Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt kresen på personlighet og utseende. Går ikke etter de absolutt kjekkeste, men vil gjerne føle tiltrekning pga preferanser. Føler jeg sikter litt for høyt men samtidig så er det ofte at noe ved personlighet til andre som gjør at jeg ikke ønsker å treffe dem videre. Blir veldig forvirret og sliten av meg selv.

Noen som har noen konkrete erfaringer med dette og kan dele noen historier?

Anonymkode: 29f84...537

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva du spør om? Er lov å ikke ta til takke med noen du ikke er tiltrukket av og vente til du finner noen du liker både utseende og personlighet til 

Anonymkode: 15187...562

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt hva du spør om egentlig. Jeg har alltid vært "kresen " på den måten at jeg MÅ få interesse for en mann og få de riktige følelser for at det skal bli noe. Det har vært eneste krav egentlig, men jeg hadde ikke inngått kompromisser angående det om det så grodde mose på meg av å vente på akkurat det. 

• Liker 1
Skrevet

Du må gå for det du ønsker i livet og gjøre en innsats for å få det, det gjelder uansett hva det er snakk om. Kanskje klaffer det med en mann du liker etter hvert,  kanskje ikke. Sånn er livet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er ikke er marked dette her, og hadde det vært det ville du uansett ikke funnet absolutt alt du leter etter. Noen ting må du lære å like - litt som en god rødvin. 

Anonymkode: e0f83...dce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er litt kresen på personlighet og utseende. Går ikke etter de absolutt kjekkeste, men vil gjerne føle tiltrekning pga preferanser. Føler jeg sikter litt for høyt men samtidig så er det ofte at noe ved personlighet til andre som gjør at jeg ikke ønsker å treffe dem videre. Blir veldig forvirret og sliten av meg selv.

Noen som har noen konkrete erfaringer med dette og kan dele noen historier?

Anonymkode: 29f84...537

Vet ikke om jeg helt skjønner hvorfor du blir forvirret, for det høres ut som noe er ganske universelt for begge kjønn. Jeg antar at det er snakk om hva du søker i et kjærlighetsforhold og ikke bare seksuelle preferanser?

Jeg kan sikkert føle seksuell tiltrekning mot noen jeg ikke nødvendigvis vil dele resten av livet med, men jeg kan ikke tenke meg noe mer grusomt en å dele resten av livet, dag ut og dag inn, med noen man ikke har kjemi med.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...