AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Del Skrevet 29. mars 2022 Hei! Jeg har PCOS, og har siden oppstart med Metformin i november 2021 hatt regelmessige sykluser på rundt 28-30 dager. Jeg og kjæresten har forsøkt å få barn siden januar, uten å lyktes enda. Tidligere sykluser har jeg hatt mensensmerter i 2-3 dager før, så en normal blødning i fem dager. Denne syklusen har oppført seg litt merkelig. Eggløsning var mellom 10-13.mars (eggløsningsslim 10.-12. mars, og smerter høyre eggstokk 13.mars). 21.mars hadde jeg en veldig svak positiv graviditetstest. Egentlig så svak at jeg er usikker på om den var positiv. Har etter dette hatt negative tester, siste negative var 26.mars. I en uke har jeg hatt svake/moderate mensenlignende smerter. I går ettermiddag (28.mars) fikk jeg moderat mengde blank utflod med litt rødt blod i. Jeg trodde mensen hadde kommet, og satte derfor inn en tampong. Etter dette har jeg kun hatt små mengder brunlig utflod. Er det flere som har opplevd så liten blødning ved mens? Har dette med PCOS å gjøre, og er det grunn til bekymring? Anonymkode: f1824...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. mars 2022 #2 Del Skrevet 29. mars 2022 Har du prøvd å ta ny graviditetstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå