Jr.Garcon Skrevet 30. mars 2022 #61 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Beklager, dette kommer til å høres brutalt ut, men det sier desverre mest om deg. Kvinner på 40+ har såpass med erfaring at de er drittlei av forvokste mannebarn, og tillater seg å være litt kresne, siden de ikke har hastverk pga biologisk klokke lengre. De vil heller være alene, enn å velge en lite attraktiv mann. Det at du kommer rett ut av et lang varig forhold kan tyde på at du ikke håndterer singellivet, og er på jakt etter en ny mamma. Så, tar du vare på deg selv og hjemmet ditt? Er du i grei form for alderen, har du det ryddig hjemme,spiser du sunt, variert og regelmessig? Tar du ansvar og følger opp eventuelle barn og husdyr? Har du stabil inntekt og ryddig økonomi? Er du en lidenskaplig og uselvisk elsker? Er du i stand til å identifisere og kommunisere egne følelser og behov på en ikke-voldelig måte? Har du et godt kvinnesyn og gode politiske verdier? Har du sunne hobbyer og interesser og egne venner? For alt dette bør være på plass/matche, for at en kvinner på din alder skal gidde å forplikte seg. Ellers kan vi like gjerne være single og skumme fløten. "Jeg er ikke interesser i noe seriøst" er sånn vi sier for å legge lista lavt, og avvise på en hyggeligere måte, når det vi mener er "jeg er ikke interessert i noe seriøst. Med deg." Du vet, sånn som gutter i tjueåra sier til jevnaldrende jenter, nå er rollene snudd. Anonymkode: 33cda...b47 Men de fokuspunktene dine høres jo akkurat ut som min mors fokus/spørsmål - foruten at hun ikke har fokus på lidenskapelig og uselvisk elsker
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #62 Skrevet 30. mars 2022 Jeg hvertfall. Er for gammel til fuckboys, ikke bli respektert og uforpliktende tull. Låner ikke ut denne bilen gratis til tufser men søker en dedikert, erfaren sjåfør som setter meg høyest i livet og øser meg den kjærligheten jeg har øst på andre opp gjennom livet (barna, venninner, kjærester) Anonymkode: 06a4a...909 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #63 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 11.46): Tja, som mann på 45 så har eg iallefall ikkje inntrykket at jamngamle damer søkjer noko seriøst. Fleire av min venninner seier rett ut at dei skal ikkje ha ein mann i livet sitt som dei må ta hensyn til og på Tinder finn eg ingen seriøse damer på min alder. Anonymkode: a93a7...ca0 Du får finne deg damer fra Filippinerne og Thailand de er alltid ute etter giftemål uansett mannens alder.... Anonymkode: b11de...93a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #64 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du får finne deg damer fra Filippinerne og Thailand de er alltid ute etter giftemål uansett mannens alder.... Anonymkode: b11de...93a Kanskje du bør vente til du kommer i 60 åra før det blir seriøst 🤣 Tore og Richiel fra «Grenseløst forelsket» (seher.no) Anonymkode: b11de...93a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #65 Skrevet 31. mars 2022 jeg er snart 39 og har lenge hatt lyst på barn, men jeg finner ikke den rette faren. Møtt en på 42 uten barn , men han "tja vet ikke " . han vil ikke kjøpe småbruk som er min store drøm, og barn vil han helst ikke. Så da tenker jeg, hvorfor i huleste skal jeg forplikte meg til han ?? Nei vettu meg hva. Og når det er for sent for meg å få barn , så kommer jeg virkelig ikke til å gidde å ha noen fast mann i livet . hva skal jeg med han da ? vi trenger iallefall ikke bo sammen når vi ikke har felles barn. Akkurat nå så tenker jeg å skaffe meg min egen familie, med å skaffe meg en hund og kanskje en fugl. Jeg bor gjerne med kjæledyr men ikke med en mann. Anonymkode: 423db...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #66 Skrevet 31. mars 2022 K45 og vil ha noe seriøst - noen å dele resten av livet med. Er ferdig med barn, mine er snart voksne. Så ja, vi finnest😄 Jeg er høyt utdannet og har orden på økonomi/jobb/bolig - så jeg ønsker såklart å treffe noen som har orden på livet sitt også. Anonymkode: 14bc3...156 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #67 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er snart 39 og har lenge hatt lyst på barn, men jeg finner ikke den rette faren. Møtt en på 42 uten barn , men han "tja vet ikke " . han vil ikke kjøpe småbruk som er min store drøm, og barn vil han helst ikke. Så da tenker jeg, hvorfor i huleste skal jeg forplikte meg til han ?? Nei vettu meg hva. Og når det er for sent for meg å få barn , så kommer jeg virkelig ikke til å gidde å ha noen fast mann i livet . hva skal jeg med han da ? vi trenger iallefall ikke bo sammen når vi ikke har felles barn. Akkurat nå så tenker jeg å skaffe meg min egen familie, med å skaffe meg en hund og kanskje en fugl. Jeg bor gjerne med kjæledyr men ikke med en mann. Anonymkode: 423db...7ba Men hva med et sexliv da? Er ikke det grunn nok til å ha en kjæreste man bor sammen med? Anonymkode: aef49...db7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #68 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva med et sexliv da? Er ikke det grunn nok til å ha en kjæreste man bor sammen med? Anonymkode: aef49...db7 nei, du det har jeg fått nok av . orker ikke det der anal maset og all t der tullet. har et veldig godt sexliv med meg selv, så sex med en mann kan jeg spare meg for. Lei av menn med ereksjons problemer og. Anonymkode: 423db...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #69 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men hva med et sexliv da? Er ikke det grunn nok til å ha en kjæreste man bor sammen med? Anonymkode: aef49...db7 Ikke meg du spurte, men vi særboere har også sex, altså. Og som en generell kommentar, de fleste er nok ute etter noe fast og seriøst, men det trenger ikke bety samboerskap eller giftemål. Jeg har vært sammen med min kjære i mange år, og vi er så absolutt seriøse, men bor hver for oss. Anonymkode: 792a5...3c2 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #70 Skrevet 31. mars 2022 Jeg er 46 og ønsker meg fast forhold, en kjæreste. Men forskjellen er at jeg nå er MYE mer nøye med hvem jeg velger. Jeg ønsker en partner som tilfører livet mitt glede og innhold (jeg ønsker å gjøre det samme for han), ikke en sure, upålitelige eller kontrollerende fyrer som jeg var villig til å holde ut med før. Hvis jeg ikke finner det, så har jeg det bedre alene, tenker jeg. Så hvis det finnes noen tiltrekkende og veloppdragne menn der ute uten altfor mange issues, og som også ønsker en kjæreste, så er det hjertelig velkomne til å dele livet med meg. Anonymkode: 2f866...a85 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #71 Skrevet 1. april 2022 Vi damer over 45 er nesten alltid ute etter et seriøst forhold. Tror det er veldig sjelden at damer på vår alder er ute etter ons og tilfeldig sex. Kanskje for en kort periode etter et veldig langt forhold, men garantert ikke over lang tid. Hvis du finner mye useriøse damer i vår alder så har du vært uheldig eller lett på feil sted. Anonymkode: 173da...9df 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #72 Skrevet 1. april 2022 Det er nok mange som ønsker seriøst forhold men vanskelig å få til. For min del så har jeg tenåringsbarn som bor fast hos meg så jeg kjenner det blir litt komplisert. Jeg har det egentlig greit alene og vet ikke hvor jeg skulle truffet noen. Er ikke på datingapper og kommer ikke til å prøve det. Jeg vet ikke om så mange single menn i min hverdag. Er egentlig redd for menn og alle deres krav så holder meg til det trygge. Anonymkode: 073cb...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #73 Skrevet 1. april 2022 Kvinner i 40-årene har jo helt andre preferanser enn unge kvinner. Når en er middeladrende ser en jo mer etter noen å tilbringe alderdommen med mer enn spenning og sex. Det ser en jo på svarene i denne tråden at f.eks. ordnet økonomi og det at menn deltar i renhold etc. teller mest. Preferanser endre seg med livsfaser, og eldre kvinner er mest opptatt av å ha noen å dele den siste delen av livet med ❤️ Anonymkode: 397c9...3f7 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #74 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3/29/2022 den 7.46): Når kvinner er ferdig med barn eller ikke kan få barn lenger, hvor mange av kvinner ønsker da noe seriøst forhold? De trenger ikke det når barn ikke er et tema… Er det håpløst for en mann å finne seriøse kvinner i den alderen? Anonymkode: 0af50...ceb Ja jeg ønsker noe seriøst. Men forskjellen er nok at jeg har blitt mer kritisk enn tidligere på grunn av et par dårlige forhold. Opplever det som vanskeligere å finne noen jeg blir tiltrukket av i større grad enn tidligere. K43 Anonymkode: 674b9...835 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #75 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kvinner i 40-årene har jo helt andre preferanser enn unge kvinner. Når en er middeladrende ser en jo mer etter noen å tilbringe alderdommen med mer enn spenning og sex. Det ser en jo på svarene i denne tråden at f.eks. ordnet økonomi og det at menn deltar i renhold etc. teller mest. Preferanser endre seg med livsfaser, og eldre kvinner er mest opptatt av å ha noen å dele den siste delen av livet med ❤️ Anonymkode: 397c9...3f7 Så du mener at de fleste kvinner på 45 har rast fra seg og ikke lenger ønsker et sexliv…? Det høres jo ikke helt bra ut for en kommende kjæreste… Anonymkode: 0af50...ceb 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #76 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner i 40-årene har jo helt andre preferanser enn unge kvinner. Når en er middeladrende ser en jo mer etter noen å tilbringe alderdommen med mer enn spenning og sex. Det ser en jo på svarene i denne tråden at f.eks. ordnet økonomi og det at menn deltar i renhold etc. teller mest. Preferanser endre seg med livsfaser, og eldre kvinner er mest opptatt av å ha noen å dele den siste delen av livet med ❤️ Anonymkode: 397c9...3f7 Så kvinner i 40-årene tar altså til takke med en mann for å slippe å dø alene? Ønsker deikke sex og nærhet med en ny kjæreste, bare en å dele utgifter og huslige oppgaver med? Høres ut som en eventuelt ny kjæreste går 40 sexløse år i møte… Altså, det er en selvfølge at en mann tar sin del av huslige sysler, men de fleste menn ønsker vel nærhet og sex med kjæresten sin. Gjør ikke kvinner i 40-årene det? Anonymkode: 621e5...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #77 Skrevet 1. april 2022 Jeg hopper i det da jeg var litt over 40 og ble samboer. Dessverre så ble mannen en annen da jeg flyttet inn. Jeg er ikke aktiv ute etter et nytt forhold, men er åpen for å møte en mann som har kvaliteter som er viktig for meg. Litt mer usikker om jeg vil bli samboer eller gå for særbo. Anonymkode: a8b60...e96 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #78 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hopper i det da jeg var litt over 40 og ble samboer. Dessverre så ble mannen en annen da jeg flyttet inn. Jeg er ikke aktiv ute etter et nytt forhold, men er åpen for å møte en mann som har kvaliteter som er viktig for meg. Litt mer usikker om jeg vil bli samboer eller gå for særbo. Anonymkode: a8b60...e96 Må legge til at jeg personlig synes sex i et forhold er viktig. Jeg nekter å ha et forhold til en mann hvor sex ikke er et tema. Anonymkode: a8b60...e96 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #79 Skrevet 1. april 2022 Ikke helt 45, men nesten. Har barn så er totalt uinteressert i noe seriøst…. Anonymkode: a64c5...12a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #80 Skrevet 1. april 2022 Jeg er 45, med et barn på 2 5.år. Jeg håper virkelig at jeg får oppleve et godt og likeverdig forhold igjen, dvs, innen ett år eller to, siden jeg er nyseparert Anonymkode: 033c9...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå