Hippogriff Skrevet 1. april 2022 #81 Skrevet 1. april 2022 Singellivet er jo deilig når man når førtiårene da. Barna er store, karrieren er etablert, økonomien på stell. Og man er fortsatt attraktiv for menn, så det er ikke noe problem å få 1-2 mannlige venner til å stille opp med jevnlig sex. Sier seg selv at det må en veldig bra mann til for å få lokket en kvinne ut av en slik privilegert situasjon. For all del - det fins jo så bra menn. Men den jevne mann lokker ikke meg inn i noe seriøst nei, så ærlig skal jeg være. Det må en ekstremt bra mann til. 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #82 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ikke helt 45, men nesten. Har barn så er totalt uinteressert i noe seriøst…. Anonymkode: a64c5...12a Hvorfor er du uinteressert i noe seriøst fordi du har barn? Anonymkode: 674b9...835
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #83 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så kvinner i 40-årene tar altså til takke med en mann for å slippe å dø alene? Ønsker deikke sex og nærhet med en ny kjæreste, bare en å dele utgifter og huslige oppgaver med? Høres ut som en eventuelt ny kjæreste går 40 sexløse år i møte… Altså, det er en selvfølge at en mann tar sin del av huslige sysler, men de fleste menn ønsker vel nærhet og sex med kjæresten sin. Gjør ikke kvinner i 40-årene det? Anonymkode: 621e5...d8b Min teori, og observasjoner, er at de kvinnene som mister lysten, heller ikke er så mye ute på kjærestejakt. Seksuell lyst, er faktisk en drivfaktor for forhold, mer enn for oss menn. På Sukker, har jeg for moro skyld gjort et avansert søk, og filtrert på sexlyst. Det er så godt som ingen kvinner som har huket av for lav lyst. De fleste regner seg som midt på treet, men en overraskende stor del, oppgir at de har høy lyst. Av de jeg har matchet, og snakket med på andre platformer, så er inntrykket det samme. Det er trolig et betydelig antall kvinner, som er bortimot aseksuelle, som trives med livet sitt, og som du aldri vil møte på en datingapp. Anonymkode: edd39...bd2 3 1
FrøkenFri Skrevet 2. april 2022 #84 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kvinner i 40-årene har jo helt andre preferanser enn unge kvinner. Når en er middeladrende ser en jo mer etter noen å tilbringe alderdommen med mer enn spenning og sex. Det ser en jo på svarene i denne tråden at f.eks. ordnet økonomi og det at menn deltar i renhold etc. teller mest. Preferanser endre seg med livsfaser, og eldre kvinner er mest opptatt av å ha noen å dele den siste delen av livet med ❤️ Anonymkode: 397c9...3f7 Det der stemmer ikke for meg. Sex og nærhet er vel en av (de største) grunnene til at jeg ønsker et seriøst forhold. Uten det kan jeg like gjerne være alene. 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #85 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kvinner i 40-årene har jo helt andre preferanser enn unge kvinner. Når en er middeladrende ser en jo mer etter noen å tilbringe alderdommen med mer enn spenning og sex. Det ser en jo på svarene i denne tråden at f.eks. ordnet økonomi og det at menn deltar i renhold etc. teller mest. Preferanser endre seg med livsfaser, og eldre kvinner er mest opptatt av å ha noen å dele den siste delen av livet med ❤️ Anonymkode: 397c9...3f7 Høres ut som du mener de på 40+ er rett på vei inn i alderdommen. Det var ikke det du mente? Jeg har blitt 50 nå, føler fortsatt ikke at jeg er på vei inn i alderdommen. Snakk med meg om 15 år så skal jeg være enig med deg. FrøkenFri skrev (1 time siden): Det der stemmer ikke for meg. Sex og nærhet er vel en av (de største) grunnene til at jeg ønsker et seriøst forhold. Uten det kan jeg like gjerne være alene. Samme for meg. Om jeg ikke får noen jeg kan kose og klemme på, få kos og klem av, nærhet og sex så er det et vennskap og ikke noe seriøst kjærlighetsforhold. Anonymkode: 954bb...97e 1
Hmmmmmm Skrevet 2. april 2022 #86 Skrevet 2. april 2022 Jeg er singel 40 år gammel dame, ferdig med barn for mange år siden. Ønsker kjæreste etterhvert. Men aldri samboer. Er ferdig med mannebabyer. Vil bare kose meg og nyte livet med en jeg slipper å oppdra. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #87 Skrevet 2. april 2022 Hmmmmmm skrev (7 minutter siden): Jeg er singel 40 år gammel dame, ferdig med barn for mange år siden. Ønsker kjæreste etterhvert. Men aldri samboer. Er ferdig med mannebabyer. Vil bare kose meg og nyte livet med en jeg slipper å oppdra. Hva er i veien med deg da, siden du bare har sjans på mannebabyer? Anonymkode: b9961...252 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #88 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min teori, og observasjoner, er at de kvinnene som mister lysten, heller ikke er så mye ute på kjærestejakt. Seksuell lyst, er faktisk en drivfaktor for forhold, mer enn for oss menn. På Sukker, har jeg for moro skyld gjort et avansert søk, og filtrert på sexlyst. Det er så godt som ingen kvinner som har huket av for lav lyst. De fleste regner seg som midt på treet, men en overraskende stor del, oppgir at de har høy lyst. Av de jeg har matchet, og snakket med på andre platformer, så er inntrykket det samme. Det er trolig et betydelig antall kvinner, som er bortimot aseksuelle, som trives med livet sitt, og som du aldri vil møte på en datingapp. Anonymkode: edd39...bd2 Det stemmer. Er selv kvinne som ikke har hatt sex og har heller aldri vært på dating apper. Trives best alene om boforholdne er bra og fordi jeg har venner. Anonymkode: b11de...93a 2
Hmmmmmm Skrevet 2. april 2022 #89 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva er i veien med deg da, siden du bare har sjans på mannebabyer? Anonymkode: b9961...252 For et idiotisk spørsmål. Jeg har hatt et 20 år langt forhold. Jeg har utrolig mange bekjent/ kollegaer med mer som forteller eksakt det samme om langtids forholde di er i. Uansett så er ikke samboerskap noe jeg er interessert i. Jeg har mitt eget hjem. Lidenskap og savn er noe man gjerne vil bevare så lenge som mulig. Derfor mener jeg særboer måten er best. Og de egenskapene man leter etter i en mann når man ønsker samboer er helt noe annet en den man leter etter i en kjæreste. Så nå vil jeg gå etter begjær først og fremste. Så om han er en gris i eget hjem, så driter jeg lang marsj i det. Ikke verre en at man oppholder seg hos meg😅 2
MissIndependent45 Skrevet 4. april 2022 #90 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 21.20): Så kvinner i 40-årene tar altså til takke med en mann for å slippe å dø alene? Ønsker deikke sex og nærhet med en ny kjæreste, bare en å dele utgifter og huslige oppgaver med? Høres ut som en eventuelt ny kjæreste går 40 sexløse år i møte… Altså, det er en selvfølge at en mann tar sin del av huslige sysler, men de fleste menn ønsker vel nærhet og sex med kjæresten sin. Gjør ikke kvinner i 40-årene det? Anonymkode: 621e5...d8b Selvfølgelig gjør vi det! Jeg er 45, og singel (eget valg). Jeg har ikke barn, og har aldri ønsket noen heller. Jeg er ikke på jakt etter en mann, dukker det opp en brukanes mann, så gjør det det. Hvis ikke så er det ikke noen krise. Men kriteriene jeg har, er nok litt annerledes enn da jeg var ung. Jeg gir blanke blaffen i status, penger osv. osv. For meg har kjemien alt og si. Jeg tenker heller ikke på at jeg skal bli gammel sammen med noen, for ingen kan spå framtida. Når det er sagt, så holder jeg meg langt unna mannfolk som har hjemmeboende barn. Er overhodet ikke interessert noen ekstramammarolle. Jeg gidder heller ikke kaste bort tida med å date noen jeg allerede vet jeg aldri kan passe sammen med. Så jeg tror vel egentlig at vi rett og slett blir mer kresne med åra. 4
bullehurk Skrevet 4. april 2022 #91 Skrevet 4. april 2022 Hippogriff skrev (På 1.4.2022 den 21.55): Singellivet er jo deilig når man når førtiårene da. Barna er store, karrieren er etablert, økonomien på stell. Og man er fortsatt attraktiv for menn, så det er ikke noe problem å få 1-2 mannlige venner til å stille opp med jevnlig sex. Sier seg selv at det må en veldig bra mann til for å få lokket en kvinne ut av en slik privilegert situasjon. For all del - det fins jo så bra menn. Men den jevne mann lokker ikke meg inn i noe seriøst nei, så ærlig skal jeg være. Det må en ekstremt bra mann til. 110 % Enig ! Kunne ikke sagt det bedre selv. Kv. 46 med yngre elsker, livet er herlig 👍 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #92 Skrevet 4. april 2022 bullehurk skrev (3 timer siden): 110 % Enig ! Kunne ikke sagt det bedre selv. Kv. 46 med yngre elsker, livet er herlig 👍 Blir glad når jeg hører sånne solskinnshitorier. Det er visst noen få surpomper-menn her inne som aldri blir lei av å kalle damer over 30 for gamle og at vi ikke får elsker eller kjæreste 🙈🤷♀️ Anonymkode: aef49...db7 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #93 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Blir glad når jeg hører sånne solskinnshitorier. Det er visst noen få surpomper-menn her inne som aldri blir lei av å kalle damer over 30 for gamle og at vi ikke får elsker eller kjæreste 🙈🤷♀️ Anonymkode: aef49...db7 Selvsagt er ikke kvinner i 30-årene hverken utdaterte eller gamle. De aller fleste menn søker etter kvinner rundt sin egen alder, men de gidder ikke skrive om det. Sånn generelt sett så vil kvinner vil alltid ha det mye lettere for å få kjæreste enn menn, det gjelder uansett alder. Anonymkode: 621e5...d8b 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #94 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Selvsagt er ikke kvinner i 30-årene hverken utdaterte eller gamle. De aller fleste menn søker etter kvinner rundt sin egen alder, men de gidder ikke skrive om det. Sånn generelt sett så vil kvinner vil alltid ha det mye lettere for å få kjæreste enn menn, det gjelder uansett alder. Anonymkode: 621e5...d8b Du kan jo lure deg selv til å tro det. Mann 40 her, og får mer oppmerksomhet nå enn da jeg var yngre. Men for øvrig er ikke menn som oss bitre for noe som helst, jeg vil jo heller si at det er mange kvinner som fremstår bitre over at de ikke nødvendigvis har hele fordelen resten av livet. Det jevner seg mer ut med tiden. Anonymkode: b7152...c37 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #95 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De aller fleste menn søker etter kvinner rundt sin egen alder, men de gidder ikke skrive om det. Sånn generelt sett så vil kvinner vil alltid ha det mye lettere for å få kjæreste enn menn, det gjelder uansett alder. Du får det til å høres ut som mennene søker og leter, mens kvinnene bare eksisterer, og kan peke ut en fyr. Slik er det sikkert for mange, i store deler av livet. Andelen kvinner som må legge ned betydelig innsats, og kanskje ikke finner noen likevel, tror jeg øker med alderen. Jeg er ute etter jevnaldrende, og prøver ikke å snakke ned noen. Følelsen er i hvertfall at det jevner seg ut blant kjønnene med alderen. Det er trolig andre mennesker som rykker opp blant de mest attraktive, blant kvinnene også. De jeg synes er de flotteste på 50+ nå, var gjerne litt usynlige i yngre år. Anonymkode: edd39...bd2 1
Ænema Skrevet 4. april 2022 #96 Skrevet 4. april 2022 er abosolutt åpen for noe seriøst. men man blir jo veldig sær og vanskelig i eldre alder, og som ufør så står man ikke først i køen på datingmarkedet dessverre.... er heldig i at jeg trives for meg selv. så jeg dør ikke av å være evig singel. han må iallefall ha barn fra 12 år oppover.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #97 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 10.33): Joda, men de skilles svært ofte etter ti-femten år De er oss du jakter på da, single 45 år gamle menn som vil finne en kjæreste. Personlig vil jeg ikke ha en dame på 45 med voksne barn. Det betyr jo at hun fikk barn i ung alder og trolig er uutdannet og har gått "livets harde skole". Anonymkode: d92c6...d56 Raring. går an å gjøre begge deler vet du. Å få barn mens man studerer er perfekt. Jeg er 45 år. Har en 21 åring og er i ferd med å ta en doktorgrad. Synd med fordommer… Anonymkode: dc06b...3db 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå