AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Hei! Skal pusse opp kjøkkenet, og sliter med å velge farge på det. Hva er finest? Hvitt ellet grått? fargen på kjøkkenet er silke. Anonymkode: ba334...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg hadde valgt hvitt, framfor grått. Det er jo en smakssak, men hvitt er aldri feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 Hva vi, noen anonyme folk på internett, måtte mene er vel totalt irrelevant? Hva syns du er finest? Anonymkode: 0f017...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 Ville valgt mørke skap og lys benkeplate. Hvite skap synes jeg er utrolig kjedelige. Anonymkode: 1e306...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 Hvitt er det mest klassiske. Litt umoderne akkurat nå, men likevel såpass klassisk at det aldri blir helt ute. Grått er motsatsen, det har kun vært trendy nå i en kort periode, det kommer ikke til å tåle tidens tann. Nå beveger samfunnet seg over til at moten består av sterke farge, og sort og grått er på vei ut. Anonymkode: c62ca...2e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Del Skrevet 30. mars 2022 jeg har selv valgt mørkegrått kjøkken, virker som en god kompromis - da både hvit og svart virker å være for mye av "statement" men mørkegrått er litt mer dempet. Min er 75% grått. Når det er sagt, så har jeg kjøpt et kjøkken fra kvikk, der man kunne bare velge mellom hvit, svart og grått. Om jeg skulle male eksisterende kjøkken, ville jeg definitivt valgt hvilken som helst annen farge enn bare hvitt eller grått. Anonymkode: 58618...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå