Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

vil ha fine bilder, men har ikke økonomi til å kjøpe ekte kunstverk, og vil ikke ha bohus/skeidar bilder siden "alle" har de.....har du noen gode tips til hva jeg skal henge over soffan min...? har ikke bilder som er fine eller store nok...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Hva med å lage et selv?

Du får kjøpt både lerret og maling billig på clahs olson.

Skrevet

jaaa...hadde jeg hatt snev av kunstnerisk blod i årene så.... :roll:

Skrevet

Du kan ramme inn f.eks stoff eller tapet som du liker.

Skrevet

Gå på et kunstgalleri eller kunstmuseum og kjøp kunstplakater. Det er ikke så dyrt, og det er heller ikke noe som "alle" har.

Gjest gjest 0
Skrevet
jaaa...hadde jeg hatt snev av kunstnerisk blod i årene så....  :roll:

Det er kjempelett!

Sprut utover litt maling i forskjellige farger. og så dekker du hele lerretmye av lerretet med en annen farge og lager mønster i den fargen med hendene slik at fargene under kommer frem.

prøv deg frem på et ark først så ser du hva du kan forvente deg.

Skrevet

Hva med å blåse opp et foto hvis du har et i god nok oppløsning? Eller ta et kunstnerisk bilde med digitalkamera på høy oppløsning, gjøre det om til sort/hvitt og sette på en fin ramme?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Man trenger ikke være kunstner for å kunne lage et bilde. Jeg har nesten bare originalkunst på veggene, det vil si hjemmelaget :)

Skrevet

Hvis du har et fint bilde, kan du få det trykt opp på lerret og spent på ramme... Utrolig kult! Tror ikke det koster så mye.

Skrevet
Hvis du har et fint bilde, kan du få det trykt opp på lerret og spent på ramme... Utrolig kult! Tror ikke det koster så mye.

Hvem tar på seg slike jobber?

Vet du hvor mye det koster?

Skrevet

Jeg har en venninne som er hobbyfotograf, hun har blåst opp et bilde som jeg har fått :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...