Pippi Lotta Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Leste en sak hos Dagbladet hvor en oligark fortvilte for de han ikke forsto hvordan han skule greie seg uten sjåfør og vaskehjelp. Han syntes også det var forferdelig at han måtte spise mat hjemme hos seg selv og ikke på spisesteder. Man må jo være rimelig virkelighetsfjern for å klage på dette offentlig, hvordan tror han vaskehjelpen klarer seg😂 Har ikke noe spørsmål egentlig, syntes bare set var et morsomt sitat: - Får jeg lov til å ha en renholder, eller en sjåfør? Jeg kjører ikke bil – kanskje min stedatter kan kjøre. Vi forstår ikke hvordan vi skal overleve, forteller han fra sin luksusleilighet i London. https://borsen.dagbladet.no/nyheter/oligark-fortviler-ma-spise-hjemme/75718220 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 🕯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 😭må😭spise😭hjemme😭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 Trist. Han får begynne å selge ting, kanskje han får inn noen kroner til knekkebrød. :tennetlys: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 Stakkar…🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 29. mars 2022 #6 Del Skrevet 29. mars 2022 Måtte sjekke datoen. Lurer på om Børsen har glemt å gjøre det samme. Nei, det er ikke 1. april ennå.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 29. mars 2022 #7 Del Skrevet 29. mars 2022 😂😂😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå