AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Jeg har alltid nytt og fått orgasme av å bli slikket av partnere jeg har hatt, men det er akkurat som om det rett og slett ikke gir meg så mye lenger (Selv om jeg fortsatt kan få orgasme av det). Tidligere så jeg på det nesten som en dealbreaker dersom en mann ikke var så glad i å slikke, men nå foretrekker jeg å blir fingret heller. Har av og til nesten irritert meg over synet av de mine mellom bena mine😅 Har ingen dårlige erfaringer rundt det. Lurer på om det kan ha noe med at jeg finner det lite dominant på en måte, siden jeg er litt submissiv av natur. Tenner mer på å gi. Andre som har det på samme måte? Anonymkode: 8636b...b58
MuffinStud Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Jeg er mann, riktignok. Selv om jeg liker begge deler, så ville det vært større savn å ikke slikke enn å ikke få. Jeg er submissiv. Men jeg tror også at det ikke ville vært vanskelig for meg å være "switch" hvis min kone ønsket å prøve noe submissivt. Så hvis jeg skal ta en råsjanse, så gjetter jeg at dette handler mer om et savn over at du ikke kan være submissiv. Og at hvis du din partner hadde trått til litt mere på den fronten, så ville du ikke følt at det å ta imot var et skritt i feil retning (pun not intended). Når det er sagt, så kan også slikking gjøres dominant. Hvis han f.eks binder deg først. Eller at dere bytter til annen stilling.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Jeg føler det på samme måte. Det er noe med stillingen som gjør at jeg ikke liker det noe særlig. Har ikke hatt noe spesielt imot det før. Mannen min er ikke særlig glad i å bli sugd, men vil gjerne slikke. Skulle ønske det var omvendt. Vi er nok litt "underdanige" begge to, jeg tror også det underbevisst er forklaringen. Anonymkode: 551e9...b01
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Det handler litt om måten det utføres på også. Det er forskjell på en mann som mates, og en som forsyner seg grådig, ulike måter appellerer til ulike instinkter. Anonymkode: 88585...828
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Hva om du bindes fast da? Gir bort kontrollen? Anonymkode: 4d5a8...431
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Høres mer ut som at han du er med er dårlig på å slikke hvis det ikke gir deg noe Anonymkode: 99001...d18 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Jeg og eks var beruset. Han slikket meg og hadde herpes munnsår. Og vips så hadde jeg herpes i underlivet. Store væskende og smertefulle sår. Så ofte at jeg nå må gå på medisiner hele tiden. Herpes er ett økende problem pga at oralsex har blitt mer vanlig og at nesten ingen bruker beskyttelse når man gjør det. Munnsår-herpes kan smitte til partners underliv og genital herpes kan smitte til partners lepper, munn. Bare sier det.. Er ikke gøy å leve med selv om jeg ikke har utbrudd mer pga medisiner Anonymkode: 1382f...20a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg og eks var beruset. Han slikket meg og hadde herpes munnsår. Og vips så hadde jeg herpes i underlivet. Store væskende og smertefulle sår. Så ofte at jeg nå må gå på medisiner hele tiden. Herpes er ett økende problem pga at oralsex har blitt mer vanlig og at nesten ingen bruker beskyttelse når man gjør det. Munnsår-herpes kan smitte til partners underliv og genital herpes kan smitte til partners lepper, munn. Bare sier det.. Er ikke gøy å leve med selv om jeg ikke har utbrudd mer pga medisiner Anonymkode: 1382f...20a Gratulerer med ukens mest urelevante svar i en tråd. Meld deg på oprah hvis du har så stort behov for å snakke om det Anonymkode: 99001...d18 1
Bamseklemmer Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har alltid nytt og fått orgasme av å bli slikket av partnere jeg har hatt, men det er akkurat som om det rett og slett ikke gir meg så mye lenger (Selv om jeg fortsatt kan få orgasme av det). Tidligere så jeg på det nesten som en dealbreaker dersom en mann ikke var så glad i å slikke, men nå foretrekker jeg å blir fingret heller. Har av og til nesten irritert meg over synet av de mine mellom bena mine😅 Har ingen dårlige erfaringer rundt det. Lurer på om det kan ha noe med at jeg finner det lite dominant på en måte, siden jeg er litt submissiv av natur. Tenner mer på å gi. Andre som har det på samme måte? Anonymkode: 8636b...b58 Prøv blindfold neste gang han slikker deg.. bruk fantasier og se for deg en "What ever you want" , eller fantasere på det du gjør når du onanerer. Det med bind for øynene og fantasier, er faktisk bra for orgasmen. Fordi orgasmen/hjernen din slapper mye bedre av, enn å se på omgivelser. Innlevelse i fantasier blir også bedre i mørkret.. og det er også lov med "Dirty Minds", så lenge du skriker riktig navn når du kommer😅 Jo, jeg synes det er manndig å slikke en kvinne, for... "Real men eat pussy"😛 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Synes også oralsex blir kjedelig, begynner plutselig å tenke på helt andre ting… Anonymkode: acf0f...736 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler det på samme måte. Det er noe med stillingen som gjør at jeg ikke liker det noe særlig. Har ikke hatt noe spesielt imot det før. Mannen min er ikke særlig glad i å bli sugd, men vil gjerne slikke. Skulle ønske det var omvendt. Vi er nok litt "underdanige" begge to, jeg tror også det underbevisst er forklaringen. Anonymkode: 551e9...b01 Er han ikke glad i bli sugd punktum eller er det sugingen han blir utsatt for som han ikke foretrekker? Ofte er der jo sistnevnte. Bytt stilling? Du sitter jo på svaret selv. Også handler jo ikke dette om selve handlingen som utføres, men hva som skjer oppe i valnøtta di. Så det kan jo eventuelt jobbes med. Anonymkode: 50a61...525
Pingvinen Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 Kan vel hende man endrer seg i løpet av livet
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gratulerer med ukens mest urelevante svar i en tråd. Meld deg på oprah hvis du har så stort behov for å snakke om det Anonymkode: 99001...d18 Bare får inntrykk av at folk ikke vet at oralsex øker faren for kreft, herpes ol... Det skal slikkes i øst og vest og ingen tenker på å beskytte seg. Anonymkode: 1382f...20a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 9.12): Bare får inntrykk av at folk ikke vet at oralsex øker faren for kreft, herpes ol... Det skal slikkes i øst og vest og ingen tenker på å beskytte seg. Anonymkode: 1382f...20a Hvordan kan oralsex føre til kreft? jeg blir skuffet hvis min sexpartner ikke gir oral sex. Anonymkode: 870e8...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå