Gå til innhold

Hvor mange kvinner ønsker noe seriøst etter fylte 45?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kvinner er ferdig med barn eller ikke kan få barn lenger, hvor mange av kvinner ønsker da noe seriøst forhold? De trenger ikke det når barn ikke er et tema… Er det håpløst for en mann å finne seriøse kvinner i den alderen?

Anonymkode: 0af50...ceb

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymdame@
Skrevet

Jeg er 37, skilt og har to barn 50%. Føler meg 100% ferdig med å få barn. Ønsker meg et seriøst kjæresteforhold likevel. Så jeg har vel ganske lik livssituasjon som en kvinne på 45 som er ferdig med barn.

AnonymBruker
Skrevet

Du tuller? 45 er vel den alderen da kvinner omtrent utelukkende ser etter noe seriøst.

k40

Anonymkode: b9961...252

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ts; du har ikke vært der ute så lenge?  Det er heller slik at de kvinnene som ikke ønsker noe seriøst, er som enhjørninger å regne. 

Det som går igjen, er at de ønsker seg et forhold basert på overskudd og glede, gjerne uten den daglige interaksjon med en rotete mannebaby. Særboerskap er populært i den alderen. Mange ser etter den de vil bli gamle med, og har en helt annen ønskeliste, enn da de var i første etableringsfase. M53

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du tuller? 45 er vel den alderen da kvinner omtrent utelukkende ser etter noe seriøst.

k40

Det er også mitt inntrykk. 

Anonymkode: edd39...bd2

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke håpløst.  Mannen må bare være en andre vil være sammen med. 

I dag er mange frivillig single, fordi de trives bedre alene. Meg selv inkludert. Mye mer behagelig å bo alene. Stå opp, og legge meg som jeg vil. Bare meg selv å rydde og vaske for. Slipper sex. Mer tid til hobbyer. Bedre livskvalitet. 

Anonymkode: 31087...444

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

k40

Nei, det er ikke min erfaring. Mange kvinner som ønsker å leve livet etter år med fokus på barn og ekteskapet som etter hvert tok slutt. Det er festing og masse tilfeldig sex. Ikke misforstå, dømmer dem ikke for det, men det er ikke det jeg ønsker. Ser etter noe seriøst.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg ser for meg selv som en lykkelig, fri, eldere dame. Nærmer meg 45. For mye styr med mannfolk, rett og slett. 

Anonymkode: bf75a...02c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts; du har ikke vært der ute så lenge?  Det er heller slik at de kvinnene som ikke ønsker noe seriøst, er som enhjørninger å regne. 

Det som går igjen, er at de ønsker seg et forhold basert på overskudd og glede, gjerne uten den daglige interaksjon med en rotete mannebaby. Særboerskap er populært i den alderen. Mange ser etter den de vil bli gamle med, og har en helt annen ønskeliste, enn da de var i første etableringsfase. M53

Det er også mitt inntrykk. 

Anonymkode: edd39...bd2

Nei, det er sant, ikke så lenge jeg kom ut av et forhold. Et drøyt år siden. Mulig du har rett og at jeg har vært uheldig med de kvinnene jeg har møtt, håper det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ikke blitt 45 enda, men jeg er mer ute etter noe seriøst jo eldre jeg blir.

Jeg er kanskje ikke helt normen, som i at jeg er frivillig barnløs og har aldri hatt lyst å "etablere" meg. Å havne i et forhold var nesten litt skrekken for meg. i 20-årene. 

Nå pusher jeg 40 og har også møtt mitt livs kjærlighet, men det er ikke som om det bare er tilfeldig at han kom inn i livet mitt først nå, det er jo også timing - det er først nå jeg er klar for noe "seriøst". Jeg tenker på at jeg vil ha den ene partnere og bestevennen ved min side, som er med meg på alt, til døden skiller oss ad liksom. Jeg vil ha noen å bli gammel med, rett og slett. 

Anonymkode: 86ce9...19c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47, og ønsker et seriøst forhold. Men med barn, er jeg nok ganske kresen ser jeg, så lurer på om jeg forblir singel😅

Anonymkode: 11423...40e

Skrevet

Jeg er 39, og ønsket meg lenge et skikkelig godt og sunt forhold. Jeg er seriøs. Seriøs om å være lykkelig. Om det blir særboer, så får det være. Jeg skal ihvertfall ikke ha en sur mann inn her, som skal eie 50% og bestemme ting.

• Liker 6
Skrevet

Selvsagt finnes vi, jeg er 48 år og det jeg ser etter er et seriøst forhold. 
Man slutter jo ikke å leve etter barn og fylte 45 😊 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

k40

Spørsmålet er jo egentlig HVORFOR? Det er jo helt poengløst. Alt du behøver i en partner da får du jo i venner. 

Anonymkode: 46201...bec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet er jo egentlig HVORFOR? Det er jo helt poengløst. Alt du behøver i en partner da får du jo i venner. 

Anonymkode: 46201...bec

Jeg pleier ikke å ha sex med vennene mine.

• Liker 11
Skrevet

Jeg gidder ikke annet enn et seriøst forhold. Men, å finne en oppegående og selvstendig mann på min alder, er ikke lett. De fleste ser etter yngre, eller "sykepleier" til alderdommen. Eller helst begge deler, så de reiser til utlandet. Og, de som er egnet for seriøst forhold, er allerede opptatt. Så jeg har betalt livstidsmedlemskap i singel foreningen.

Men, at endel voksne damer søker spenning og morro i ons, det forstår jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når kvinner er ferdig med barn eller ikke kan få barn lenger, hvor mange av kvinner ønsker da noe seriøst forhold? De trenger ikke det når barn ikke er et tema… Er det håpløst for en mann å finne seriøse kvinner i den alderen?

Tror de fleste på den alderen er ute etter noe seriøst (om de ikke vil være evig single og fri da). Jeg selv blir 44 i år , er ferdig med å få barn og har ganske nylig fått meg kjæreste ❤️ Jeg ser for meg å være sammen med ham resten av livet og han tenker det samme, så får tiden vise om vi får det til å fungere :) 

Foreløpig er vi særboene, men på sikt ser vi for oss å bli samboere. Vi tar det rolig pga barna.

Anonymkode: b994e...8a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

K46, ferdig med barn. Ser etter noe seriøst og langvarig forhold. Men menn vil ikke ha noe forpliktelser i den alderen. Jeg søker ikke samboer.

Anonymkode: e5366...4a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

k40

Så hva gjør kvinner før det? Er det ikke seriøst når de gifter seg når de er 30? 

Anonymkode: f34f8...1f7

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

K46, ferdig med barn. Ser etter noe seriøst og langvarig forhold. Men menn vil ikke ha noe forpliktelser i den alderen. Jeg søker ikke samboer.

Anonymkode: e5366...4a4

"Ferdig med barn". Der eliminerte du nettopp en hel haug med potensielle gode menn. Du vet, det er ganske vanlig å vente med barn til man er godt over 30 i disse dager. Kanskje siste barnet til og med kommer når man er 40... Er så mannen litt eldre enn kvinnen ...

Anonymkode: d92c6...d56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så hva gjør kvinner før det? Er det ikke seriøst når de gifter seg når de er 30? 

Anonymkode: f34f8...1f7

Joda, men de skilles svært ofte etter ti-femten år :) De er oss du jakter på da, single 45 år gamle menn som vil finne en kjæreste. 

Personlig vil jeg ikke ha en dame på 45 med voksne barn. Det betyr jo at hun fikk barn i ung alder og trolig er uutdannet og har gått "livets harde skole".

Anonymkode: d92c6...d56

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...