Gothlady40+ Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 😉 Hei, jeg har tidligere vært aktiv innenfor BDSM - miljøet og var i mange år aktiv på SMil Norge sin nettside. Dessverre ble jeg syk og har vært borte fra både miljøet og SMil, og de siste 4-5 årene har jeg ikke vært innom hverken nettsiden (forumet) eller Fetlife i det hele tatt. Men nå som det er et lite snev av vår i lufta og jeg er på et litt bedre sted i forhold til både helse og diverse andre ting, ønsker jeg å fortsette der jeg slapp. Er det liv i SMil Norges nettforum /på nettsiden fremdeles? Men hva er adressen til SMils nettside nå? Jeg har prøvd å Google nettsiden, men det endte med at jeg fikk opp alt annet enn det jeg leter etter. Da jeg var aktiv på SMil hett jeg Tuula. Kanskje noen av dere var på forumet den gangen jeg var aktiv, og husker meg. Hvordan er miljøet i SMil Norge nå? Holder fremdeles Nonna i Oslo åpent? Blir det arrangert fester og sammenkomster i miljøet ennå? Tusen hjertelig takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå