AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Du som gjorde det slutt? Hvordan la dere det frem? Ønsker å høre historien til dere som har gått etter et lengre forhold og med barn involvert. Anonymkode: b9f60...641
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Jeg sa: Kan du pakke tingene dine og flytte inn hos elskeren din? Og har du forresten fortalt han at du har to barn? Han ville ikke ha henne da han ikke ville være stefar... Jeg ville ikke ha henne av grunner beskrevet over. 🙂 Enkelt og greit. Anonymkode: 4d0bc...1a4 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Min eks sa, jeg tror kanskje på en måte at jeg er tilbøyelig til å ville gjøre det slutt. Tror med 55 % sikkerhet. At jeg ikke elsker deg mer og ikke har gjort det de siste 2 år. Jeg sa, javel, kanskje du skal avbestille den timen på fruktbarhetsklinikken? Jeg antar at du ikke vil ha barn med meg hvis du slår opp. Han, det hadde jeg ikke tenkt på. Anonymkode: 5cddd...128 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Jeg har dumpet bare en kjæreste og da skulle vi møtes for å finne på noe men istedet for å finne på noe sa jeg bare at jeg måtte snakke med han og kunne ikke fortsette forholdet fordi følelsene var ikke med meg lenger. Det gikk veldig fort egentlig og bare 5-10 min etter at vi møttes den dagen så gikk jeg igjen, det var ikke mye mer å si for noen av oss. Anonymkode: 1720d...52d 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har dumpet bare en kjæreste og da skulle vi møtes for å finne på noe men istedet for å finne på noe sa jeg bare at jeg måtte snakke med han og kunne ikke fortsette forholdet fordi følelsene var ikke med meg lenger. Det gikk veldig fort egentlig og bare 5-10 min etter at vi møttes den dagen så gikk jeg igjen, det var ikke mye mer å si for noen av oss. Anonymkode: 1720d...52d 😂 Ikke akkurat mulig når man bor sammen og når det er barn involvert! Anonymkode: db024...17b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Hos oss var det en lengre prosess. Jeg satte meg ned og snakket med han og sa at pga det og det så jeg ikke muligheten for å kunne fortsette samlivet. Han ville ha flere sjanser, vi gikk i parterapi, men det endte med det samme. Vi hadde mange, lange samtaler. Gift i 20 år og fire barn. Anonymkode: db024...17b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 Etter flere år hvor forholdet ble dårligere og dårligere etterspurte jeg parterapi. Han ville ikke det, men ville heller ikke avslutte. Pause ble nevnt (av han) Etter en ferietur uten han så kjente jeg at jeg var superstressa når jeg kom hjem, fordi jeg var så usikker på hvor vi var hen. Jeg sa at jeg ikke klarte dette lenger, noe må skje. Han ville fortsatt ikke ha parterapi, så vi tok pause. Jeg flyttet ut og led meg gjennom to måneder med uvisshet, fortvilelse osv. Han ville fortsatt ikke i parterapi, men sa han likevel ikke ville avslutte. Til slutt sa jeg at siden han ikke vil jobbe med forholdet (og ikke viste noen interesse for å være med meg i pausen), så måtte jeg bare si stopp. Klarte ikke å leve sånn. Viste seg i ettertid at han hadde hoppet videre på ny dame i det vi tok pause (selvom vi klart og tydelig hadde avtalt at vi skulle være trofaste). Anonymkode: 31967...056 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 Jeg sa, hvis ikke du kan slutte å klage, kan du flytte. Hun sluttet ikke, så til slutt tvang jeg henne til å flytte. Mye hyling og grining, men ette så mange sjanser og påminnelser var det nok. Anonymkode: 52116...034 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #9 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😂 Ikke akkurat mulig når man bor sammen og når det er barn involvert! Anonymkode: db024...17b Det skjønner jeg! Det beste er uansett å være rett frem og konkret og ikke gi noe rom for "forhandling" eller la han overtale deg til å undergrave egne behov fordi han gir deg dårlig samvittighet eller noe. Når du slår opp så gjør det tydelig at det er en endelig avgjørelse og man behøver ikke å forsvare i lange baner hvorfor man slår opp. Vær åpen for spørsmål men ikke for bebreidelse eller spørsmål som ikke er relevant for avgjørelsen Håper det går greit, lykke til ❤️ Anonymkode: 1720d...52d
Blåjojo Skrevet 29. mars 2022 #10 Skrevet 29. mars 2022 Gav han en frist for å begynne å involvere meg i sin hverdag, samt begynne å prate med meg igjen. Sa også at han måtte gi beskjed om det var noe jeg burde forandre på. Da fristen nærmet seg begynte jeg å se etter annen plass å bo. Når det var i boks, gav jeg han beskjed om at jeg kom til å flytte. Så begynte jeg å pakke. Tok vel 2-3 uker fra plass å bo var ordnet og til jeg flyttet, og selv da sa han ingenting.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #11 Skrevet 29. mars 2022 "Vet du, beklager, men slik orker jeg ikke å ha det lenger, det er slutt, ferdig snakka". Anonymkode: 22cab...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå