AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Jeg unnet meg det for jeg fortjener å bli glad. Jeg har kjøpt to fargesterke skjortekjoler som blir kjempefine vårklær. Gleder meg til å motta pakke i posten. Fellestråd for alle oss som syns det er trivelig å kjøpe en liten gave til oss selv og vil si det anonymt. Innrøm det blant venner, så deler vi opplevelsen. Anonymkode: 15ef1...447
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Jeg sitter å lurer litt på hva jeg skal kjøpe som en belønning til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren ☺️ For mange er kanskje ikke fullført bachelor en stor bragt (har sett nok av kommentarer om at master er tingen), men jeg har jobbet beinhardt for det. Jeg måtte først ta 2 år på voksenopplæring, å nå når jeg er 31 blir jeg endelig ferdig med bacheloren etter flere år på avveie. Så jeg syns faktisk at jeg fortjener noe stort. Har dere kjøpt/gjort noe etter fullført grad? Anonymkode: 8b9fd...d45 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Så nå at det lå under klær og mote, og jeg hadde tenkt at jeg skulle fortelle at jeg kjøpte en ny datamus her om dagen, den gamle var ikke ødelagt men bare veldig kjip å bruke og for stor, barna kommenterte det også at jeg hadde jo allerede en, men da sa jeg at mamma jobber så mye med dataen at det var såå mye bedre å jobbe med denne nye 😄 Og når lønna kommer skal jeg bruke lang tid og finne meg en skikkelig fin skjorte i godt materiale, gleder meg allerede. I forfjor kjøpte jeg gode sommersko som har stått pent lagret i eske i boden hele vinteren, det gleder jeg meg til å ta fram. Anonymkode: 4fed0...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Ts her. Jeg la denne under "klær" så vi kunne være anonyme. Klær er ofte en belønning, men alle hyggelige kjøp kan nevnes her. Anonymkode: 15ef1...447
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Jeg kjøpte meg nettopp en fin og herlig varm kosebukse i 100 % merinoull til 66 prosent avslag. Den skal være hyttebuksa mi. ❤️ Anonymkode: 027ab...836 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sitter å lurer litt på hva jeg skal kjøpe som en belønning til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren ☺️ For mange er kanskje ikke fullført bachelor en stor bragt (har sett nok av kommentarer om at master er tingen), men jeg har jobbet beinhardt for det. Jeg måtte først ta 2 år på voksenopplæring, å nå når jeg er 31 blir jeg endelig ferdig med bacheloren etter flere år på avveie. Så jeg syns faktisk at jeg fortjener noe stort. Har dere kjøpt/gjort noe etter fullført grad? Anonymkode: 8b9fd...d45 Du skal være meget stolt over deg selv for å fullføre en bachelor! Det er ikke hvem som helst som klarer det. Kanskje en skikkelig fin klokke kunne vært noe? Det er jo noe som du kan ha i mange år fremover. Anonymkode: 442fc...a8f 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 Sønnen min bestemte seg for å endelig kjøpe den Peak Performance dunjakka han så for et par år siden. Jeg sa at det er en perfekt tid å lete rundt etter tilbud på den, siden det nå er slutten av sesongen for dunjakker er de ofte på salg. Og ser man det? På merkevarens egen hjemmeside-nettbutikk så lå jakken han ønsket seg til halv pris! Det sparte han 1400-1500 kr på. Jakken kom i posten to-tre dager etterpå, og han er så stolt og fornøyd med den knallgule dunjakken sin. Anonymkode: 09ce1...30a 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sitter å lurer litt på hva jeg skal kjøpe som en belønning til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren ☺️ For mange er kanskje ikke fullført bachelor en stor bragt (har sett nok av kommentarer om at master er tingen), men jeg har jobbet beinhardt for det. Jeg måtte først ta 2 år på voksenopplæring, å nå når jeg er 31 blir jeg endelig ferdig med bacheloren etter flere år på avveie. Så jeg syns faktisk at jeg fortjener noe stort. Har dere kjøpt/gjort noe etter fullført grad? Anonymkode: 8b9fd...d45 Lykke til med innspurten! Du har jobbet hardt og fortjener en belønning. Fullførte min bachelor i fjor vår, jeg kjøpte meg Hoka sko som belønning og følte at jeg gikk på en sky da jeg hadde levert bacheloren og fått skoene i posten 😍 Anonymkode: 52774...ae4 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #9 Skrevet 29. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sitter å lurer litt på hva jeg skal kjøpe som en belønning til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren ☺️ For mange er kanskje ikke fullført bachelor en stor bragt (har sett nok av kommentarer om at master er tingen), men jeg har jobbet beinhardt for det. Jeg måtte først ta 2 år på voksenopplæring, å nå når jeg er 31 blir jeg endelig ferdig med bacheloren etter flere år på avveie. Så jeg syns faktisk at jeg fortjener noe stort. Har dere kjøpt/gjort noe etter fullført grad? Anonymkode: 8b9fd...d45 Jeg kjøpte meg en megadyr (synes jeg selv ihvertfall😅) veske når jeg var ferdig med min grad og mannen min kjøpte seg en klokke når han var ferdig med sin Anonymkode: f5a36...93f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #10 Skrevet 29. mars 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sitter å lurer litt på hva jeg skal kjøpe som en belønning til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren ☺️ For mange er kanskje ikke fullført bachelor en stor bragt (har sett nok av kommentarer om at master er tingen), men jeg har jobbet beinhardt for det. Jeg måtte først ta 2 år på voksenopplæring, å nå når jeg er 31 blir jeg endelig ferdig med bacheloren etter flere år på avveie. Så jeg syns faktisk at jeg fortjener noe stort. Har dere kjøpt/gjort noe etter fullført grad? Anonymkode: 8b9fd...d45 Jeg kjøpte meg klokke 😊 Jeg har unnet meg en fin trenchcoat til våren, endelig, og på salg! Anonymkode: 6ff94...99f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 Jeg har kjøpt meg et par tursko til trim i skog og mark, pluss femten par nye sokker. Alle mine gamle sokker er for gamle, litt loslitte og det var på tide med nytt som sitter spesielt godt på foten når jeg skal trimme. Anonymkode: 15ef1...447
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 Kjøpte meg et par Nike Sneakers. Har hatt en tøff vinter med høye strømregninger, reparasjon av bil og andre uforutsette utgifter, så har ikke unnet meg noe på lenge😊 Anonymkode: 16133...b3c 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2022 #13 Skrevet 6. august 2022 Nå er det salgstider igjen og jeg har kjøpt meg en tynn overgangsparkas i en farge jeg aldri har gått med før. Halv pris av halv pris er et skikkelig avslag og jeg fortjener en liten gave nå. Ingen grunn. Det bare er sånn. Fortjener du en liten påskjønnelse syns du? 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 On 8/6/2022 at 3:43 PM, Hoppetaujenta said: Nå er det salgstider igjen og jeg har kjøpt meg en tynn overgangsparkas i en farge jeg aldri har gått med før. Halv pris av halv pris er et skikkelig avslag og jeg fortjener en liten gave nå. Ingen grunn. Det bare er sånn. Fortjener du en liten påskjønnelse syns du? Ja😁 Kjøpte et par nye Levis på salg i dag Anonymkode: f5a36...93f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå