AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Det er på høy tid å bytte de ut, men jeg er veldig usikker på kvaliteten til de ulike alternativene. Hvilket merke fører dine favoritthåndklær? Anonymkode: 2d84e...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er på høy tid å bytte de ut, men jeg er veldig usikker på kvaliteten til de ulike alternativene. Hvilket merke fører dine favoritthåndklær? Anonymkode: 2d84e...4f2 Følger Anonymkode: 5256c...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg har stort sett kjøpt Gant og Missoni håndlær. Fine og flotte, men koster mer enn det smaker. Nå i det siste har jeg kjøpt "kopiene" de har på Princess. Like fine, god kvalitet og rimelige. Kan anbefales Anonymkode: 8a40c...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 Lexington Anonymkode: 13729...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 Merkevarene er ikke noe bedre fant jeg ut.....så kid sine er like gode. Lexington sin er ikke verdt pengene hvertfall. Anonymkode: 23c80...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Del Skrevet 29. mars 2022 Lexington - uten tvil de beste håndklærne jeg har hatt☺️ Anonymkode: fc375...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Del Skrevet 29. mars 2022 Bruker denne serien fra princess: https://www.princessbutikken.no/baderom/haandklaer/city-haandkleserie-jeansblaa De er utrolig myke og absorberer vannet veldig bra. Har hatt de i ca. 1,5 år og det er ikke antydning til nupper. Like myk som da jeg kjøpte dem. Anonymkode: 5537a...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 29. mars 2022 #8 Del Skrevet 29. mars 2022 Kjøper mine på Sparkjøp, de blir du hvertfall tørr av. kjøpte sånne fancy og dyre en gang men det var bortkasta penger. Sparkjøp har alle størrelser til ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå