvor lang tid før endelig resultat? Evt komplikasjoner? Anonymkode: f2093...c89 Det er som å lese om meg selv, bare at jeg tok en fettsuging av puten under haken som gjorde det enda verre. Jeg føler alle ser på halsen min. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Fikk beskjed om at det ikke bare tas halsløft, men også ansiktsløft, ellers blir det et hudoverskudd ved øret. Hvem skal operere deg, og hva blir prisen? Anonymkode: 17ef4...879
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #17 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 13.54): En bekjent har tatt face lift hos Hilde Bjerke på Cosmos og ser flott ut. Det står på hjemmesiden at hun bare gjør ansikts operasjoner og får kunder fra hele Skandinavia. Ville i hvert fall gått til komsultasjon for å høre. Anonymkode: 7c864...bcc På legelisten er det jo nesten bare gode tilbakemeldinger på henne. Skulle ønske jeg visste om henne før jeg lot meg operere og ødelegges av en annen lege. Anonymkode: e9f78...6dc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #18 Skrevet 13. juni 2023 Jeg skal opereres denne uken! Ikke de samme problemene som ts, jeg er 30år og har pga stor vektøkning ødelagt armene mine. Har gått ned meste av vekten, men nå har jeg skikkelig grevinneheng. Skal derfor fettsuge og fjerne ekstra hud. Veldig spent og så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har aldri blitt operert før.. skal i samme slengen fettsuge under haken, selv på mitt tynneste har jeg alltid hatt litt ekstra der. Håper selvfølgelig på fint resultat, legen har fått gode anmeldelser på legelisten og virker veldig hyggelig Hvis andre har noen erfaringer så vil jeg gjerne høre om det også! Særlig hvordan er det med narkose? Anonymkode: 591c0...b89
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #19 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 13.54): En bekjent har tatt face lift hos Hilde Bjerke på Cosmos og ser flott ut. Det står på hjemmesiden at hun bare gjør ansikts operasjoner og får kunder fra hele Skandinavia. Ville i hvert fall gått til komsultasjon for å høre. Anonymkode: 7c864...bcc Synd hun har ødelagt ansiktet sitt. Hun var en utrolig vakker kvinne for 20 år siden. Nå ser hun bare gjennomoperert ut. Anonymkode: aac7f...097
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #20 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synd hun har ødelagt ansiktet sitt. Hun var en utrolig vakker kvinne for 20 år siden. Nå ser hun bare gjennomoperert ut. Anonymkode: aac7f...097 Kirurgen? Anonymkode: 17ef4...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå