AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Vi skal prøve snart, men sambo sier at han ikke vil slikke meg først nedentil fordi det visstnok skal hindre spermen å komme frem pga spyttet. Så da blir det vanskeligere å bli gravid. Er det sant? Han sa han hadde lest om det. Jeg er avhengig av å bli slikket for å bli våt nok, holder ikke bare å ta på hverandre akkurat. Det gjør det for han. Jeg blir ikke så lett kåt som han blir da så han synes det er rart at jeg må bli slikket først. Dere som prøver, pleier ikke dere å ha litt forspill før sex da? Anonymkode: 4d772...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 Har jeg aldri hørt noe om. Å jeg sitter nå her gravid så. Bruk evt sædvenlig glidemiddel? Anonymkode: 46d82...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 😆 Nei, den kjøper jeg ikke. Han er jo ikke langt oppi skjeden med tunga vel. Folk blir jo gravide tross glidemiddel liksom. Be han om å hoste opp kilde på det. Og kanskje lese seg opp litt på anatomi 😘 Anonymkode: 21946...e69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 Her så har vi alltid slikket og sugd litt før sex, og han har dårlig sperm. Men han har da klart å gjøre meg gravid 8 ganger. Har hatt 6 SA, så vi har bare 2 barn. Og slikker han deg, hvordan skal spyttet hans havne lang oppi din vagina? Anonymkode: 1be33...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå